هشدار رژیم صهیونیستی برای تخلیه چهار منطقه در ضاحیه جنوبی بیروت

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود دستور تخلیه چهار منطقه برج البراجنه، الحدث، حاره حریک و الشیاح را در ضاحیه جنوبی بیروت صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان مناطق برج البراجنه و الحدث در ضاحیه جنوبی بیروت پایتخت لبنان هشدار داد باید این مناطق را تخلیه کنند و به طرف جبل لبنان در غرب این کشور بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به ساکنان دو محله حاره حریک و الشیاح در بیروت هشدار داد باید به طرف طرابلس درشمال این کشور حرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس