بقایی: انتقال اورانیوم به آمریکا به عنوان گزینه مطرح نبوده است

اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتگویی تلویزیونی، جزییات مذاکرات و نحوه بازگشایی تنگه هرمز و ترتیبات اجرایی آن را توضیح داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • سپیده IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۹
    0 0
    لانچر زیرآبی نداریم؟
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۹
      0 0
      لانچر زیرآبی داریم ولی زورش به مذاکرات زیرآبی نمی رسد!
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۹
    1 0
    وزارت خارجه تعطیل شده اصلا همکاری نمیکنه برای واردات، حتی یه تلفن درست حسابی مثل ۱۱۰ برای پاسخگویی ندارن
  • کارشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۹
    1 1
    دروغگویی بس است. قرار است چطور زیر ساختهای نابود شده را بازسازی کنید؟ حتما امریکا قرار است خسارت پرداخت کند
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۹
    0 1
    چرا مذاکرات بی معنا و غیر قابل ما که تاسیات زیاده خواهی آمریکاست رو وارد این جنگ کردید و وضعیت رو‌پیجیده کردین.بابا آمریما درخواست آتشبس بدپن قید وشرط کرده بود قبول میکردین تا جنگ تمام بشه آمریما از این جنگ فقط بازسدن تنگه هرمز رو میخواست شما جرا آتشبسبدون قید وشرط رپ رد کردید؟؟مذامره با اینا اشتباه هست و‌باعث جنگ دوباره میشه به نفع ما نبود ادامه ابن جنگ.چرا دولت پزشکیا به جای اتمام جنگ به دنبال تپافق هسته آب رفت نتیجه کار شنا شد تبدیل آتش بس بدون ییدو‌شرط به آتش بس موقت و در نهایت شرایطی که ایران باید یا هسته ای رپ بده با مبارزان بشه.
  • ناشناس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۹
    0 0
    آقا بقایی تو که سهلی خود روحانی که پشت این قضایا هست بیاد باز هم نمی تواند ماستمالی کنه خسته کردید مردم رو شما جماعت عشق مذاکرات بده بره یه خورده به خاطر این مردم شرف داشته باشید غیرت داشته باشید بس هرچی خیانت کردید ده سال ملت رو گول زدید با برجام از وقتی که آمدید سر کار بلایی نیست که سر این کشور و ملت نیارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس