برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • عبدل IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    7 1
    سید ایکاش خودت وارد نبرد میشدی. کم تجربه توی فیلم های جنگی نداشتی. دستور بده ب ما بسیجی های جان برکف ک تمام هنرمندان رو از سر تیغ بگذرونیم و اخرش هم شهید بشیم ک شهادت هنر مردان خداست
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    11 1
    اون موقع که رفیقات 17-18-19-20 استوری میکردن باید جلو شون درمیومدی. یک عده جوون ایرانی واقعی تو لانچرها جان شون رو تو دست گرفتن دارن مبارزه میکنن بعد سلبریتی جماعت به خاطر اینکه فالورهاشون رو ازدواج دست ندن خفه شدن. مقایسه کنید گذشتن از جان، نگذشتن از فالور، کدام ایرانی هستن
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    10 4
    هنرمندهای واقعی چاووشی، صادقی و معتمدی هستند که همون روز اول برای ایران گفتند و خواندند بقیه تا فهمیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی داره اموال‌شون رو مصادره می‌کنه ترسیدن خودی نشون دادند.
  • پریسا متفکر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    10 0
    خدا به راه راست هدایتت کند و اگر قابل هدایت نیستی مرگت دهد.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    8 1
    تنت به تن این سلبریتی های دوزاری خورده آقای هاشمی تو وارث روایت ها بودی
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    14 1
    تا متوجه شدن پیروزی آمریکا اتفاق نمیفته کم کم پیداشون شد
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    0 0
    کاش من اونجا بودم
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    2 3
    عمو جواد بخدا ما همیشه شمارو با این روحیه میشناسیم. تو رو خدا تو هیچ وقت مثل اونا نباش. تو فرق داری با اونا. آفرین
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    12 2
    مصداق بارز و عینی یک منافق.رفته حرم امام رضا دخیل بسته شاید رفتارهای هنجارشکنش در دی ماه را فراموش کنیم.منافق ها بدتر از دشمن هستند.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    4 2
    این آقا نمیخواد پیر شه؟فکر کنم بالای60 سالش باشه
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    4 1
    با برند نایکی از آمریکا برائت میکنی؟.... ماه پیشونی؟، ....
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    0 0
    اون برو اول رو حداقل کات میکرد
  • رضا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    4 0
    رفتار منافقانه
  • Roja IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    7 1
    جهت اطلاع: آسید ! اولین قدم جهت قدعلم کردن در مقابل آمریکا، مصرف نکردن برندهای با ریشه آمریکایی هست ، برندهایی مثل آیفون! کوکاکولا! نستله مخصوصا پوشاک « NIKE » که تو تن شما داره حرکات موزون انجام میده ؟؟!!!
  • م IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    6 0
    راستی استاد کدوم احمقی میگفت اصلا چرا ما باید موشک داشته باشیم ؟
  • م IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    3 1
    سرباز صهیونه این داره ادا درمیاره
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    5 0
    کسانی که باید بخاطر وطن بهشون التماس بشه که وظیفه شون رو انجام بدن ولی برای یک سگ استوری میذارن حتی اگر حرفی بزنن برن به جهنم. نظرشون دیگه بدرد نمیخوره.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۶
    0 2
    سلبریتی فقط خودت سید جان خدا حفظت کنه مرد واقعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس