image.png

نخست‌وزیر پاکستان سخنرانی‌اش را به فارسی تمام کرد: زنده‌باد دوستی ایران و پاکستان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 8
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    6 2
    پزشکیان روابط ایران با پاکستان و ترکیه و باکو را بهتر کرد . ممکن بود اینها هم توی جنگ به امریکا کمک کنن ولی اومدن طرف ما . حداقل بر علیه ما نجنگیدن و مثل امارات مارو بمباران نکردن
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    5 2
    نخست وزیر و ملت پاکستان واقعا ایران رو از ته دل دوست دارن
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      3 2
      درود بر ملت پاکستان!
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    4 8
    مقامات خائن پاکستان تمام سعی شون رو میکنم کفه ترازو به نفع آمریکا سنگینی کنه
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
      1 1
      ساکت باش
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    5 3
    درود خدا بر این مرد آزاده که دوست دار ایران بزرگ است خداوند ایشان را حفظ فرماید.
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    2 2
    عالی جنابان اینجوری کارنمیکنه ،باید از آن پی تی خارج شد اعلام وجود حداقل ۲۰ کلاهک هسته ای به هر نحوی که شده همراه آزمایش موشک قاره پیما ، این چیزیه که میتونه همراه تنگه هرمز آمریکا و اسرائیل پلید رو همراه اروپایی‌های حیوان صفت سرجاشون بشونه .
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    2 0
    من 10سال با یک شرکت پاکستانی در پروژه عمرانی همکاری کرده ام متاسفانه هر وقت تحت فشار قرار گیرند سریعا تحت تاثیر قرار گرفته وحرف خود را عوض می کنند الان هم برای دلخوشی عربستان وترکیه بحث موشک های بالستیک را علیرغم اینکه در تفاهمنامه ایران وامریکا نبوده مطرح می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس