ناکامی ناو آبراهام لینکلن در خارج کردن کنترل تنگه هرمز از دست ایران

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای عملیات موشکی ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن را از منطقه دور کرد.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۳۲ به‌شرح زیر اعلام کرد:

نیروی دریایی ارتش در پاسخ به جنایات خبیثانه آمریکا، همزمان با برگزاری آیین وداع با ۸۴ شهید والامقام ناوشکن دنا و گرامیداشت یاد ۲۰ شهید جاویدالاثر این ناوشکن، با اجرای عملیات موشکی و شلیک موشک‌های قدرتمند ساحل به دریا، ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن را از منطقه دور کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۷
    2 0
    این ترقه بازی ها چیه دو سه موشک با کلاهک بارشی شلیک کنید تمامی باند و جنگنده هاش از مدار خارج میشن کار سختی نیست فقط دل و جرأت میخواد
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۷
    3 0
    تهدید رو دور نمیکنند ، نابود میکنند
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۷
      2 1
      نابود که سهل است، دور هم نشده. در همان موقعیتش قرار دارد و هر روز دهها بار هواپیماهایش به ما حمله می کنند.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۷
    1 0
    مگه قبلاً دور نشده بود؟
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۷
    2 0
    این دفعه چند متر دور شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس