کد خبر 181663
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳

سرپرست فرمانداری مهران گفت: ویزای انفرادی تردد به عتبات عالیات در مرز مهران صادر می‌شود.

به گزارش مشرق، عباس‌ نصرالهی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم ویزای انفرادی تردد به عتبات عالیات در مرز مهران صادر می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش‌ها و رایزنی‌های با مسئولان عراقی این مهم در دستور کار قرار گرفت و از هم اکنون ویزای انفرادی تردد به عتبات عالیات در مرز مهران صادر می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: سهولت در سفر عتبات عالیات در ماه محرم و صفر به ویژه ایام اربعین دلیل اجرای این موضوع در مهران بوده است.

نصرالهی تصریح کرد: از این پس مرز مهران آماده ارائه این نوع خدمت به زائران عتبات عالیات است.

پیش از این هرگونه تردد انفرادی از مرز مهران به کشور عراق ممنوع اعلام شده بود و زوار ایرانی تنها به صورت گروهی و کاروانی از مرز مهران تردد می‌کردند.

مرز مهران در 90 کیلومتری جنوب استان ایلام واقع شده و امن‌ترین خروجی و دروازه عتبات عالیات در کشور جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام و آرزوی توفیقات الهی برای مسئولین ذیربط که مقدمات زیارت را مهیا میفرمایند ، از انجا که زیارت عتبات آرزوی قلبی همه میباشد اگر مقدور است مبلغ چهل دلار ویزا را کاهش دهید تا همه به زیارت مشرف شوند.همچنین همانطور که در مسیر عراق این همه امکانات رفاهی موجود است در مسیر ایلام مهران هم تدارک دیده شود.اجرکم عند الله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس