سید ایکاش خودت وارد نبرد میشدی. کم تجربه توی فیلم های جنگی نداشتی. دستور بده ب ما بسیجی های جان برکف ک تمام هنرمندان رو از سر تیغ بگذرونیم و اخرش هم شهید بشیم ک شهادت هنر مردان خداست
اون موقع که رفیقات 17-18-19-20 استوری میکردن باید جلو شون درمیومدی. یک عده جوون ایرانی واقعی تو لانچرها جان شون رو تو دست گرفتن دارن مبارزه میکنن بعد سلبریتی جماعت به خاطر اینکه فالورهاشون رو ازدواج دست ندن خفه شدن. مقایسه کنید گذشتن از جان، نگذشتن از فالور، کدام ایرانی هستن
هنرمندهای واقعی چاووشی، صادقی و معتمدی هستند که همون روز اول برای ایران گفتند و خواندند
بقیه تا فهمیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی داره اموالشون رو مصادره میکنه ترسیدن
خودی نشون دادند.
جهت اطلاع: آسید ! اولین قدم جهت قدعلم کردن در مقابل آمریکا، مصرف نکردن برندهای با ریشه آمریکایی هست ، برندهایی مثل آیفون! کوکاکولا! نستله مخصوصا پوشاک « NIKE » که تو تن شما داره حرکات موزون انجام میده ؟؟!!!
کسانی که باید بخاطر وطن بهشون التماس بشه که وظیفه شون رو انجام بدن ولی برای یک سگ استوری میذارن حتی اگر حرفی بزنن برن به جهنم. نظرشون دیگه بدرد نمیخوره.