سردار قاآنی: فرمانده ناو فورد با داستان ساختگی از منطقه فرار کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکا و رژیم صهیونی بدون هیچ دستاوردی منطقه را ترک خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

جبهه یکپارچه مقاومت در کل منطقه حضور قدرتمند و موثر دارد و در انتظار دشمنان انسانیت نشسته است.

آمریکا و رژیم صهیونی یادشان باشد که چگونه دست خالی از یمن قهرمان و باب المندب و دریای سرخ فرار کردند.

حالا هم بدون هیچ دستاوردی منطقه را ترک خواهند کرد.

سردار قاآنی: آمریکا و اسرائیل بی‌دستاورد منطقه را ترک می‌کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    5 0
    حزب الله چی میشه ....
  • ایرانی IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    6 0
    انشاالله خداوند متعال حاج اسماعیل قاآنی، شیرمرد میدان مقاومت، را برای ایران اسلامی حفظ نماید.
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    5 0
    لبنان چی میشه ....
  • ناشناس IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    6 3
    سردار تنهاد چیزی که ما از شما دیدیم این بود که بعد از شهادت سردار دلها و حضور شما در سپاه قدس ، کلا سپاه قدس فقط اسمی ازش باقی مونده و دیگر ابهتی ندارد
  • سعیدجلیلی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    4 0
    حزب الله چی میشه .
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    0 2
    تسلیم ترامپ شدن یعنی تسلیم باطل شدن خدا به ما رحم کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس