یادداشت جواد قارایی بعد از سخنان توهین آمیز ترامپ

جواد قارایی بعد از حرف های توهین آمیز ترامپ، متن قابل تاملی نوشت وگفت: "فرق بین ایرانی با لشکر شیطان همین است"

به گزارش مشرق، جواد قارایی مستندساز با انتشار یادداشتی در کانال شخصی خود به حرف های ترامپ نسبت به پادشاه عربستان واکنش نشان داد.

دیروز شنبه ۸ فروردین ماه بود که دونالد ترامپ در یکی از مصاحبه های خود حرف های عجیب و غریبی بر زبان آورد و با برکار بردن الفاظی توهین آمیز، پادشاه عربستان را توصیف کرد.

قارایی نوشت: "مردم شریف ایران، اگر می خواهید فرق دقیق و با جزئیات بین ذلت و عزت را بدانید به سخنان دیروز ترامپ گوش کنید:

"پادشاه عربستان از من تعریف کرد بدون اینکه فکر کنه داره باسن منو میبوسه!"

ملت شریف ایران، ما میتوانستیم مقابل این متجاوزِ جنسی به دختربچه های جزیره اپستین و متجاوز جانی به دختر بچه های مدرسه میناب، تسلیم و مثل عربستان و امارات، باسن بوس ترامپ باشیم، اما مقابل آنها با شرافت و عزت ایستادیم، جان دادیم اما تسلیم نشدیم و نخواهیم شد.

شرافت و عزت را انتخاب کردیم چون ما ایرانی هستیم. چون قدمت تمدن ایران ۱۰ هزار سال است و قدمت کشورهای حاشیه خلیج فارس کمتر از عمر درختان چنارِ خیابان ولیعصر تهران است. چون ما به خداوند، شرافت، عزت و انسانیت اعتقاد و ایمان حقیقی داریم اما آنها فقط به لذت زندگی بدون ایستادگی و شرافت و عزت می اندیشند.

فرق بین ایران و ایرانی با لشکر شیطان این است.

ما ایستاده می میریم اما ذلت نمی پذیریم. آنها اما زانو میزنند، باسن می بوسند، ذلت می پذیرند اما عزت را به خاطر سختی ها و دردهایش نمی پذیرند.

سرفراز ایران و ایرانی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • محمد IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    51 1
    باسلام دقیقا فرق شیر بچه های امیر المومنین علیه‌السلام و یاران سیدالشهداء علیه‌السلام با دیگران در این است که ذلت در ساحت وجودی شأن راه ندارد یا ظالم را نابود می کنند و یا با عزت شهید می شوند و در هر دو حالت پیروز هستند هیهات منا الذله یعنی این
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
      7 1
      ما ، در جنگ ۱۲ روزه متحد شده بودیم ،،، این وطن فروشان و سلبریتی های نمک نشناس بودند که دوباره فتنه و آشوب و تفرقه و جنگ را بر مردم تحمیل کردند
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
      10 0
      یک حرف زیبایی آقای جواد قارایی زد و اون اینکه آدم تن فروش باشه ولی وطن فروش و مزدور نباشه
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    26 1
    با شرف و با وجود زیاد است
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    28 1
    درود بر آقای قارایی عزیز. این یادداشت شما مثل متن هایی که برای مستندهایت می نویسی، پر محتوا و تاثیر گذار است.
  • فرزند ایران IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    11 1
    این جنگ تحت هر شرایطی شده با قطره خون تک تک جوانان مرز بوم پیروز خواهیم شد و از مقامات درخواست داریم بحث ساخت بمب اتم و پدافند مقابله با جنگنده راس امور قرار بدهند
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    8 1
    اشکال نداره می دیم پهلوی ببوسه اگه با بوسیدن کار درمیاد
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
      16 1
      باباش بوسید ولی کار در نیومد و رفت
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
      3 0
      😬😬😬😂😂😂😂😂
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
      8 1
      اون بدبخت رو حتی برای بوسیدن هم راهش ندادن
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    16 1
    مردمی که زیر سایه امیرالمومنین حیدر کرار حضرت مولا علی ع هستند همیشه در راس قله اند
  • اکبر دهقان خبری IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    14 0
    سلام دلاور پرچمت بالای بالاست ای ایران من
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    12 0
    جناب قارایی ممنون که الفاظ این خبیث را در متن آوردی . بسیاری از مردم بواسطه محدودیت سیما از این مطلب مطلع نبودند و شما بواسطه دنبال کننده های بسیاری که داری در واقع اطلاع رسانی همگانی کردی خاک بر سر مقامات سعودی که به خودشان لقب خادم حرمین شریفین میدهند از اسلام فقط قرآن چاپ کردن بلدند و به سنت پیامبر پشت کرده اند . لااقل به خوی عربی پابند میماندید . خدا مرگتان دهد ای ذلیل کنندگان مسلمین و مومنین و احرار
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
      5 0
      خاک تو سر صداوسیما اگه مطلب به این مهمی رو پوشش نداده چون خیلی از احمقا کشورای عربی واسشون مصداق بارز رفاه و خوشبختیه که تونستن از طریق ارتباط با امریکا بدستش بیارن
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    8 0
    جناب قارایی ممنون که الفاظ این خبیث را در متن آوردی . بسیاری از مردم بواسطه محدودیت سیما از این مطلب مطلع نبودند و شما بواسطه دنبال کننده های بسیاری که داری در واقع اطلاع رسانی همگانی کردی خاک بر سر مقامات سعودی که به خودشان لقب خادم حرمین شریفین میدهند از اسلام فقط قرآن چاپ کردن بلدند و به سنت پیامبر پشت کرده اند . لااقل به خوی عربی پابند میماندید . خدا مرگتان دهد ای ذلیل کنندگان مسلمین و مومنین و احرار
  • اکبر دهقان خبری IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    9 0
    سلام دلاور پرچمت بالای بالاست ای ایران من
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    6 1
    در ایران افراد زیادی هستند که حاضرند باسن ترامپ رو نه تنها ببوسند حتی بلیسن
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
      0 1
      😁😁😁
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    4 0
    درود بر شرفت جواد. خاک ته کفشت توی سر سلبریتی های وطن فروش
  • jaj IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    3 10
    برداشت شما از صحبت ها و عملکرد و تصمیم های دشمن آنچنان سطحی و بدون فکر و تحلیل هستش مثل این صحبت های ترامپ که دو تا کلمه رو از صحبتهاش گرفتید کل موضوع رو نفهمیدید یعنی ایران دست شما ها افتاده که به این وضع دچار شده سطحی بدون فکر هیجانی اصلا یه وضعی که نگم براتون
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
      2 1
      دهنت رو ببند تو هم مثل ترامپ دهن چاک و وقیح هستی. پهلوی پرست ها و رجوی ها و ترامپ و نتانیابو همگی وقیح و بی شرف اند.
  • محسن IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    7 0
    دمت آقا جواد قارایی بامعرفت گرم
  • محسن IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    5 0
    دمت آقا جواد قارایی بامعرفت گرم
  • mt IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    6 0
    عالی بود. خداحفظش کنه یاعلی
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    7 0
    شهید خامنه ای عجب گلی کاشت در آخرین سخنرانی...اونجا که گفت امام حسین علیه السلام فرمود مثلی لا یبایع مثل یزید... مثل من با مثل یزید بیعت نخواهد کرد... این سخن شده یکماه مقاومت جانانه از ایران اسلامی...هر کشوری بود روز اول سقوط میکرد اما این سخن شده رمز مقاومت...الله اکبر...
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    8 0
    چقدر مردی تو اخه قارایی دمت گرم خدا حفظت کنه که اینقدر باشرفی
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    7 0
    دلم خیلی خنک شد حق این بن سلمان جنایتکار همینه که اینطوری پست و تحقیر بشه
  • مجید IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    6 0
    بدبخت ملتی که زیر دست این پادشاه باسن بوس عزت کشورشون لگد مال میشه
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    9 0
    خدا آل سعود رو مرگ بده
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
      6 0
      انشاءالله انشاءالله انشاءالله الساعه الساعه الساعه
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    4 1
    بن سلمان با این کارش می‌خواسته تنگه ترامپ رو باز کنه...خخخخ
  • مسعود IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۹
    0 0
    جالبه سه نفر تو باسن بوسی قطار شدن بن سلمان باسن ترامپ میبوسه ترامپ هم دیگه نگو که باسن نتانیاهو میلیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس