کد خبر 1804040
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۹
یارانه فروردین دهک های اول تا سوم واریز شد

یارانه نقدی فروردین ماه ۱۴۰۵ به حساب سرپرستان خانوارهای دهک های اول تا سوم واریز شد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها؛ یارانه مرحله ۱۸۲ مربوط به فروردین ماه سال جاری به مبلغ ۱۱۱ هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال بحساب ۱۰ میلیون ۲۱۰ هزار و ۹۶۹ نفر در دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و قابل برداشت است.

سازمان هدفمندسازی تاکید کرد: مبلغ واریزی با در نظر گرفتن کسر اقساط وام‌های سرپرستان وام‌گیرنده صورت گرفته است.

شایان ذکر است، بر اساس دهک‌بندی اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۲۷ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۳۹۱ نفر در دهک های اول تا سوم قراردارند که یارانه نقدی آنها بیست و پنجم هر ماه بحساب سرپرستان این خانوارها توسط ٢٨ بانک عامل در سراسر کشور واریز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 0
  • زینب IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    19 1
    چرا ما که کارت یارانمون سپه هست و دهک ۳هستیم واریز نشده واسمون میشه حساب یارانه رو عوض کنیم حالا که سپه مشکل داره تو جنگ ۱۲روزه هم بانک سپه یارانه مارو نمیداد موجودی رو صفر کرده بود
    • سما IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      3 0
      کارت یارانمون سپه هست و دهک سه هستیم برامون واریز نشده چکار باید کرد میشه حساب یارانه رو عوض کرد ؟
    • داریوش رنجی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      1 0
      من دهک یک هستم بانک سپه دارم چرا بارانه فروردین پرداخت نشده
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      0 0
      منم دهک سه هستم، کارت بانک سپه دارم و واریز نشده خداییش یه کاری بکنید. اینجوری نمیشه آخه دو تا بچه دارم
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    12 2
    سلام من دهک یک تا سه هستم کارتم سپه ولی پولی برام واریز نشده در صورت که اعلام میکنن یکم تا سوم دهکیها واریز شده یارانه فروردین ۱۴۰۵
  • gholizadehvali58@gmail.com IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    6 0
    سپه هنوز واریز نکرده دائما با مشکل بودجه روبرو هست خیلی مبلغ بالاییه اونم تونریز!!!!!!!؟
  • فردین IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    6 0
    سپه واریز نشده دهک سه هستم
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    4 0
    سپه برا ما هم واریز نکرده
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    5 1
    سلام اعلام شده دهک ۳ واریز شده ولی بانک سپه تا حالا واریز نکرده .
  • حمید IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    3 0
    منم کارتم سپه است گفتن واریز شده از یک تا سه دهک من ک دهک اولم هیچی نیومده لطفن پیگیری کنید
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    2 1
    بانک ملی واریز نشده دهک یک تا سه هستم
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
      3 2
      منم تحت پوشش امداد هستم هنوز واریز نشده صندوق امداد ولایت
    • علی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
      2 2
      کارت منم امداد ولایت هستش واریز نشده به کجا باید بگیم
  • زهرا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    5 0
    چرا بانک سپه واریز نشده دهک ۱ هستم
  • ع IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    4 0
    بانک سپه یارانه مارو واریز نکرده
    • زهرا خیرابادی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      0 0
      بانک سپه دهک ۲ هستم یارانه واریز نکردن لطفان پیگیری کنید
  • ارش IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    3 0
    منم دهک سه هستم بانک سپه هنوز واریز نکرده پیگیری کنید لطفا
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    1 0
    سلام تو همه کانال ها میگن یارانه واریز شده ولی سپه واریز نکرده تا حالا پیام زدم میگن سپه واریز کرده در حالی که پیام واریز نیومده .
  • ... IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    1 0
    منم مثل دوستان دهک ۳ هستم و واریز نشدن یارانه در بانک سپه
  • محمود سلگی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    2 0
    چرا یارانه من در بانک سپه ودهک ۱ تا ۳ هستم پرداخت نشده
  • محمود IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    1 0
    یارانه ۱ تا ۳ فروردین سپه منم واریز نشده بابا رسیدگی کنید
  • رقیه IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    0 0
    دهک ۲ هستیم ولی یارانه مون هنوز واریز نشده بانک سپه هست حساب یارانه مون پیگیری کنید لطفا
  • رضا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    0 0
    سلام. کارام سپه هست. هنوز واریز نشده
  • سید IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    4 1
    مسئولین محترم بانک سپه لطفا در اون بانکو تخته کنید.تا کی میخوایید با اون بانک از رده خارج شده اعصاب ملتو بهم بریزید همه بانک ها واریز کردن الان بانک سپه.ب خدا ک ی ساعت از قسط بانک سپه بگذره پدر ادمو درمیارن بعدش یارانه رو از کل بانک ها دیر پرداخت میکنن.بسهههههه دیگه
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      0 0
      آره به خدا این چه وضعشه آخه ما چه گناهی کردیم گیر بانک سپه افتادیم
  • علی قنبری رحمانلو IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    1 0
    یارانه اسفند ماه و فروردین ماه من واریز نشده دهک 3 هستم بانک سپه
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    2 0
    سلام همه بانک ها یارانه واریز شده به غیر از بانک سپه خواهشا اعلام کنید رسیدگی بشه .
  • رضا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    1 0
    بانک سپه یک روز دیرتر واریز می‌کنه و از سود پول بهره می‌بره . چون مبلغ قابل توجهی.واقعا که خجالت بکشین
  • رضا IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    2 0
    بانک سپه وقت پرداخت قسط وام مو رو از ماست می‌کشه.. وقت پرداخت یارانه میشه سیستم گازوئیلی...
  • ا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    2 0
    چرا یارانه بانک سپه واریزنشده،،مگه ب اختیار بانکه ک هرموقع دلش خاست واریزکنه؟لطفا پیگیری کنین
  • احسان IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    2 0
    برا منم واریز نشده دیشب اعلام کردن رفتم نان بگیرم گفت موجودی نداری
  • مهناز IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    1 0
    بانک سپه واریز نشده
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    0 0
    منم دهک ۳ هستم بانک سپه هنو واريز نکرده
  • الفا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    2 0
    خدا لعنت کنه بانک سپه از روزی که حساب باز کردیم هر ماه یه مشکل واسه مردم درست می‌کنه واقعا یه بانک با بار مالی نظامی دولتی اینهمه زیرساخت و حفاظت امنیتی و سخت افزار و نرم افزارش درپیتی باشه
  • مهدی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    3 0
    خراب بمونه با نک سپه پدرمونو دراورد چرا یارانه مردمو نمیدین
  • عباس IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    1 0
    سلام ما دهک 2هستیم میگن واریز شده ولی هیچ پولی تو حساب ما نیومد
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۵
    7 0
    بانک سپه واریز نکرده یارانه رو دهک ۳ . دیروز اعلام کردن همه بانک ها واریز کردن امروز ۲۵ فروردین بانک سپه هنوز واریز نکرده .
    • صادق IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      2 0
      ۲۵ که چه عرض کنم الان صبح روز ۲۶ هم رسیده اما از این بانک در پیتی خبری نشد که نشد خدا ازشون نگذره که دو قرون صدقه را هم با اعصاب و روان آدم بازی می‌کنند تا پرداخت کنند
  • رسول IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    دهک دو هستم هنوز واریز نکردن سپه عصابم خورد شد میخاستم شیر خشک بگیرم واس بچم
  • مجید IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    بانک عامل من هم سپه هست واریزنشده
  • norozimahdi862@gmail.com IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    چرا ما که دهک 3هستیم یارانه فروردین واریز نشده بانک سپه باز داره چیکار میکنه
  • افسانه IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    یارانه ماهم که دهک 2هستیم واریز نشده این چه بانکیه که همیشه سیستمش مشکل داره
  • ایرج IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    دهک ۳ هستم یارانمون واریز نشده بانک سپه
  • foad IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    واس منم بانک سپه واریز نشده
  • محمد IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    سلام منم دهک دومم بانک سپه ولی واریز نشده
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    اگه واقعا یارانه ها دهک یای ۱تا ۳ رو پرداخت کردید پس چرا هنوز بانک سپه نداده
  • نیلو IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    شاید باورتون نشه ولی ما دهک یک هستیم و روزیمون با همین یارانه و کالا برگ می‌چرخه ،امروز هم تموم شد ولی یارانه نریختن هیچ کالا برگ هم نریختن ،خیرسرمون بانک سپه وصل کردیم گفتیم بانک دولتی هستش مشکلی به وجود نمیاد ،دقیقا برعکس⁦:⁠-⁠(⁩
  • صادق IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    2 0
    دوستانی که مثل من بانک سپه هستند طی هرسال چندبار سپه این بساط رو داره بیاید برای یکبار تکلیف این بانک به در نخور را روشن کنیم انصافا متحد بشید همه بریم مقصد حسابمون از سپه به بانک دیگه عوض کنیم یک بانک به درد نخور مزخرف
  • صادق IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    هربار به یک بهانه دیر پرداخت میکنه آخرش هم با یک دروغ و چاخان .... کسی هم نیست مملکت به این درن دشتی ازشون حساب بکشه که آقا چرا بابد بین این همه بانک فقط سپه هرچندوقت یکبار این دزد بازی داشته باشه حتی سالها قبل این چنگها هم بارها و بارها این بساط داشته الان بهونه اش یغیننا جنگ . وقت اقساط سیستم هوشمند و دیجیتالی ...وقت پرداخت به مردم سیستم دیزلی عهد بوق
  • صادق IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 1
    بررسی هرچی بانک دزد لعنت#سپه #دزد_محترم
  • صادق IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    توی این مملکت یکی پیدا نمیشه جلوی این خر تو خری بانک سپه را بگیره ؟ من و خیلی از اطرافیانم که این ماه واریز شد بانک رو عوض میکنیم سپه همیشه هرچندماه یکبار این بساط رو داره از من می‌شنوید همه برید بانک عوض کنید از دست این بی شرفها راحت بشید
  • تبریز IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    سلام من دهک 2هستم برا منم سپه واریز نکرده به پشتیبانی هم زنگ میزنیم جواب نمیدن واقعا چیکار کنیم
  • امیرحسین IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    هنوز مشکل بانکداری سپه درست نشده در واریز یارانه حقوق مشکلات عدیده دارند
  • .. IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    بانک سپه هنوز واریز نکرده . الحمدالله الان سپه مسدود نیست کار میکنه پس چرا دریافتی از دولت رو به حساب مردم نمیریزه
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    منم بانک سپه هستم امروز 26 ماه هنوز واريز نشده دهک اول تا سوم هستم
    • غریبه IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      0 0
      سلام چرا یارانه سپه ما واریز نشده دهک ۱ هستیم والا با این گرونی حداقل همینو درست بزنین
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    سپه دارم واریز نشده هنوز یارانه
  • زری IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    سلام من دهک ۳ هستم هنوز یارانه ام واریز نشده کارت یارانم بانک سپه چطور باید پیگیر باشیم
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    2 0
    هیچ کس نیس تو این مملکت به این بانک سپه بگه یارانه ی مردمو بموقع بده اونوقت دم از حق الناس میزنن
    • امیر IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      0 0
      برای ماهم واریز نشده بهتره مستقیم به شماره یارانه تهران زنگ بزنیم وعلتش را بپرسیم ۶۳۶۹
  • امیر IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    منم سپه هستم واریز نشده بهتره زنگ بزنیم به تهران 6369علت را جویابشیم
  • م IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    جزع دهک یک هستیم و مددجو ولی یارانه واریز نشده کارت امداد ولایت هستش
  • ماریا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    چرا بانک سپه یارانه ها را پرداخت نمیکند برای هیچ کس پرداخت نشده
  • سینا ثانی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    چرا یارانه بانک سپه واریز نشده رفتم بانک میگه مشکل از ما نیست
  • کاظمی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    ما هم یارانمون بانک سپه هست نمیدونم چرا واریز نشد دهک ۱هم هستیم یه مسئول هم از بانک سپه نیست جوابگوباشه کسی که دهک یک هست مطمئنن زیاد نیازداره به این پول
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    خاک تو سر بانک سپه با این وضعش امروز ۲۶ فروردین چرا یارانه رو واریز نکردن یه دفعه جمع کنن اون بانک رو جماعت راحت بشن .
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    2 0
    سلام ما هم دهک ۳ هستیم یارانه فروردین ۱۴۰۵ ماهم هنوز واریز نشده بانک سپه هستیم لطفا پیگیری کنید
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    3 0
    برای من هم بانک سپه واریز نشد رفتم بانک سوال کردم میگه نه مشکلی نداره
    • سامان IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
      0 0
      خاک بر سرتون کنن با این وضع اوضاع
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    سپه قاطی کرده حقوقمان را ندادند
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    بابا چرا مردم بدبخت رو اذیت میکنید من دهک یکم هستم هنوز چندر غاز و‌واریزنکرده بانک سپه به درد نخورترین بانک
  • رسول IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    دولتی ها باور کنید روز حساب هست اینقدر شیعیان رو اذیت نکنید ،
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    مشرق جان این همه ملت از بانک سپه بابت واریز نشدن یارانه شاکی هستند، یک بررسی بکنید و نتیجه رو اینجا منعکس بفرمائید.
  • الفا IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    گفتن با تاخیر یک روزه اما الان دو روز گذشته اما باز هم واریز نشده واقعا وقتی با این کارت میری قسط بدی یا نون بگیری دائم بای ضدحال بخوری .بانک سپه عملا داره مردم را مسخره می‌کنه و واقعآ کلاهبرداری میکنه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    0 0
    سلام منم دهک ۳ هستم و همیشه ۲۵ هر ماه به حسابم واریز میشد و گفتن که واریز شده اما له حساب من چیزی نیومده چرا بانک سپه اذیت میکنه واقعا شورشو دراوردن
  • وحیداشرفی زاده IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۶
    1 0
    درود ، دهک ۳ هستم یارانه من از طریق بانک سپه هست متاسفانه یارانه فروردین ۱۴۰۵ من واریز نشده چرا به حساب های دیگه واریز نمی کنن بالاخره دولت به حساب های همه دسترسی داره
  • محمد IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۷
    0 0
    آقا ماهم بانک سپه هستیم دهک دو هستیم واریز نشده روا نیست مردم علان با این گرونی بیکاری لنگ هستن سپه برداره نریزه سودش بزنه جیب
  • رضا IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۷
    0 0
    دهک های دکه چندم واریز میشه
  • رضا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۷
    0 0
    بقیه دهک ها چندم واریز میشه
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۷
    0 0
    سلام من ازاول دهک بندی دهک۳بودم الان ۳ماهه دولت محترم لطف کرده برده دهک ۵ بعدیه قانون گذاشتن که الان اعتراض کنی تا۶ماه برنمیگردی دهک قبل واقعا دمت گرم آقای دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس