کد خبر 177998
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که در صورت کاندیداتوری‌، با شعار "دولت فراگیر و امید" وارد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین کنعانی‌مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم،  از دیدار انتخاباتی این تشکل سیاسی ‌با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: ‌اخیراً به دیدار آقای رضایی رفتیم و با وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌های او در این دوره از انتخابات گفت‌وگو کردیم.

وی با بیان اینکه رضایی در این دیدار به اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت، گفت: آقای رضایی خطاب به ما گفت که "دولت یازدهم باید دولت فراگیر و امید باشد تا بتواند با ارائه برنامه از چالش‌ها‌ی فعلی عبور کند و اگر بنده {رضایی} قصد کاندیداتوری در انتخابات را داشته باشم، با این شعار وارد عرصه انتخابات خواهم شد".

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با بیان اینکه "رضایی در این دیدار بر محوریت برنامه و تیم و توجه به حوزه اقتصاد تاکید کرد"، ‌درباره قطعیت کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز ‌تصریح کرد: اگر رضایی به جمع‌بندی قطعی برسد، حضور خود در انتخابات را اعلام خواهد کرد، اما تا جایی که در جریان هستم، آقای رضایی در حال مذاکره و گفت‌وگو با کارشناسان است و هنوز تصمیم قطعی نگرفته است.

محسن رضایی از جدی‌ترین کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری است. او در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در سال 84 برگزار شد نیز کاندیدا شده بود که البته در روزهای منتهی به برگزاری این انتخابات از عرصه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد.

آقای رضایی در سال 88 نیز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد‌ه بود که در نهایت توانست کمتر از 700 هزار رأی را به خود جلب کند.

در ماه‌های اخیر محسن رضایی سفرهای متعددی به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور انجام داده و در برنامه‌های گوناگونی هم حضور یافته است که ناظران آن‌را نشانه جدی بودن احتمال کاندیداتوری آقای رضایی در انتخابات پیش‌رو قلمداد کرده‌اند.

کنعانی‌مقدم ‌در ادامه گفت‌و‌گوی خود با خبرگزاری تسنیم، از ادامه مذاکره و گفت‌وگوی جبهه ایستادگی با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بنا داریم دیدارهایی با قالیباف، ولایتی و پورمحمدی داشته باشیم، البته هنوز زمان این دیدارها مشخص نشده است.

وی در ادامه اعلام کرد: بنا داریم به زودی با تشکل‌های اصولگرا از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کنیم‌ و در این دیدارها نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری را مورد بحث و بررسی قرار دهیم، البته فعلاً در حال هماهنگی با این تشکل‌ها هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حب مسکو ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    اولا دولت فراگیر ترجمه همان دولت وحدت ملی است ثانیا مگر طبق قانون اساسی شما کابینه را تائید می کنید یا مجلس شورای اسلامی!پس فراگیر بودنش دست شما نیست دست مجلس است ثالثاامید برای چه کسانی!از اون طرف دنبال اثبات بحران برای تشکیل دولت وحدت ملی بودید و از این طرف دنبال اثبات نا امیدی برای تشکیل دولت امید!رابعا در هوشمندی تیم مشاورت همین بس که این شعار ناظر بر داخل ایران است و هیچ اشاره ای به نقش دولت اینده به محیط پیرامونی خود ندارد خامسا این شعار شما نشان از بی سوادی مشاورانت در حوزه حکومت داری است چراکه دولت فراگیر فقط در نظام های پارلمانی معنا می یابد نه در نظام ریاستی سادسا...به قول آن مرد الهی آقای رضایی در خودتان چه چیزی دیده اید که می خواهید در انتخابات شرکت کنید!من بجای شما بودم می رفتم در کنار یکی از نامزدهای قوی کار می کردم تو خودم نیز جزئی از یک دولت فراگیر باشم!اگر در این شعار صادق هستید
  • حاجتی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ایشان انسان سالم و باسوادی هستند و این دوره مثل دوره قبل که با احمدی نژاد بودیم این دوره با حاج محسن رضایی خواهیم بود
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    شعارشم مث خودش تکراریه!
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    آدم با سواد و با برنامه ای هستند بحمدالله این دوره موج خوبی راه افتاده برای ایشان اخیرا در دیداری که با ایشان داشتم علم بالای ایشان را درک کردم
  • کامران ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط محسن رضایی مرد روزهای سخت
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    درود بر آقا محسن
  • ایرج کی شمس ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    سالم بودن و با سوادی او به چه درد من و تو و ما می خورند، قبلی ها هم گفتن سالم و با سوادن، ناسالم و بی سواد از آب در آمدند، مهم آدم تلاشگر و متعهد و عملگرا و ... لازم است
  • رزمنده بسیجی آزاده ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مالک اشتر علی ریس جمهور دوربعدی به کوری چشم دشمنان نظام اسلامی ایران.دکتر محسن رضایی
  • محمد حسین ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    بابا این از رو نرفت ... :))))
  • محمد حسین ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    حالا هی گند بزنید به این لقب مالک اشتر علی ...
  • LPLN ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای رضایی مواظب باش رای نیاوری وگرنه میاوری اصلا رای میخواهی چه کار؟ درود بر سادات علوی که در راه حق از همه چیز گذشتند.و مرتکب هیچ جرمی نشدند.خدا در این دنیا و آخرت بد خواهانش را رسوا کند. و لعنت الله علی القوم الظالمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس