به گزارش مشرق، سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در فضای مجازی نوشت: دست ها روی ماشه است و به تبعیت از فرمان رهبری همه یک راه داریم. با اتحاد تا شکست دشمن متجاوز.

پیام سردار سید مجید موسوی در پی جنجال‌های اخیر در کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    38 3
    اول خدا را داریم بعد امام زمان ع ورهبر وسرداران داریم
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    36 3
    ما به تو اعتماد داریم خدا تو را برای حفظ کنه انشاالله
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    14 54
    برو ببین وضعیت مردم و کارخونه ها و کارگر ها چیه بعد توئیت بزن
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      35 5
      چکار کنیم مملکت و تحویل ترامپ بدیم وضع کارگر و مردم بهتر میشه ؟؟؟
    • مجتبی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      29 7
      حتما اگر تسلیم بشیم اوضاع درست میشه !!!،کشور با وجود خود فروخته هایی مثل تو اگر شکست هم بخوره زیاد دور از ذهن نیست ،ولی کور خوندین پیروزی با ملت ایرانه
    • سعید IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      32 8
      اگه شماها از عموتون دعوت به حمله نظامی نمیکردین، الان وضعیت مردم و کارخونه ها و کارگرا اوکی بودش، به ما خرده نگیر برو به اونهایی که درخواست کمک داشتن، این حرفا رو بزن.
    • سعید IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      18 3
      اگه شماها از عموتون دعوت به حمله نظامی نمیکردین، الان وضعیت مردم و کارخونه ها و کارگرا اوکی بودش، به ما خرده نگیر برو به اونهایی که درخواست کمک داشتن، این حرفا رو بزن.
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      10 11
      تعدیل نیرو رسما شده بخش اصلی فعالیت روزانه شرکت ها
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      7 14
      براشون مهم نیست
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      11 4
      بر ببین تامین اجتماعی چه خبر است
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      22 6
      این ها که همش حاصل تفکرات جناح غربگرای داخل کشور هست که مملکت رو به این روز انداخته، مگر نه سپاه کارخودش رو تا اینجا خوب انجام داده
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      17 6
      برو به اربابت آمریکا تشر بزن دلقک وطن فروش مگه ما جنگ رو شروع کردیم
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      13 2
      ارمغان کمک‌های عمو ترامپ.
    • مهرزاد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
      0 1
      داداش باباتون ترامپ به دعوت شما پهلوی پرست ها به ما و کشور ما حمله کرد. تازه طلبکار هم هستی. رو رو برم.
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    14 4
    آتش بس حماقتی بود مثل آتش بس جنگ ۱۲ روزه باز هم تو تله افتادید زمان به نفع ما نیست هر چی هم بگیم شماها سمت سلاح هسته ای نمیرید کلا در فضای دیگه ای سیر میکنید......
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    7 2
    ده شرط آتش بس یکیش اجرا نشد دشمن همچنان در حال نقض آتش بسه ولی ما هیچ ما نگاه ما نگاه🫩
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    11 6
    خدا قوت سردار . جان ما فدای شما . لطفا مواظب خودتان و سایر سرداران باشید شما عزیزان سرمایه های ایران هستید
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    8 8
    وضعیت بازار کار ، اینترنت ، پول جیب مردم ، خیلی خراب هست ، قیمتها جوری رشد کرده اند که از صد تا بمباران آمریکا بدتره ، تو رو خدا تموم کنید بره ، با روزی یک موشک زدن ، کاری از مشکلات مردم حل نمیشه
    • ...... IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      6 5
      درکت از جنگ چیه؟بی دلیل بزنن ۳۵۰۰نفر بکشن ۲۷۰میلیارد خسارت بزنن.صلح کنیم برن؟دوباره چند ماه دیگه تکرار؟فکر کن فلسطینی هستی.همین امنیت هم نداشتی تک تک خونه ها را میزدن
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    9 1
    ما باید پیش دستانه تا این سوخت رسان ها اونون بن گوریون بزنیم شون. یعنی چی منتظر بمونیم که بزنن بعد شروع کنیم. اینجوری یعنی ترس توی دلشون دارن همیشه. الان برعکسه و ما همیشه ترس داریم. بزنیم آمریکا وارد شه، از نظر افکار عمومی داخلی هم به ضررشه.
  • العبد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    7 7
    سلام و خداقوت به سید مجید عزیز
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    9 1
    به نظر جنجالی هم نیست مردم طرف ایران هستند و هرکس که منافع ملی ایران را حفظ کند از او حمایت می کنند
  • فرامرز IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    6 0
    خدا حفظتون کنه سیدجان . خدا پشت و پناه همه رزمندگان اسلام و مقاومت
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    2 0
    خدا رهبر سرداران وامیران وسربازان و مردم کف خیابان سیاست مدار جماعت قابل اعتماد نیست
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    6 1
    نظامیان عزیز واقعا مایه فخر بودند در این روزها . برای سلامتی شأن دعا میکنیم
  • میم IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
    7 1
    درود بر سید مجید عزیز
  • سپهر IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    2 0
    خدا پشت و پناه همه تون
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    3 0
    اونایی که الان جنجال میکنن قبل از جنگ هم کارشون همین بود ... خالص سازی دوای دردشونه تا ازاله همه انگلها از ایران و دنیا .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس