کد خبر 1805843
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۶:۰۰
قطر: با طرف پاکستانی درباره مذاکرات در تماس هستیم

سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که کشورش برای دستیابی به یک راه حل مسالمت‌آمیز با طرف پاکستانی در تماس است.

به گزارش مشرق، ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری اعلام کرد که تماس‌ها با طرف پاکستانی برای دستیابی به یک راه حل مسالمت‌آمیز از طریق مذاکره در اسلام آباد ادامه دارد.

انصاری افزود: ما با طرف‌ها و شرکای بین‌المللی برای حمایت از دریانوردی در تنگه هرمز و زنجیره‌های کمک‌رسانی در تماس هستیم.

او اظهار داشت: ما از نزدیک مذاکرات آتش‌بس در اسلام‌آباد بین واشنگتن و تهران را زیر نظر داریم.

سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: دولت قطر از کاهش تنش در لبنان در همه سطوح حمایت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۱
    2 0
    خدا نسل شما عرب ها را بردارد که هر چه بدبختی می کشیم از دست شماها است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس