یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تأکید کرد: علت عدم حضور کامران باقری لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری، در همایش این جبهه در تهران اختلافات سیاسی نبوده است و این عدم حضور در حالی بوده که چهره‌هایی همچون روانبخش و سقای بی‌ریا نیز در همایش جبهه پایداری حضور نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام حسین‌ جلالی، از اعضای جبهه پایداری و رئیس دفتر علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی مشرق، در پاسخ به این سوال که چرا کامران باقری لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری در همایش اخیر این جبهه در تهران شرکت نکرده است، گفت: همایش جبهه پایداری در تهران همایش رابطین استانی بود و ضرورتی وجود نداشت که همه آقایان در آن حضور داشته باشند.

وی افزود: غیر از دکتر لنکرانی، آقایان روانبخش و سقای‌بی‌ریا هم در برنامه حضور نداشتند.

جلالی تصریح کرد: بنده در همان صبح روز 16 آذر با دکتر لنکرانی در شیراز تماس گرفتم و ایشان گفتند که در بیمارستان وقت جراحی داده‌اند و نمی‌توانند به تهران بیایند.

این عضو جبهه پایداری همچنین با تأکید بر اینکه لنکرانی هیچ اختلافی با اعضای جبهه پایداری ندارد، یادآور شد: آقای لنکرانی از چهره‌های محبوب جبهه پایداری است و هیچیک از اعضای جبهه پایداری نیز با ایشان مشکلی ندارند.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار مشرق قرار گرفته است، اعضای کمیته سیاسی جبهه پایداری، اخیراً با آیت‌الله مصباح یزدی دیداری داشته‌اند که کامران باقری لنکرانی در این دیدار نیز حضور نداشته است.

گفته می‌شود علت عدم حضور وی در جلسه اشاره شده این بوده است که گویا وی احتمال می‌داده در این جلسه پیرامون مصادیق انتخاباتی جبهه پایداری صحبت شود که باقری لنکرانی به دلیل اینکه از چهره‌هایی است که درباره کاندیداتوری وی صحبت‌هایی مطرح شده است؛ از حضور در جلسه مذکور استنکاف کرده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس