کد خبر 1820911
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۵ - ۲۰:۲۰
تهران خنک‌تر می‌شود

از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

به گزارش مشرق، خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنک‌تری را تجربه می‌کنند.

با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس