کد خبر 1802806
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش مشرق، نیک فونتس تحلیلگر سیاسی آمریکایی: نکته اینجاست: آن‌ها دارند عوارض می‌گیرند! کشتی‌رانی هنوز دست آن‌هاست و به ازای آن پول می‌گیرند. هر کدام از این نفت‌کش‌ها باید ۲ میلیون دلار به ایران بپردازند و این پول را صرف بازسازی و نوسازی کشورشان می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۰
    0 0
    امام میگفت هر وقت بوق دشمن ازتون تعریف کرد به کارتون شک کنید و هروقت ناله زد و فحش داد یعنی کارتون درسته
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۰
    0 0
    همین که اتش بس کردید یعنی بردید چون موجودیت جهان غرب و اسرائیل داشت از بین می رفت
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۰
    0 0
    چقدر این آمریکایی ها پدرسوخته و پر رو هستند. امیدوارم آمریکا از صحنه روزگار محو بشه
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۱
    0 0
    آمریکایی ها از بس کشورهای دیگه رو دوشیدن توقع داشتن بعد این همه جنایت از تنگه هرمز پول در بیارن یا حداقل با ایران شریک بشن در این درآمد!! ایران گاوشیرده نیست ، ایران شیرنره که فقط رد پنجه هاش براتون باقی میمانه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس