روبیو بر تعهد آمریکا نسبت به امنیت امارات تاکید کرد

روبیو در دیدار با رئیس امارات متحده عربی ضمن تاکید بر پایبندی واشنگتن به امنیت امارات، درباره یادداشت تفاهم آمریکا و ایران، امنیت تردد در تنگه هرمز و راه‌های حفظ ثبات و آرامش در منطقه گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری آناتولی، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی دیدار و بر تعهد واشنگتن به امنیت این کشور حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.

دو طرف درباره اهمیت حفظ صلح و ثبات در منطقه» نیز رایزنی کردند.

تامی پیگوت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که روبیو از رهبری امارات قدردانی و بار دیگر بر تعهد واشنگتن نسبت به امنیت این کشور عربی تاکید کرد.

روبیو که در چارچوب یک سفر منطقه‌ای شامل امارات، کویت و بحرین، وارد ابوظبی شده بود، امروز این محل را به مقصد کویت ترک کرد .

سفر منطقه‌ای وی تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس