به گزارش مشرق، «سید عباس عراقچی» و «فیصل بن فرحان» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی عصر امروز چهارشنبه ۳ تیر طی یک تماس تلفنی گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنیهای انجامشده در این چارچوب قرار داد.
طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی، بر اهمیت تداوم رایزنیها، حفظ کانالهای دیپلماتیک و تقویت همکاریهای مشترک بهمنظور حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.
کد خبر 1820899
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۰۲
- ۱ نظر
- چاپ
وزرای امور خارجه ایران و عربستان در گفتوگوی تلفنی بر اهمیت تداوم رایزنیها، حفظ کانالهای دیپلماتیک و تقویت همکاریهای مشترک تاکید کردند.





۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳