رویانیان پس از نشست خبری رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور که صبح روز دوشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد نيز اعلام کرد: «از این به بعد من را بیشتر اینجا خواهید دید.»

به گزارش مشرق، شايعه كنار رفتن رويانيان از مديرعاملي باشگاه پرسپوليس بعد از ورود منتقمي به‌عنوان قائم‌مقام باشگاه قوت بيشتري گرفته است.

نكته جالب اين‌جاست كه برخي اعضاي هيئت‌مديره پرسپوليس، عنوان كرده‌اند ورود منتقمي بدون اطلاع همه آنها صورت گرفته است. فداحسین مالکی يكي از اعضاي هيئت مديره مي‌گويد: «اصلا چنین چیزی که منتقمی قرار است به پرسپولیس بیاید در جلسه هیئت‌مدیره پرسپولیس مطرح نشد، ‌اما پس از جلسه متوجه شدیم که ایشان با عنوان قائم‌مقام با نظر مدیرعامل انتخاب شده است.»

اين انتصاب ناگهاني، حرف و حديث‌ها در مورد رفتن رويانيان را به شدت افزايش داده است. حتی شخص رویانیان هم در برخی از محافل رسمی و غیررسمی صحبت از رفتن كرده است. البته شايد او قصد دارد با اين كار، واکنش‌ها را مورد بررسی قرار دهد و تصمیم نهایی را بگیرد.



محمد رویانیان پس از نشست خبری رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور که صبح روز دوشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد هم اعلام کرد: «از این به بعد من را بیشتر اینجا خواهید دید.» بنابراين به نظر می‌رسد تکه‌های پازل در حال تکمیل شدن است و هوای رفتن به سر سردار زده است!

بر اساس حدس و گمان‌هاي اهالي فوتبال، در صورت جدايي رويانيان از پرسپوليس مقصد بعدي او رياست فدراسيون فوتبال خواهد بود. اگرچه خود سردار اين شايعه را هم تلويحا تكذيب كرده است. رویانیان يك بار در زماني كه استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرده بود در خصوص احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «با توجه به این‌که به فوتبال علاقه‌ای ندارم، قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارم. پرسپولیس را به خاطر عشق به هوادارانش قبول کردم و تاکنون نیز فقط به خاطر هواداران مانده‌ام.»

آن روز رويانيان رسما اعلام كرد «من به دنیای فوتبال تعلق ندارم که به عنوان گزینه فدراسیون مطرح شوم.» اما شايد از آن روز تا كنون سردار تعلق خاطر بيشتري نسبت به فوتبال پيدا كرده باشد. شايد هم در دنياي بيرون از فوتبال اتفاقات مهم‌تري در جريان است كه سردار را به رفتن ترغيب مي‌كند.ضمن اینکه برخی عقیده دارند رویانیان برای ریاست جمهوری هم می خواهد کاندیدا شود، چرا که حضور او در پرسپولیس و بستن تیمی 20 میلیاردی او را نزد هواداران میلیونی پرسپولیس محبوب کرده و با توجه به اینکه رویانیان همه این روزها می گوید 35 میلیون طرفدار پرسپولیس نگران تیم هستند شاید روی رای آنها در انتخابات خرداد ماه 92 حساب باز کرده است! به هر جهت فعلا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد!

منبع: گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    0 0
    من طرفدار پیروزی هستم ولی به رویانیان رأی نخواهم داد.س.ج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس