کد خبر 1819288
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۰:۲۹

به گزارش مشرق، قالیباف نماینده ویژه در امور چین در نشست هم‌فکری با اتاق بازرگانی ایران در توئیتر نوشت:

تعهد ایران به همکاری برد-برد که بر پایه مشارکت استراتژیک جامع با چین بنا شده، قاطع است.

در جلسه‌ام با اتاق بازرگانی ایران تأکید کردم: ما مصمم هستیم که اجماع استراتژیک خود را تحت ابتکار توسعه جهانی GDI به نتایج عملی تبدیل کنیم.

پیام جدید قالیباف درباره روابط تهران و پکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    6 3
    این یعنی حرکت درست...رابطه استراتژیک بین ایران، چین، روسیه و کره شمالی
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
      1 0
      به خاطر غرب باوران ، ده سال بدترین شرایط اقتصادی را تحمل کردیم تا دوباره باور کنیم چین شریک مطمئن تری است...
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    2 0
    از پزشکیان و وزارت خارجه به هیچ عنوان نگاه به شرق که فرموده رهبر شهیدمان هست هیچ اناظاری نباید داشت. امیدوارم قالیباف به خوبی با چین و روسیه ارتباط برقرار کنه. از طرفی باید کشورهای لاتین مثل کوبا نیکاراگوئه بولیوی و کره شمالی و کشورهای ثروتمند ولی فقیر افریقایی که از یک طرف از عامریقا متنفرند از طرفی امکان بروز این تنفر رو ندارند رو زیر چتر خود با کمک چین و روسیه بگیریم. تصور کنید ما به انها در استخراج منابعشان کمک کنیم و از طرفی انجاها بازار محصولات ما بشوندگر چه در عمل اینجور بوده که اگر فکر و حرکت خوبی جرقه اش زده شده تعدادی مزدور در داخل سنگ اندازی کردند و بعد یا عامریقا و اسقاطیل ما رو از انجا بیرون کرده اند یا اینکه ترکیه و امارات با پول پاشی باعث اخراج ما شده اند. ولی اگر تحت عنوان شرکتهای چند ملیتی یعنی ایران و ذوسیه و چین وارد انجاها بشویم دیگه این حرامیان جرات مداخله نخواهند داشت. مشرق لطفا اینو به اقای دکتر قالیباف برسونید و بگید یک کمربنذ اقتصادی امنیتی تجاری از امریکای لاتین به افریقا و کره شمالی بکشید. ما احتیاج بهکریدورهای چدیدی داریم. باید توی دهن امارات و ترمیه و غرب بزنیم.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    5 0
    با یه مشت دلال وارد کننده به هیچ جا نمیرسیم الی خام فروشی نفت و دلار سهمیه ای و رانتی صنعت ماشین ایران هنوز مونتاژه
  • GB ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    1 2
    زمانی آمریکا و اروپا توافق هسته ای با ایران را نقض و فشار حداکثری به ایران وارد می کردند که مطمئن بودند دولت بی تدبیر روحانی هیچ تمایلی برای ارتباط با چین برای ایجاد توازون و خنثی ساز تحریم های غرب ندارد اما حالا غرب وقتی که بدانند اراده ایران روابط گسترده با چین در همه حوزه ها است نه تنها سراغ تحریم ها علیه ایران نمی رود بلکه برای ابجاد روابط و همکاری سینه خیز به سمت ایران می آید
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    1 0
    حالا تو این گیر و ویر چرا گذاشتند ایران خودرو دو باره گرانی ایجاد کند این واقعا ظلم است به ملت چرا عوارض خودرو را صفر نمیکنید که دهان ایندو شرکت به خاک مالیده شود
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
      3 0
      حالا نوبت ،، گوشمالی رانت خواران و وطن فروشان داخلی و خارجی است...
  • سید IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    4 0
    نمیشه کشور رو معطل مذاکرات کرد و از رابطه استراتژیک با چین هم صحبت کرد. چین اسکل نیست! در حال رصد رفتارهای ما در قبال آمریکاست
  • US ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    9 0
    حاجی دیگر دیر شده!روسیه وچین دیگر گول نمیخورند!ارزیابی این دو کشور از ایران کاملأ روشن است:مقامات حکومتی ایران بشدت غربگرا وضد شرق هستند واز جبهه شرق تنها بعنوان برگ آس در مقابل غرب استفاده میکنند.نظریات مقامات بلند پایه این کشورهادر مورد قتل رئیس جمهور در سقوط بالگرد وشهادت رهبری وعدم موضع گیری صریح حاکمیت ایران خود گویا تر از هر سخنی است.وقوع کودتا هم قبلأ به اطلاع رهبری رسیده بود .این کشورها در سازمانهای امنیتی غرب هم دوستانی دارند بخصوص روسیه که در انگلستان یاران بسیاری دارد.(قابل توجه آقای خوش......بادکوبه ای).
  • جمهور ملت IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    0 3
    شرق و غرب دوباره بازی تاریخی معاصر را با ایران شروع کردند، گاهی این به آن و گاهی آن به این، ایران را بازی و پاس می دهند اما این ایران است که با نترس ایران، رهبری شهید، این دفعه آنها را بازی می دهد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس