به گزارش مشرق، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با تأکید بر ایستادگی ملت ایران و نقش رهبری در استمرار مسیر انقلاب، گفت: دشمنان پس از دهه‌ها دشمنی و اقدامات خصمانه، امروز به مرحله استیصال رسیده‌اند و درخواست آتش‌بس نشان‌دهنده شکست آنهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۰
    4 0
    آقای اسلامی،آتش بس نشانه عقب نشینی و شکست دشمن نیست اونا جهت تجدید قوا آتش بس دادند اینو یه بچه هم میفهمه، رفتن که سلاح و مهمات بیشتری بیارن برای حمله به ما،لطفا واقع بین باشیم و از مکر دشمن غافل نشیم
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۰
    1 0
    این آتش بس یعنی برای نابودی کامل آمده بشید.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۰
    0 0
    دشمن زرنگتر از این حرفهاست چرا آمریکا همیشه یواشکی در خواست آتش بس می کند وهزار بار دیگر هم مسئولین ما با افتخار این کلاه را سرشون می گذارند و به مردم می گویند دشمن درخواست آتش بس کرده بس کنید با مردم رو راست باشید!!!
  • حمید IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۰
    0 0
    اونا اتش بس نکردن! هم دارن لبنان رو میزنن و هم ایران رو. این ما هستیم که نشستیم و داریم نگاه میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس