به گزارش مشرق، ایرج طهماسب در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به کشورمان در اینستاگرام نوشت:

اندوه چونان عظیم
که گریه در برابرش حقیر
به تحیر مانده‌ام

واکنش ایرج طهماسب به حمله نظامی آمریکا-اسرائیل به ایران

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    20 2
    اسم اینا رو الکی بزرگ نکنید
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
      3 0
      مال اموال زیاد در آوردن از جمهوری اسلامی مصادره بشه از گشنگی میمیرن
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    17 0
    چه رومانتیک. کشتی اهریمن رو با این لغزش قلم. مشتی جنگه. به خودت بیا مرد.
  • مریم IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    16 2
    بهتر اینه همچنان لال بمونید منافقین وطن فروش دنیاطلب
  • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    15 1
    دقت کنید نامی از آمریکا و اسراییل نمیبره مبادا جلوی اقامتش رو نگیرند😁😁
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    18 1
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    14 1
    شما لازم نکرده از کانادا واسه ما اشک تمساح بریزی
  • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    13 1
    مشتی نون به نرخ روز خورگرین کارتی با این استوری مسخرش..که باید سلب تابعیت بشن واقعا پشمام ریخت از عمق احساساتش
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
      5 0
      دقیقا، انگار بیشتر به فکر رعایت طبع شاعریش بوده تا غصه خوردن و تحیر. البته طبعش هم مالی نیست‌
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    22 1
    والله ما که از این حرفهای دوپهلو و بی سرو ته چیزی دستگیرمان نمیشه!!! وای به حال آمریکا و اسرائیل!!!
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
      4 0
      چرا چیزی دستگیرت نمی شه بهترین از این چجوری نشان بدهند که جز خودشان به فکر هیچ چیز دیگری نیستند؟ وطن و هموطن برای این جماعت نون به نرخ روز خور پشیزی ارزش ندارد
  • صدر IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    21 1
    بنده که واکنشی به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران ندیدم!!!!
  • بهنام IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
    4 0
    پدر این گرین کارت بسوزه ک اگثر هنرمندان جرات محکوم کردن تجاوز امریکا و اسراییل رو ندارن فقط بخاطر به خطرنیافتادن گرین کارت های امریکا وکشورهای غربی !!!! اقای طهماسب این دو پهلو جرف زدن فرقی با خیانت نداره بهد از این جنگ مردم بیچارتون میکنن
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
    6 0
    بعد از یکماه سکوت فقط صحبت کسی قابل قبوله که علنی مرگ بر امریکا و اسراییل و امارات بگه و شهادت رهبر و فرماندهان و مردم رو محکوم کنه و عذر خواهی کنه از سکوتش. و الا آروق وطن پرستی مزورانه ای بیشتر نیست
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
    4 0
    ارواح اقاش خیلی موضع گیری کرد . چه خوب شد که آنتن تلویزیون را از این حقیر های پست وطن فروش پس گرفتید . بره همونجا تو آفتاب کانادا لم بده
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
      0 0
      غصه نخور برادر جنگ تمام بشه دوباره همین جماعت منافق تلویزیون را تصاحب خواهند کرد. مگر مهران مدیری نگفت دیگه راضی نیستم یک فریم از من در تلویزیون نشان بدهند مردک سودجوی وطن فروش دوباره برگشت به صدا و سیما و مشکل از این جماعت دوزاری نیست. مشکل از صدا و سیمای خودمان است
  • ابی آذری زبان هستم IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
    1 0
    بابا خجالت بکشید نمک رو زخم مردم نپاشید عرضه شو دارین اموالشونو مصادره کنید در خدمت جنگ بکار بگیرید ندارید ولش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس