به گزارش مشرق، سردار شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح: آمریکاییها ۱۷ پایگاه در منطقه دارند، تا الان این ۱۷ پایگاه نابود شده است. تمام دنیا فهمید که ارتش آمریکا ببر کاغذی است. آمریکاییها برای اولینبار از پایگاههایشان فرار کردند و به هتلها پناه بردند.
کد خبر 1798212
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۰
- ۱ نظر
- چاپ





۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶