درود بر شرفت که مظلومیت رهبرو سید و اماممون بر همگان ثابت شده که اشک و بغض در گلو داری والله قسم اشک شوق باید ریخت اشک غم و اندوه هرگز چون رهبرمون به آرزویش رسید و به یاران شهیدش پیوست .ولی گریه اندوه و غم هرگز برای رهبرمون نمی کنیم تا دشمن خیال نکند ما ضعیفیم و این مملکت دیگر صاحب ندارد .هرگز این مملکت صاحب اصلیش ما مردمیم تا اخرین نفرمون هستیم و پای انقلاب و نظام نمی گذاریم ذره ای از خاک دست دشمن بیوفند