اسرائیل نیروهای خود را از شهرک خیام لبنان عقب کشید

جنبش حزب‌الله روز پنجشنبه اعلام کرد که اسرائیل پس از درگیری‌ها در شهرک خیام در جنوب لبنان، نیروهای خود را عقب کشیده است.

به گزارش مشرق، این گروه روز چهارشنبه گفته بود که در نزدیکی شهرک خیام وارد درگیری مستقیم با ارتش اسرائیل شده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «در پی درگیری‌های قهرمانانه میان رزمندگان مقاومت اسلامی و نیروهای دشمن اسرائیلی در خیام، دشمن ناچار شد نیروها و تجهیزات باقی‌مانده خود را به تپه حمامیس عقب‌نشینی دهد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • سپیده IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
    0 1
    شاید هم بخواهد حزب الله را جدا کند بزند.
  • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
    2 0
    کاش‌ سوریه سقوط نکرده بود تا به صورت زمینی له اسراییل یورش ببریم.میلیون ها داوطلب از ایران و‌کشور های اسلامی وجود داشتن.
  • مریم IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
    1 0
    الهی از همه جا عقب بکشه تا قعر دریا اقیانوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس