به گزارش مشرق، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با تأکید بر ایستادگی ملت ایران و نقش رهبری در استمرار مسیر انقلاب، گفت: دشمنان پس از دههها دشمنی و اقدامات خصمانه، امروز به مرحله استیصال رسیدهاند و درخواست آتشبس نشاندهنده شکست آنهاست.
کد خبر 1802754
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۲:۵۷
- ۴ نظر
- چاپ





۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۰