کد خبر 1788290
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۴:۰۱

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی شید تی وی ویدئویی از توهین زشت و زننده مشاور پهلوی به پرچم مقدس ایران در آنتن زنده بی‌بی‌سی منتشر کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • امیرعلی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    38 1
    فاشیست برای اینها تعریفه. برای این بی شرف های بی وظن، شاید باید واژگان جدیدی خلق کرد.
  • US ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    15 1
    بی بی سی کلا اخبارش ایران را تحقیر و بر علیه ایران هست،
  • تبریز IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    15 1
    ناراحت نشوید اینها تراریخته های مراکز همجنس‌بازان غرب هستند باید دشمن ایران اسلامی باشند.....
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    5 1
    براندازان همه محارب و مرتد و کافر و ناصبی و نجس هستند و قتل آنها واجب است اگر مراجع تقلید و قوه قضائیه امروز براساس حکم خدا حکم نکنند و حکم آنها را اجرا نکند آنها فردا حرم های ایران را مثل بقیع ویران خواهد کرد. بخاطر خوشایند اقلیتی غربگدا نترسید و سکوت نکنید.
  • م IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    6 1
    سفیر انگل لیس ۳ بار به خاطر شبکه های تروریستی احضار میکردید اینجور نمیشد دیگه دیره
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    12 1
    این بندگان خدا اصلا در دنیای دیگری هستن از لحاظ مغزی وضعیت جالبی ندارن
    • ss IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
      5 1
      من میگم بنده های شیطان
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    7 1
    اصلا ایرانی نیستند هر کسی فارسی صحبت کند ایانی است؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    12 1
    پادوهای صهیونیست
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    9 1
    بی وطن های فاسد بی ناموس طرفدار سس خرسی کودک پیر مفت خور
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    10 1
    اسامی جلاله ی روی پرچم ایران ، دامن هتاکان خواهد گرفت ...
  • رضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    9 0
    بی وطن
  • FR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    5 0
    مخاطبان بی بی سی انسان‌های معتاد به تحقیر شدن هستند
  • MO ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    4 0
    اینا دمبال حلوا هستن، چشما گرد هست ، هنوز اون خوی وحشی و بیفرهنگ اینهارو ندیدید ، هنوز اینستاگرام اینها رو ندیدید
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    5 0
    من عارم میاد تو ناپاک به زبان فارسی حرف میزنی من عارم میاد تو نام ایرانی داشته باشی من عارم میاد تو درباره وطن من حرف بزنی ، درباره پرچم من ، درباره نظام من با اون دهان کثیفت و اون جسم که از لقمه حرام زندگی میکنه حرف بزنی
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    10 0
    خودفروخته لجن
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    12 0
    خاک بر سر هر چی مزدوره.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    11 0
    یک مشت فاشیست ونژاد پرست متوهم. هنوز نفمیدن دوران تفکرات فاشیستی و نژاد پرستی تمام شده
  • US ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    1 0
    تو یکی برو بمیر بابا. گمشو توی همون بیغوله ای که داری زندگی نکبت بارت رو میگذرونی. توی احمق بیسواد رو چه به سیاست
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۷
    1 0
    این رفتارها نشانه قطعی شکست مفتضحانه است.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۸
    2 0
    دارند می سوزند به خاطر شکستشان در شبه کودتا خداعذابشونوزیادکند انشالله
  • بهزاد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    1 0
    شما بهتره برای هر نخاله ای مقاله و گزارش تهیه نکنی اینها یک مشت نخاله هستن که بیرون ریخته شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس