به گزارش مشرق به نقل از تانکر ترکرز،صادرات نفت خام ایران در آوریل ۲۰۲۶ همچنان در سطح بالا باقی مانده است.
این درحالی است که رئیس جمهور متجاوز آمریکا ادعا کرده بود ایران از بسته ماندن تنگه هرمز روزانه ۵۰۰ میلیون دلار زیان میکند.

تانکرترکرز:صادرات نفت ایران در ماه آوریل همچنان بالاست.
به گزارش مشرق به نقل از تانکر ترکرز،صادرات نفت خام ایران در آوریل ۲۰۲۶ همچنان در سطح بالا باقی مانده است.
این درحالی است که رئیس جمهور متجاوز آمریکا ادعا کرده بود ایران از بسته ماندن تنگه هرمز روزانه ۵۰۰ میلیون دلار زیان میکند.
