کد خبر 1807514
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۸:۵۴
حمله سایبری ایران به صدها پرسنل نظامی و مقام آمریکایی

مسئولان آمریکایی از حملات سایبری ایران به صدها پرسنل نظامی و مقام آمریکایی طی ماه‌های اخیر خبر دادند.

به گزارش مشرق، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام رسمی آمریکا گزارش داد، حملات سایبری ایران صدها پرسنل نظامی و مقام آمریکایی را در ماه‌های اخیر هدف قرار داده است.

چند روز پیش، کانال عبری‌ زبان ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که رژیم صهیونیستی در هفته اول آتش‌بس با ایران، هدف ۲۴۶۷ حمله سایبری قرار گرفته است.

این رسانه‌ها در جریان تجاوزات آمریکایی ـ اسرائیلی علیه ایران گزارش داده بودند، همزمان با شلیک گسترده موشک‌های ایرانی به سمت تل‌آویو و دیگر شهرهای اراضی اشغالی، هزاران صهیونیست پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی ناشناس دریافت کرده‌اند که آن‌ها را از رفتن به پناهگاه‌ها باز می‌داشت.

آن طور که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، این پیام‌ها که منشأ آن‌ها هنوز مشخص نشده، از یک سو باعث ایجاد سردرگمی و از سوی دیگر نگرانی شدید در میان ساکنان مناطق هدف ایجاد کرد؛ به طوری که جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی ناچار شد از طریق رسانه‌های رسمی به مردم اطمینان دهد و از آنان بخواهد به هشدارهای رسمی توجه کنند و به این پیام‌ها اعتنا نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۹
    0 0
    کلیه مسنولان ، وزرا و سناتورهای جنگ طلب جنایتکار امریکا و شرکا ، به عنوان اهداف مشروع اعلام شوند !! ...... ( از کانال غیررسمی ) ..... انتقام سازنده ....
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۹
    0 0
    قطعا فریب خودشونه برای حفظ و تزریق روحیه به جهودهای بزدل! چون در پناهگاه ماندن آنها برای ما سودبخش تر است. اگر بنای تلفات گیری انسانی داشتیم مانند آنها خانه ها را میزدیم . هدف ما آژیر به آژیر محبوس کردن آنها در پناهگاه برای نابودی اقتصادشان بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس