برخورد مرگبار تیبا و مزدا در محور شیراز-اصفهان؛ چهار کشته و ۲ مصدوم

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس فارس از وقوع تصادفی شدید بین دو خودروی سواری در محور شیراز-اصفهان خبر داد که در پی آن، چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش مشرق، محمدرضا وکیل‌زاده شامگاه چهارشنبه با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۸:۵۲ دقیقه، برخورد شدید دو خودروی تیبا و مزدا در محور شیراز-اصفهان (بعد از پل کلوان) به سامانه‌های اورژانس اعلام شد که بلافاصله کارشناسان پایگاه‌های امدادی با دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این سانحه رانندگی، چهار نفر از سرنشینان هر دو خودرو به دلیل شدت جراحات وارده، در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس فارس تصریح کرد: ۲ مصدوم این حادثه نیز پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه در محل، برای ادامه روند درمان به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) آباده منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس