کد خبر 1790082
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۱۰
hgvyfv

موج حملات پی در پی و هدفمند نیروهای مسلح ایران به سرزمین‌های اشغالی، فرصت خروج از پناهگاه‌های زیرزمینی را از اشغالگران گرفته و آنان را عمیقا به بحران کشانده است.

به گزارش مشرق، موج حملات پی در پی و هدفمند نیروهای مسلح ایران به سرزمین‌های اشغالی، فرصت خروج از پناهگاه‌های زیرزمینی را از اشغالگران گرفته و آنان را عمیقا به بحران کشانده است. در فیلم زیر شاهدیم که این موجودات مفلوک در صف سرویس بهداشتی‌های محدود، از بوی گند و تعفن در عذاب هستند و این تازه ابتدای فلاکت آنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    44 3
    موجودات محکوم به شکست و فنا
  • وعده قاطع IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    27 1
    هرچه زودتر بايد گورشان را گم كنند و الا زير ضربات بى امان و طاقت فرسا پودر خواهند شد
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    35 1
    نتانیاهو رو بکشید همه خلاص بشن
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    26 1
    امیدوارم چنان عفونتی بگیرند که نتونن از جاشون بلند بشن
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    22 2
    الهی که در کثافات خودشون غرق بشوند و به اسفل السافلین وارد شوند. این قوم ذاتاً پلید و پست فطرت هستند. خدا میدونه چقدر خون به دل حضرت موسی علیه السلام کردند. قومی که پیامبران خود رو به قتل می رساندند. من با زحمت بسیار تلمود البته ورژن بابلی آنرا بدست آوردم. ترجمه به زبان عربی البته. باید هر مسلمان و به خصوص بچه شیعه تلمود رو بخونه. نمیدونم به فارسی ترجمه شده یا نه؟
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    10 0
    کلا درو کنید .به مسلمین رحم کنید.......
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    16 0
    ایششه اسرائیلی های نجس🤢
  • حسین IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    14 0
    بمیرید.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    17 2
    یهودی هر کجا باشد آنجا را نحوست فرا می گیرد
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    12 1
    از موشک ها نمیرن از بیماریهای ویروسی میمیرن . بزودی بو تعفن خودشان از حمام نرفتن هم خفشون میکنه
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    13 1
    کثافتهایی بوگندو همیشه هم لختن چه زمستون چه تابستون
  • رضا IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    9 1
    طویله واقعی
  • میثم IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    9 1
    آدم های فاسد
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    10 1
    صهیونیست ها در پناهگاه تو شلوارشون خرابکاری می کنند
  • حمید IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
    9 1
    جهودا همینجوریش هم بو میدن
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
      3 0
      آرهههه واقعا چرا اینقدر بویناک هستن؟
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
    6 0
    از بدترین عذابهای جهنم ، بوی گند گناهکاران هست ... انقدر از مرگ میترسن که حاضرن خفگی و خفت رو بپذیرن !
  • حسن IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
    1 8
    باز خوبه پناهگاه دارن ما که میان میزنن میرن حتی آژیرم نداریم اینقدر اهمیت میدن به مردم مسئولین
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
      0 19
      موافقم
  • سعید IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
    15 0
    کفتارهای کثیف توی فاضل اب خودتون غرق میشید.
  • قلی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
    9 0
    به سگ های صهیونستی توصیه اکید میشه از استعمال حبوبات در این ایام خودداری گردد. ایضا سویا و تخم مرغ آب پز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس