تاکید وزرای خارجه ایران و عربستان بر حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک

وزرای امور خارجه ایران و عربستان در گفت‌وگوی تلفنی بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک تاکید کردند.

به گزارش مشرق، «سید عباس عراقچی» و «فیصل بن فرحان» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی عصر امروز چهارشنبه ۳ تیر طی یک تماس تلفنی گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    عربستان همون کشوری هست که به ترامپ گفت تقاضا میکنم به ایران حمله کن و تامین کرد امریکا رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس