کد خبر 1797191
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۸:۱۴
صدراعظم آلمان: باب گفت‌وگو با ایران را باز کرده‌ایم

مرتس مدعی شد که برای کاهش تنش در منطقه با مسئولان ایران باب ارتباط را گشوده است.

به گزارش مشرق، فردریش مرتس، صدراعظم آلمان در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد برلین برای کاهش تنش‌ها در منطقه، باب ارتباط با مقامات عالی ایران را باز کرده و آمادگی خود را برای ارائه حمایت اعلام کرده است.

وی در ادامه مدعی شد با وجود دشواری وضعیت، امید به پایان درگیری وجود دارد و ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به یک راه‌حل مسالمت‌آمیز به کار می‌گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس