به گزارش مشرق، سردار شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح: آمریکایی‌ها ۱۷ پایگاه در منطقه دارند، تا الان این ۱۷ پایگاه نابود شده‌ است. تمام دنیا فهمید که ارتش آمریکا ببر کاغذی است. آمریکایی‌ها برای اولین‌بار از پایگاه‌هایشان فرار کردند و به هتل‌ها پناه بردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • پریسا متفکر IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    0 1
    خدا را کرور کرور شکر و حمد و ثنا که آمریکای جنایتکار را به دست رزمندگان نستوه اسلام مخذول و منکوب و بی حیثیت کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس