نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    2 0
    درود بر شرفت که مظلومیت رهبرو سید و اماممون بر همگان ثابت شده که اشک و بغض در گلو داری والله قسم اشک شوق باید ریخت اشک غم و اندوه هرگز چون رهبرمون به آرزویش رسید و به یاران شهیدش پیوست .ولی گریه اندوه و غم هرگز برای رهبرمون نمی کنیم تا دشمن خیال نکند ما ضعیفیم و این مملکت دیگر صاحب ندارد .هرگز این مملکت صاحب اصلیش ما مردمیم تا اخرین نفرمون هستیم و پای انقلاب و نظام نمی گذاریم ذره ای از خاک دست دشمن بیوفند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس