به گزارش مشرق، اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به اتفاق آرا در روز سه شنبه (۲ تیرماه) حسن عباس زاده را به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب و از زحمات محمد شریعتمداری قدردانی کردند.
حسن عباس زاده، پیش از این معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود.




