سخنگوی سپاه: ابتکارات و سلاح های جدید ایران در راه است

سخنگوی سپاه گفت: ابتکارات و سلاح های جدید ایران در راه است و هنوز درمقایس وسیع به کار گرفته نشده است.

به گزارش مشرق، سردار نائینی سخنگوی سپاه پاسداران طی سخنانی گفت: ما برای یک جنگ طولانی تا تنبیه متجاوز آماده ایم.

وی ادامه داد: دشمن در هر موج عملیاتی منتظر ضربات دردناک باشد.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: ابتکارات و سلاح های جدید ایران در راه است و هنوز درمقایس وسیع به کار گرفته نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • سپیده IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 1
    چون اینور فقط پهپاد هرمس می‌زنند یعنی جنگنده نقش استارلینک برای پهپاد هرمس دارد اون هم مثل الگوریتم رباتهای حاروبرقی کل سطح را می‌رود تا هدف را پیدا کند بزند. در نتیجه باید یک چیزی مشابه اون کل سطح را اسکن کند تا بزند یا تهران را زدند دنبال جنگنده تو قزوین باشیم مثلاً.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
      0 0
      الان چرا نمی تونیم b2 بزنیم سرعتش زیر صوته
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
      0 0
      الان اگه ۱۰۰ تا جنگنده در کلاس میگ ۲۱ داشتیم در نقش مقابله در تعداد بالا اینطور آسمان کشور قبضه نبود رفتیم دنبال آرزوهامون
  • طاها IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    1 2
    دعای خیر ما بدرقه راه شما دلاوران و شیر مردان حیدری. شما با شجاعت و رشادت در حال جنگ با تمام دنیای کفر هستید. به شما و شجاعتتان و به ایرانی بودنم افتخار میکنم.
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 1
    تا میتوانید متمرکز به پدافند وپهباد شوید هرچه هزینه کنید هدر نرفته سیستم ما حالت دفاعی است انشاا... بهتر و قویت از ویتنامی ها که هوا پیاهای ب52را درو میکردند ما هم موق شویم ما در زمینه های مختلف متخصص و نخبه فراوان داریم دل قوی دارید حق یارتان !!!!
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    2 1
    خخخخ کی به ما میده؟ چین یا روسیه؟
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
      1 1
      😂😂😂😂😂
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    1 1
    یکی از شروط پذیرش آتش بس توسط ایران، تحویل پالانی و مزدوران اینترنشنال باید باشد
  • علی IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 1
    خیلی دوست دارم کمتر حرف زده و ابتکارات و تاکتیک ها را لو ندن. همینکه گفتند ایران در عین اینکه میزنه، تولید و جایگزین میکنه که بعدش کارخانجات را زدند. یا حتی سکوهای پرتاب را نشون ميدند و مشخص میشه با چی آماده می کنند و پرتاب می کنند. فریب، حفظ اطلاعات و اینا از اصول اولیه زمان جنگ هست
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 1
    بمب اتم بسازید بازدارندگی ما باید مطلق بشه.باید قدرت هسته ای داشته باشیم تا جنگ رو کنترل کنیم.
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    1 1
    صدای جنگنده میاد چند بار رفته و برگشته مشخص نیست مال ماست یا مال دشمنه.خیلی ترسناکه
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
      2 2
      جنگنده های ایرانی جرات پرواز ندارند
  • مهدی IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 1
    همه ی داشته هاتون رو رونکنید،کمااینکه دشمن هم خیلی چیزارو نمیاره.فعلا باهمینا برید جلو. فقط یه کاری بکنید واونم غرق کردن آبراهام لینکن هست،اینکار هیمنه ی آمریکا رو میشکنه وبسرعت افت روحی پیدا میکنند وآبروشون در جهان میره ودرخواست پایان جنگ میکنند وایران میشه ابرقدرت جدید.
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    1 0
    تهران و آبکش کردن با چشم هواپیما هاشون قابل رویته اصلا پدافند داریم اینا از کجا بلند می شن کشورهای عربی یا آذربایجان و ترکیه؟!!!
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 0
    باید خدمت هواپیما های ارتش کشورهای عربی هم برسین وگرنه تهران با خاک یکسان می شه..‌‌.ظاهرا ارتش کشورهای عربی هم در بمباران تهران شرکت دارند...
  • بندری ام من واله IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    1 1
    خو په دیه برای چه موقع گذاشتید عامو؟ خو جنگ تموم شد دیه فایده نداره
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 0
    هواپیماهای PC7 نیروی هوایی خوراکش شکار هلیکوپتر و پهباد است چرا از این ظرفیت عالی در نابودی پهبادهای دشمن که زیانبار هستند استفاده نمی شود
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
      0 1
      امکان پرواز ندارند
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 1
    سردار جان نگو ،سخنگو جان نگو من نوکر در خونه باباتونم ،آقا جان نگید شما مگه حفاظت اطلاعات نخوندید .آقا یکی این تلویزیون رو بگیره تا ی کشتی رو میخوان تخلیه کنن زود میره گزارش زنده پخش میکه.از بکبارانا پخش زنده و لحظه ای میذاره.چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونین دارین چه اطلاعاتی به دشمن میدین؟
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
      0 0
      آنها نیازی به این اطلاعات ندارند . پهباد هایشان هر لحظه در حال پایش اطلاعات است.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 0
    ایران باید تمرکز کنه روی تنگه هرمز
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 0
    ساخت سلاح بازدارنده ی هسته ای، خواسته ی همه ی مردم کشور. کافیه که نظر سنجی کنید
  • حسین IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 0
    هر سلاح دیگه بیارید ارزش نداره. اصل رهبر نظام بود که دیگه نیست و جاش با هیچی پر نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس