کد خبر 173291
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷

پیشگویى نوسترآداموس درباره واقعه یازدهم سپتامبر و تأثیر شگرفى که بر نگرش و فرهنگ آمریکایى گذاشت مى‏تواند منجر به تحولى اساسى نسبت به دیدگاه غرب درباره انقلاب اسلامى ایران شود، همانکه نباید به سادگى از کنار آن گذشت.

به گزارش مشرق به نقل از تعامل، هنگامى که "پل ترنر"، تهیه کننده معروف استرالیایى در طى برنامه‏اى ماهواره‏اى تحت عنوان: "نوستر آداموس: مردى که فردا را پیش‏بینى مى‏کند", خطر روزافزون ایران وانقلاب اسلامى ایران براى غرب و تمدن غربى مطرح کرد و در طى این برنامه تمام آنچه را که نوسترآداموس در بیش از ۳۹۰ سال پیش از آن تاریخ آگوست ۱۹۸۹م پیشگوئى کرده بود منتسب به ایران کرد؛ هیچ سیاستمدارى حرف وى را چندان جدى نگرفت؛ چرا که موقعیت ایران در سال ۱۹۸۹، نه تنها به هیچ وجه مناسب نبود؛ بلکه به واسطه جنگ تحمیلى و عواقب ناشى از آن و تحریمهاى شدید اقتصادى بسیار شکننده و حساس بود.

لیکن پس از به واقعیت پیوستن واقعه یازدهم سپتامبر در آمریکا که اتفاقاً در فیلم به صراحت به آن اشاره مى‏شود (وقوع دو انفجار مهیب و عظیم در "New City")همگان شگفت‏زده و نگران شدند؛ به نحوى که رئیس‏جمهور نه چندان باهوش آمریکا، پس از وقوع این حادثه به تبعیت از نوسترآداموس، ایران را هم یکى از "محورهاى شرارت" در جهان معرفى کرد و از این طریق بر وحشت و ترس عمیق هیأت حاکمه آمریکا از ایران (پرشیا) صحّه گذاشت.

پیشگویى نوسترآداموس درباره واقعه یازدهم سپتامبر و تأثیر شگرفى که بر نگرش و فرهنگ آمریکایى گذاشت مى‏تواند منجر به تحولى اساسى نسبت به دیدگاه غرب درباره انقلاب اسلامى ایران شود، همانکه نباید به سادگى از کنار آن گذشت.

"... آسمان، در چهل و پنج درجه (مختصات جغرافیایى نیویورک؟!) خواهد سوخت، آتش به شهر جدید (New City)، نزدیک مى‏شود".

جالب‏ترین نکته در مورد پیشگوئیهاى نوسترآداموس آن است که وى به ندرت نام کشورى را به صراحت و آشکارا ذکر مى‏کند، حال آنکه در مورد ایران (Parsia) به صراحت عنوان مى‏کند که ایران، جهان را تسخیر خواهد کرد.ایران از طریق آناتولى، فرانسه و ایتالیا را فتح خواهد کرد و بالاخره ایران باعث وقوع جنگ جهانى سوم خواهد شد.

بررسى پیشگوئیهاى نوسترآداموس درباره "جهانى شدن ایران"
"شاهزاده عرب، مریخ، خورشید، ناهید، شیر، حکومت کلیسا را از طریق دریا از پاى در خواهد آورد، از جانب ایران (پرشیا) بیش از یک میلیون پرهیزگار به بیزانس و مصر، به سوى شمال هجوم خواهند آورد".

"از کشور عربى خوشبخت (در منطقه غنى و ثروتمند اعراب) شخصى قدرتمند و مسلط بر شریعت محمد(ص) زاده خواهد شد، اسپانیا را به دردسر انداخته و بر گرانادا (غرناطه) مستولى مى‏شود. از طریق دریا بر مردم نیکوزیا ظفر خواهد یافت".

"مرد مشرقى از محل استقرار خویش خارج خواهد شد، براى دیدار فرانسه از کوه آپونین خواهد گذشت، از فراز آسمان، از برف‏ها، دریاها و کوهها گذر خواهد کرد و همگان را با عصایش مضروب خواهد کرد..."

ادبیات رمزآلود، واژه‏اى است که به بهترین نحو مى‏تواند عمق معانى شعرواره‏هاى نوسترآداموس را بیان کند؛ چراکه طبق نظر اغلب مفسران معروف نوسترآداموس؛ یعنى اریکاچیتهام، گى بوحک و ژان شارل دو فن برون، حداقل وقایع ذیل را مى‏توان بدون هیچ شک و تردیدى از میان شعرواره‏هاى رمز آلود نوسترآداموس بر شمرد:

آتش‏سوزى بزرگ لندن در سال ۱۶۶۶م. اعدام چارلز اول، روى کارآمدن حکومت مذهبى کرامول در انگلستان، وقوع انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه، رویارویى استالین و تروتسکى پس از مرگ لنین، اضمحلال رژیم شوروى، اعدام لویى شانزدهم و مارى آنتوانت، به قدرت رسیدن ناپلئون و انتخاب لقب امپراتور توسط وى، به قدرت رسیدن هیتلر و رژیم نازى، به قدرت رسیدن موسولینى در ایتالیا و ژنرال فرانکو در اسپانیا، ترور کندى، سقوط شاه ایران و وقوع انقلاب اسلامى در ایران،  امام خمینى(ره) از فرانسه - او دقیقاً عنوان مى‏کند که ایران از فرانسه باعث سقوط شاه ایران مى‏شود - ، وقوع حادثه یازدهم سپتامبر و آتشى که در برجهاى دوقلوى شهر جدید (نیویورک) ایجاد مى‏شود و بسیارى از حوادث تاریخى دیگر از سالهاى ۱۵۵۵ میلادى به بعد که حدوداً ۴۵۰ سال را دربر مى‏گیرد.

در مجموع نوسترآداموس به این موضوع به صراحت اشاره مى‏کند که ایران (پارت، نیرا، پرشیا، مدیا) با کمک مسلمانان سراسر جهان، از جمله کشورهاى عربى و مخصوصاً سوریه، عربستان سعودى و لیبى حکومت مقتدرى را تشکیل مى‏دهند و پس از جنگى مذهبى که هسته آن از لبنان شروع مى‏شود و عمدتاً بر علیه اسرائیل است، جهان را به تسخیر خود درمى‏آورند و سپس جنگى جهانى و عظیم رخ خواهد داد و جهان نابود خواهد شد.
و چنین برمى‏آید که ایران، جهان را ابتدا از طریق حمله به ترکیه (و مقدونیه) به تصرف خود درخواهد آورد:

شب در آسمان، مشعلى رو به خاموشى، دیده خواهد شد. در مرکز رن، جنگ و خشکسالى به بار مى‏آید، کمک خیلى دیر مى‏رسد. پرشیا (ایران) حمله آورده و ماگدونیا و در جاى دیگر مى‏گوید: (مقدونیه) را به محاصره درمى‏آورد.
و سپس نوسترآداموس، عواقب جنگ اتمى و نابودى تدریجى جهان به واسطه جنگ جهانى سوم را شرح مى‏دهد:

"کسوفى در پیش خواهد بود که از زمان آفرینش گیتى تا زمان مرگ و مصائب حضرت مسیح و از آن زمان تا به امروز هرگز رخ نداده است و جهان چنین ظلمتى به خود ندیده است..."
که در این مورد آیات مربوط به قیامت در سوره قیامت به ذهن انسان تداعى مى‏شود:
فإذا برق البصر و خسف القمر و جمع الشمس و القمر یقول الإنسان یومئذ أین المفرّ.
هنگامى که بینایى خیره مى‏گردد، و ماه فرو مى‏رود، و خورشید و ماه گرد هم آیند، آن روز انسان مى‏گوید: به کجا فرار کنم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 148
  • در انتظار بررسی: 161
  • غیر قابل انتشار: 122
  • سعید ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    نستراداموس شکر زیاد میل می کردند .یکی از اراجیف ایشان پایان جهان در 1 دی ماه 2012 است . که ندید و یک ماه جلو تر می گویم آب از آب تکان نخواهد خورد. البته اگر این مطلب شما تا آن موفع حذف نشود. پس دلتونو به این اراجیف خوش نکنید
    • DE ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      9 6
      اوکی عالی گفتی . فکر نکنم گفته هاتون یه درصد هم درست باشه خیالبافیه
    • بهروز IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
      32 29
      این بشر اسکول است شک نکنید
    • ی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      16 1
      حالا واسه تفریح می خوننیم دیگه
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    که چی ؟؟ تا حالا نوستراداموس بد بود ... چی شد که تا گفت ایران همه جا رو میگیره شد خوب؟؟؟ پیشگویی هاس درست از آب درآمد ما به قران تکیه می کنیم پس ظهور امام زمان شد ظلمتی که دنیا به خود ندیده .. شد نابودی جهان ؟؟ قران می فرماید زمین را بندگان صالح خداوند به ارث می برند ... همین برای ما کافیست
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    بسیار شگفت انگیز است چون با بسیاری از روایاتی که در مورد حوادث نزدیک به ظهور همخوانی دارد. در روایات داریم مرگ سرخ و مرگ سفید و جنگ جهانی باعث میشود هز هر 7نفر 5 نفر کشته و یا بر اثر بیماری بمیرد در آنجا که نوسترداموس گفته ایران باعث جنگ جهانی سوم میشود نیز نکته ی مهمی نهفته است و آن اینکه: ایران باعث می شود ولیکن از ایرانیها کشته نخواهد شد چون در روایات بعد از آنکه از معصوم سوال شده حال ما چگونه خواهد بود، فرمودند : در مورد شما نگرانی نخواهد بود. چه بسا خدا کفار را با زدن بمب اتم به خودشان مشغول کرده تا ضعیف شده و زمینه ی ظهور مساعد شود والله اعلم
  • محمد ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    41 18
    این هم برای خودش نظریه خوبیه.
    • GB ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      28 14
      ایشون گل زیادمصرف میکرده
  • محمد ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    34 15
    این هم برای خودش نظریه خوبیه.
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    از سایت مشرق بعیده نوسترآداموس خودش شخصیت مشکوکیه کتابش هم بازیچه دست یهودیاست هر کاری بخوان در جهان بکنن منتسبش میکنن به نوسترآداموس و اینکه قبلا پیش بینی شده!!!! خواهشا مطالب انحرافی منتشر نکنین
  • عباس ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    41 93
    ان چیزی که باعث شکست غرب خواهد شد .فقدان ارزش ها و خلا اعتقادیشونه . خودشون هم متوجه شدند دوران افول ونابودیشون روزی فرا میرسه..
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    59 40
    سلام ما این همه پیش بینی از مسائل اخر زمان داریم شما رفتید به یک چیزی گیر دادید که به جد می توان آن را در پازل ایران هراسی غرب تفسیر کرد. بالاخره اون ها احمق هم باشند از روایات متعدد فهمیدند که ایرانی ها همان زمینه سازان ظهور هستند و برای تخریب وجه ایران این اراجیف را می بافند. آن ها سعی دارند بگویند رهبران کنونی ایران مانند رهبران المان سال 1939 یعنی هیتلر هستند که با جاه طلبی های خود دنیا را به سمت نابودی سوق می دهند در حالی که این قدرت در حال ظهور شیعه زمنیه ساز ظهور قطب عالم هستی و برکت بخش تمام عالم و عدالت گستر گیتی امام زمان (عج) است
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    54 15
    شمام جوگیر شدینا یه فراماسون اومده برنامه ریزی کرده غربیا هم برنامه هاشو پیاده سازی کردن شمام باورتون شده
  • manamhamintor ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    13 45
    HasbonaAllah nostaradmoos bere ghezsho becheroone
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    46 11
    منبع گفته های نوستراداموس رو لطف می کنید؟(منبع ایرانی نباشه فقط)
  • سیدمحمد ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    28 7
    اونی که به برجهای دوقلو حمله کرده بر اساس نظر آدامادوس این کار را کرده.و کوشیده تا نظر اونو به اثبات برسونه.چون تعمدی در کار بود بنابراین نظریه این پسشو کشکه
  • علیرضا ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    36 37
    عاقلان مراقب پیشگویی یا بهتر است بگوئیم زمینه چینی این فرد باشند بگواه تاریخ ایشان از تابعین صهیونیزم میباشد بسیاری از اهداف صهیونیزم بین الملل توسط همین پیش بینی های بی ارزش و فاقد اعتبار علمی پیش میرود در واقع پیش بینی های ایشان .سفارشی است .برای مشروعیت بخشیدن به مقاصد شوم صهیونیزم است. میگویند دیدید که این اتفاقات هم از قبل پیشبینی شده بود و گریزی از آن نیست با این کار اول قصد تئوریزه کردن اهداف کثیفشان را دارند صهیونیزم بین الملل برای پیشبرد اهدافش که همان تسلط بر دنیا و تسلط بر انسانها که دارای هیچ شأن و مقام منزلتی نیستند به هر حربه کثیفی دست میزند هدف آنها ایجاد انسانها یی بی هویت و بی دین است که با چنین انسانهایی به راحت ترین شکل ممکن بر دنیا تسلط خواهند یافت آگاه باشیم راه ما راه حسین(ع) است که یا تیشه خون همه بتهای جهان در شب روشن شکنیم السلام علیک یا ابا عبدالله
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    16 10
    شهرت نوستراداموس در پیشگویی بیشتر برخاسته از طرفداران او در قرن حاضر است که گفتارهای او را به اتفاقاتی نسبت می‌دهند که یا اتفاق افتاده‌اند و یا وقوع آن‌ها اجتناب ناپذیر است که به "غیب بینی عطف به ماسبق شهرت دارند. هیچ مدرک آکادمیکی وجود ندارد که ثابت کند نوستراداموس اتفاقی را قبل از اینکه اتفاق افتد، پیشگویی کرده باشد، مگر صحبت از اتفاقاتی که به موارد دیگر هم می‌توان آن‌ها را نسبت داد.
  • یدی ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    21 48
    مهم این است اندیشه ما که همان اسلام ناب محمدی است دارد جهان را می گیرد بقیش هم مهم نیست.
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    13 3
    عجیبه همه پیش گویی هایی که خواندم از منابع مستقل و غیر مرتبط - همگی جنگ بین ایران و ترکیه را گفته اند
  • محسن ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    17 10
    اصلا اعتقادی به این پیشگوییا وارد نیست چطور کسی میتونه به این راحتی پیش بینی کنه اونم در 450سال پیش!
    • erfan IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
      3 2
      زمان مفهوم علمی داره اینو بفهم
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    13 3
    در مورد معجزه هزاره چیزی نگفته بود.!!!
  • علی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    18 16
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
    22 2
    حالا نوستراداموس برای ما مهم شده است نمی دونیم به کدامین ساز دوستان برقصیم روزی که بر علیه ما حرف زده بد است ولی روزی که به نفع ما حرفی زده خوب است خدا عاقبت همه مون را به خیر کنه انشا الله
  • محسن لره ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    25 22
    چرندهست:يعنى همه مغزهاى سياسيون تعطيل ميشود كه جلو جنگ جهانى گرفته نشود؟ مسخره است وبچه گانه بجز آقامون مهدى (عج)بياد كه همه را با اون معجزات خودش حيران كند انشأالله زودتر بياد و به همه ظلمها پايان بدهد:ياحق
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    32 13
    خیلی نباید حرف هاش رو جدی گرفت هر چند این آقا به منابع خوبی از ما دسترسی داشته ولی ما خودمون یک پیش گویی دقیق و عالی از جهان آینده داریم که حتمی تر و صریح تر از هر چیز دیگری است و آن هم ظهور آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و هم چنین این نکته که به فرموده رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم دین ایشان از سرزمین پارس زنده و جهان شمول خواهد شد.
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    49 6
    هیچکس بجزخداوند(جل جلاله)ازغیب وفرجام جهان اطلاعی ندارد.والسلام
    • نعمان IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 0
      ایول گل گفتی
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      0 1
      عالی
  • عمو یزدان خاک پای سید علی ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    9 4
    وای ددم وای!
  • وارث ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    5 2
    ولله چی بگم؟؟
  • نصیر ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    11 1
    بالاخره که ما نفهمیدیم نوسراداموس پیشگو هست یا دروغگو چون چند جا هم من خوندم که او رو دروغگو و شیاد معرفی کردند.
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 7
    نوستر صهیونیست یهودی الاصل! می شه باور کرد؟
  • احمدی ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    3 14
    خیلی عجیب هم نیست چرا ممکن است پیشگویی ایشان از کتوب اسمانی باشد همه اینها که پیامبر اکرم 1400 سال قبل فرموده برایما مسلمانان مخصوصآ شیعه از این کاملتر هست صهیونیستها خیلی بهتراز ما پیامبر اکرم می شناختند ولی عمل نمی کردند
  • پير ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 3
    کسانی که گفتند واقعه يازده سپتامبر دروغ تاريخي حالا هم بهتر كلاشو سفت بچسبه باد نبره تسخير جهان طلبش
  • عمران ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    17 0
    انسان با کمک علم و دانش می تواند زندگی خوبی برای خود ایجاد کند و تمام حوادث ناخوشایند را از خود دور سازد. این داستانها خیالی است و برای عوام
  • نجفی ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    8 5
    به نظر من اینکه ادم آینده رو بدونه باعث بی مزه شدن زندگی میشه. علم غیب رو جز خدا و انبیا و ائمه کسی نمی دونه مگه کسی که عارف واقعی بشه که معمولا دهان اینجور عارفها دوخته است. در ضمن برفرض که نوستر اداموس حقیقت باشه. ما هم شاه نعمت الله ولی و ابن سینا و کندوله ای رو داریم که اینده رو به فارسی، عربی و کردی پیش بینی کردن. اما مهم اینه که آدم، عاقلانه زندگی کنه و ملاکش وظیفه ی فعلی باشه نه آینده ی نیومده. البته این بشارت های قرآنی و خبرای غیبی نهج البلاغه از جهت امیدوار کردن برخی اصناف مردم مهمه ولی کلا بگذریم حالا.
  • سید ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    19 4
    و عنده مفاتح الغیب لایعلمها الا هو ... و نزد خداست کلید های غیب که بجز او کسی نمیداند .................... قرآن است دیگه کاریش هم نمیشه کرد !!
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    9 12
    بله نابودی جهان! جهانی شیطان پرستان نابود خواهد شد و تمدنی بر پایه ی علم عظیم الهی استوار خواهد شد. چشماشونم دراد.
  • جلال ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    8 1
    این بابا پیشگو بوده شکی نیست اما فقط برای زمانی که خودش زنده بوده ظاهرآ بعضی هاش هم درست ار آب دراومد ولی در حاضر بعضی ها از روی فیلمنامه های این بابا فیلم درست می کنند و کارهایی را انجام میدن که اون پیش بینی کرده بوده از اینکه گفته میشود ایران در جهان قدرتی پیدا می کند و .. خیلی شک ندارم چراکه ایران برای خودش قدیما کسی بوده ولی این که بعضی ها بخواهند در این زمان با گفته های این بابا قدرت نمایی کنند قبول ندارم
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    3 14
    هورا. پس ما مردم ترکیه رو از دست این نظام سلطنت طلب و نوچه ی اسراییلشون نجات میدیم. لبنان و عراق رو هم که داریم. سوریه هم درست میشه و مونه عربستان که اونم به لطف خدا همه ی آل زهرماری می میرن بسکه تریاک کشیدن و مردم عربستان آزاد میشن و همه میریم حلقه ی اصلی شیطان رو نابود می کنیم.
  • ستاره ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 4
    چی شد چرا حالا به یاد این افتادین که نوستراداموس درست گفته چون گفته ایران با چند کشور دیگه جهان رو فتح میکنه ؟؟؟ بابا مردم رو با این اراجیف سر کار نزارین . تو قرآن خودمون همه چیز واضح و روشن گفته شده. یعنی اونو با پیامبران همتراز می کنید؟ پس امام زمان کی قراره ظهور کنن به همراه حضرت مسیح ؟؟
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 6
    حضرت مسیح ع که هنوز زنده است این که گفته مرده پس معلومه توی حرفاش صحبت های مزخرف هم وجود داره
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    4 0
    "که در این مورد آیات مربوط به قیامت در سوره قیامت به ذهن انسان تداعى مى‏شود: فإذا برق البصر و خسف القمر و جمع الشمس و القمر یقول الإنسان یومئذ..." این یعنی چی؟!؟!
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    8 6
    انقلاب کبیر فرانسه، جنگ جهانی اول و دوم ، ترور ابراهام لینکن و جان اف کندی، سقوط شاه ایران ، 11 سپتامبر و... همه از پیش گویی های او بوده که تا حالا همه درست بوده.
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    5 4
    پیش گویی های نوستراداموس بی ارزشند ، اصلا به این حرفها اعتماد نکنید ، هنر صهیونیست ها این است که دروغ های مورد نظر و اصلیشان را در میان یک سری مطالب حقیقی می گنجانند و به خورد مردم ناآگاه می دهند
  • عمو ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    3 2
    موافقم رؤسا شما که خدمت عبدالله شهبازی ارادات دارین از ایشون بپرسین
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    5 2
    قبل از سال 2000 در همین کتاب پیشگویی ها به ظاهر عجیب دیدم که نوشته بود سال نابودی جهان همین 2000 است! گذشت و خبری نشد یه سرچ بکنید به نظرم از این جور ادعا ها که تا سال فلان جهان نابود میشه رو می تونید زیاد پیدا کنید. دقیقا مانند ادعاهای اسرائیل که فکر کنم از دهه 80 میلادی به بعد همیشه ادعا میکنن که تا n سال دیگه ایران به بمب هسته ای دست پیدا می کند!
  • سجاد ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    3 0
    جدیداً هم دارن سال 2030 رو می آرن وسط!
  • سجاد ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    4 2
    اونا می خوان بگن که ایران محور شرارته! (حرف جرج بوش)
  • reza ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    18 0
    بابا پیش گوییاش مثه این می مونه من بگم تو فردا خواهی مرد بعد من خودم تو را بکشم این پیش گویی 11 سپتامبر کار خودشون مگه نبود
  • حبیب ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    5 5
    بنظر من اینها همه ساخته وبافته صهیونیزم است انها میدونند چه خبره و میخواهند معادلات را بنفع خود تمام کنند
  • رسول ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    5 2
    اننا میخوان با این اراجیف مردم دنیا رو به نفرت از ایران هدایت کنن.این اراجیف تماما بعد از وقوع آنها نگاشته شدهتوسط فراماسنریها که میخوان به دنیا حکومت کنن که موفق هم بودن البته تا حالا.
  • منصور ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    7 2
    چه توهمی !
  • یلدا ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    2 1
    چرا اتفاقاً، گفته بود: یک تکه ...
  • نگار تهرانی ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    3 1
    چرت نگو عمو!
  • ر ض ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    1 1
    لازم نکرده چیزی بگی.
  • بابک ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    2 3
    پیشگو هست.
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    5 3
    کی گفته صهیونیسته؟ این حرف ها چیه که می زنید؟
  • هایده ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    3 7
    شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
  • اشرف ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    22 4
    شما هم کشتید ما رو با این صهیونیسم. بابا ول کنید اونها رو. به داد مردم گرسنه و بیچاره ایران برسید.
  • حامد ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    6 2
    تا آنجایی که من خاطرم هست این آقا ایرانیان به عنوان " شیرانی از سرزمین پارس " یاد می کنند ، نه محور شرارت ! لطفا در نقل مطالب کما فی السابق با دقت کامله برخورد نمائید.
  • حامد ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 5
    احسنت ؛ آدم نظرات این عزیزان را می خواند قلبش شاد می شود درود پروردگار و بندگان مومنش بر شما
  • محسن لره ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    8 0
    مشرق جان انتشار اين چرنديات كمك به پروژه ايران هراسى غرب ميكنيد يه كم دقت شود ناخواسته به غرب كمك نكنيم سربلند باد ايران زمين اسلامى: ياحق
  • mohsen ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 5
    سلام نوستر اداموس فرانسوی کسی بوده که اصالتا یک یهودی بوده ...و در اینکه ایشان یک پیشگویی راز الود در قالب شعر نوشته شکی نیست ...اما نکته اینجاست که از کجا معلوم تمامی اتفاقاتی که افتاده با حیله ها و فتنه های یهو نبوده باشه تا در اخر الزمان به بد جلوه دادن مسلمانان ختم بشه و برنامه ریزی برای از بین بردن مسلمانان به صورت قانونی صورت گرفته باشه
  • ..>امین ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 3
    ..>آقای/استاد>ظبیح /زبیح/ضبیح>الاه منصوری..>نویسنده /مولف>مترجم..>بزرگ/گرانمنمد..>
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    4 3
    با شعور!!..این 2012 را بر اساس تقویم مایاها در آوردند!!!!!!!!! نه نسترآداموس... این قدر سایت های غربی عربی رو نخون!!
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    7 0
    غربی ها دو تاکتیک دارند که همیشه جواب میده 1-قهرمان سازی برای ملت های دشمنشان با همان آرمان های فرهنگی اجتماعی آن ملت ها که در آخر به صورت غیر مستقیم منافع غرب را هم در کنار دشمنی ظاهری تامیین کنه 2-تاکتیک خود زنی...چیزی که اسرائیل در آن نامبر وان است.... ترور توریست های اسرائیلی در بلغارستان توسط خودش و بعد حضور مقامات سیاسی این کشور در بلغارستان و بستن قراردادهای رنگین اقتصادی و سیاسی علیه ایران
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    3 3
    دوستان بهتره همه چیو سیاه و سفید نبینیم!...با توجه به حجم بالای پیش گویی های درست حتی قبل از تشکیل رژیم 60 ساله اسرائیل نمیشه همه رو رد کرد... کاملا مشخصه مثل تورات و انجیل این پیشگویی ها وقتی به ضرر طرف ضد خدا یا ضد مسلمان غربی بوده توسط شبه صهیونیست ها و...تحریف شده... یعنی چون گفته بعد از جنگ جهانی سوم اسلام پیروز میشه...احتمالا تحریفش کردن به نابودی دنیا(در اصل نابودی دنیای فساد شرک و کفر آنها) منظورش از تسخیر دنیا توسط ایران تسخیر کره زمین توسط ایرانیها و مسلمانان نیست....منظورش تسط بر مناطق استراتژیک و حساس دنیای متمدن انسانی مثلا پایتخت های بعضی کشورهای مهم دنیاست که ممکنه به وسیله متحدین یا دوستان ایران باشه..نه صرفا خود ایران یا مسلمانان در هر حال ملاک اسلام و تقواست....و باید منافقات در داخل اسلام را مواظب بود!...که دست به عاشورای کوچکی در آخر الزمان نزنند..!
  • ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    0 1
    ..>یکی از>بهترین/ مناسبترین>روش/شگرد-های>کشف/یافتن>دستگاه دلالتی /گفتمان کاوی>گفتمان/روایت>پیش> گویی/ بینی..>آگاهی/پرسش>از>هزینه/ اطلاعاتی>است/هست>که>یک>پیش گو/ طالع بین>راجع به/در مورد >خودش/ منافعش> تولید/اظهار>میکند/می نماید..> >این>جناب/آقای/خانم!>نوسترآداموس..>نوعی/مثالی>آیا> توانسته/ قادر بوده>که >راجع به>زمان /هنگام>آمدن عزراییل/ بیماری /مرگ>خودش>تولیدی/ محصولی>داشته باشد/بنماید..> >روش/شگرد/تکنیک/دانش >در >گفتمان/دستگاه دلالتی>پیش>گویی/بینی>تولید/ساخت>نوشتار/قضایا/اطلاعات>در>گفتمان/سیستم>ادبی /چند پهلو/صنایع >صور خیال/کلی گویی/جذر /ریشه>گیری>از>گفتمان/نظام -های>نشانه ایی>چند گانه /مختلف/..>است/هست..> >ارزش/بها/گفتمان سنجی>تولیدات/محصولات نوشتاری>جناب>نوستر اداموس>با ارجاع به>گفتمان-ها/دستگاه-های دلالتی>گوناگون/مختلف..> >دستگاه دلالتی/روایت>پوزتیویستی/ تحصل گرایان/کعبه علمی -ها..>گفتمان/دستگاه دلالتی/کالا-های>جناب>نوستراداموس> فاقد/بدون>روش /طرق>آزمون/پژوهش>است/هست..>بنابر این/بنابر اصول موضوعه/آیین -های دستگاهی>مکتب/گفتمان>پوزتیویستی/ آزمونیان!..>کالا-ها/محصولات>جناب>نوستر اداموس..>فاقد/ بدون>ارزش>خرید/فروش>است/هست..> >گفتمان/.دستگاه دلالتی>ادیان/مذاهب>وحیانی/آسمانی..>دستگاه دلالتی/سیستم>جناب>نوستر آداموس..>به علت/دلیل>این که>بدون/ فاقد/ نا مرتبط>به >منابع/ گفتمان-های>آسمانی/پیامبری/کتب مقدس>است/هست>فاقد >اعتبار/صدق/ارزش>است/هست..> گفتمان/دستگاه دلالتی>ادیان/مذاهب>آسمانی/ابراهیمی..>وجه/ گفتمان/ روش >تولید >متافیزیکی/ عالم روح / شخصیت مستقل> غیر >فیزیکی/ اشیا/اعیان..>را >رد> دلالت/ صدق>نمیکند نمی گرداند..> >گفتمان/روایت/دستگاه دلالتی>چپ /کمونیسم/سوسیالیست اومانیستی/..>هر گونه>گفتمان/دستگاه دلالتی>متافیزیکی/ مقدس/آسمانی/عرفانی>را >کلا /تماما >رفع/رد / نا ندرست >می نماید/می گرداند..>
  • آرم ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    4 1
    یاد اون 8پا افتادم که پیشگویی می کرد
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 1
    دیدید این منابع ایرانی نیستند
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 1
    واقعا متاسفم ، انسان در این صورت ذاتا حریص تر می شود( تبعیت صرف از متریالیسم)
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    0 0
    آخخ اونو که نگو! خود نوسترآداموس هم به عظمتش پی برده این برگ و رو نکرده.
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    2 0
    عزیز دلم. صهیونیسم بر مبنای گفته ها "خودمون" 200 ساله وجود خارجی داره.
  • ننه جادو ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    7 1
    کار دنیا رو حساب کتابه عزیزان من نه جادو و جمبل. اجی مجی لا ترجی!!!
  • اسی ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    29 2
    نستر اداموس کابالیست بوده.... کابالیست؟؟؟ نمیدونید چیه؟؟؟؟ پس حتما تو گوگل این عبارت رو سرچ کنید (رائفی پور نوستر اداموس) فقط همین حد بگم که کابالا به شدت اعضاش سری هستن
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    3 6
    منفی دادم اشتباه شد شرمنده
  • maja ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    6 0
    واقعا كه! اصلا اين طرف عددي نيست كه اين همه براش بحث كنيد اين پيشگوييها رو شاه نعمت الله ولي هم كرده تازه در قالب شعر هم گفته!
  • حجت ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    5 1
    یکی بیاد اینارو ترجمه کنه.
  • ایرانی ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    3 2
    نوستر اداموس یک یهودی و فراماسون بوده و در فکر حکومت زمان گذشته بر جنیان بوده و با کمک انان (جنیان) مرکز حکومت فراماسونه انگلیس تلاش بر پیش بینی های 400 یا سیاستهای 400 خویش بوده اند ولی همیشه بازوال بدبختی برای شان همرا بوده انان با استفاده از اداموس و به قول خودشان با پیدا کردند صفحات جدید اداموس قصد گسترش جنگ و کشتار را با فرمان ابلیس در جهان دارند
  • ایرانی ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 3
    نوستر اداموس یک یهودی و فراماسون بوده و در فکر حکومت زمان گذشته بر جنیان بوده و با کمک انان (جنیان) مرکز حکومت فراماسونه انگلیس تلاش بر پیش بینی های 400 یا سیاستهای 400 خویش بوده اند ولی همیشه بازوال بدبختی برای شان همرا بوده انان با استفاده از اداموس و به قول خودشان با پیدا کردند صفحات جدید اداموس قصد گسترش جنگ و کشتار را با فرمان ابلیس در جهان دارند
  • رضا ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    9 0
    "... و پس از جنگى مذهبى که هسته آن از لبنان شروع مى‏شود و عمدتاً بر علیه اسرائیل است، جهان را به تسخیر خود درمى‏آورند..." آخه یه چی بگو بگنجه 500 سال پیش اسرائیل کدوم قبرستونی بود آخه؟؟؟
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    2 4
    very good
  • فرهاد ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    0 3
    بله برای خودش نظر خوبیه نه برای شما ! ملتفت حرف خودت شدی ؟! اگه نشدی بازم بگم ؟
  • دوستدار آرم ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    0 3
    که هشت پا برتر از نوسترآداموس آمد پدید ! بارک الله بتو آدم تیزبین
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    3 0
    Dude you really need to change your translator...
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    2 0
    دوست عزیز یکم نقطه گذاری میکردی بهتر میشد. من 3-4 بار متنت رو خوندم تا تونستم بفهمم چی میگه.
  • علی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    3 2
    دیوانه ای بنام نستراداموس: محققان اورااز بنیان گذاران فراماسونها می دانندمطالب وی بیشتر شبیه شعرهای بی ربطی است که به هیچ وجه وقایع اخیر ربطیندارد وتنها خوراک تبلیغاتی عدهای فراماسون وغرب گرا شده که می خواهداسلام وایران را وحشی وتجاوز گر بنامند ووسیله ای برای مشغول کردن ذهن مردم امی کنند تا به مشکلات ناشی از سیستم سرمایه داری فکرنکنند.جسستجوکنیدمقاله عدم صحت سخنان نستراداموس در اینترنت
  • نوید ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    7 2
    ایتالیا رو که تو وایبال شکست دادیم فرانسه رو نمیدونم تو چی قراره شکست بدیم برزیلم تو فوتبال بزنیم رفتیم واسه فتح دنیا
  • goodboy ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    1 5
    معرفی می کنم پیامبر جدید غرب نوستراداموس کتابهای قدیمی دیگر رو واز می کرد دوباره برای خودشون تفسیر می کرد میگفت مال منه . صفحات گمشده که کاملا جعلیه توش برجای دوقلو رو نشون می داد . به خدا یعجوج و معجوج خود غربه .
  • گلوتو صافکن ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    3 1
    یخرده فکر کن" ایران جهانی میشه پسر. مامیشیم صاحاب دنیا ...... بعد مشکلات ایرانم جهانی میشه دیگه. اخ حالا بگرد دنباله یه شیر مرد بره مشکلات حل کنه. مثلا مدیر ثابق اداره بوق ‍... میشه رییس کارخونه اتومبیل سازی موستانگ. بعد کیفیت موستانگ انقد بالا میره میشه یه چیز تو مایه هایه پراید. همینو بگیر برو دنباله مابقیه فیوضاتی که بدست میاد.
  • نانی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    6 3
    ما تا قرآن رو داریم نیازی به شنیدن این اراجیف نداریم همیشه حق پیروزه همین بدونیم بسه مونه
  • حسی ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 2
    سلام
  • ماهان ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    1 3
    این بچه مثبتا آدم و گیج می کنن نوستر اداموس گفته 2006 دجال 2015 امام زمان 2017 مسیح ظهور می کنن
  • ماهان ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    1 1
    این بچه مثبتا آدم و گیج می کنن نوستر اداموس گفته 2006 دجال 2015 امام زمان 2017 مسیح ظهور می کنن
  • ناشناس ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    5 0
    من خودم به اىن اراجیف اعتقاد ندارم اما مىدانم ه که پىامبرگفته حتى اگر دانش در ثریا باشد مردانى از سرزمین پارس بر آن دست خواهند ىافت. ثریا نام ىک ستاره است.
  • ناشناس ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 1
    من خودم به اىن اراجیف اعتقاد ندارم اما مىدانم ه که پىامبرگفته حتى اگر دانش در ثریا باشد مردانى از سرزمین پارس بر آن دست خواهند ىافت. ثریا نام ىک ستاره است.
  • ناشناس ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    3 0
    من خودم به اىن اراجیف اعتقاد ندارم اما مىدانم ه که پىامبرگفته حتى اگر دانش در ثریا باشد مردانى از سرزمین پارس بر آن دست خواهند ىافت. ثریا نام ىک ستاره است.
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    6 0
    ما دنیا را به یاری خدا فتح خواهیم کرد...
  • محمد رضا ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    5 4
    دنیا خیلی بزرگه ناپلئونم میگفت دنیا رو تصرف میکنم ولی نشد یعنی غیر ممکنه.ما همین الانشم توی جنگیم یه نگاهی به کشور های دور تا دور ایران نگاه بندازید فکر میکنیدارتش عراق یا سوریه خودشون دارن با تروریست ها میجنگن نه اصلا این فکر را نکنید یا غزه یا لبنان چجوری توی جنگ هایی که براشون اتفاق افتاد پیروز میدان شدند.این کشور ها فقط از ایران دستور میگرند ایران اراده کنه اسرائیل که صحله اروپا را هم به زانو در میاریم فقط با کشور هایه عربی وارد جنگ نمیشیم کشور هایی مثل کره شمالی-چین وروسیه هوای ماروبد جور دارند
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    5 2
    به عقایدبنده تمام مردم دنیا سرکارند. هیچ کس نمیتواندازاتفاقاتی که بروی کره زمین درحال وقوع هست. باخبرشودجزذات الهی. وهمه مردم دنیاروزی ازبودنشان متنفرخواهندشد. چون نتوانستندبفهمندکه چراخلق شدند. سکوت.
  • رضا بایرامی ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    2 0
    باتوجه به اینکه باید تمامی زوایای این پیشگو رامدنظر داشته باشیم درعین حال تمامی حرفهای اوراسنجید ونسبت به آینده خوشبین وقوی بود چون افراد وکشوری قوی پاینده وپایدارند
  • ابلیس ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    2 0
    پیشگویی ها کم کم به حقیقت میپیوندد .یاعلی
  • میم ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    3 2
    سلام.مانشانه داریم ک میگ خورشیدی از سمت غرب طلوع خواهد کرد.این نشانه منظورش خورشید نیست منظورش امام ک از سمت غرب میاد.اما راجب پاره شدن ماه در اخر زمان اینم منظورش اینه پا ره پیدا میکنه ب ماه.اما راجب سوره قارع ک همان قیامت است برگردان قارع عراق ک همان بابل ک ویران شده.اینان رمز کلام است.تمام کشورها ب سمت خلیج پارس میایند این نشانه جنگ اما اخر زمان از ان ایران و پارس. اما پارس چیست پارسی با پا رسی ب قیامت .قیامت قیمت استو ارزش. ارزش خودتونو بالا ببرید.
  • علی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    2 0
    انسان عاقل انسانی که از سنگهای که به طرفش پرت می شود خانه بسازد ما هم می توانیم از این موضوع بهره برداری کنیم
  • علیرضا ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    2 0
    نستراداموس تخیل افسران ک گ ب و اداره امنیت روسیه است من از قشر فرهیخته ی جامعه در نشر این اکاذیب توجه میکنم در حالی که منابع عظیمی مثل قران و... در فرهنگمون داریم
  • علي ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    4 1
    به نظر من پيشگوييهاي نستراداموس از 450 سال پيش بسيار بسيار كلي است ، مثله اينكه من در مورد بازيهاي فوتبال در ورزشگاه آزادي پيشگويي كنم ، مثلا روزي در اين مكان كتك كاري ميشود ، روزي عربها بر پارسيان چيره ميشوند ، روزي ستارگاني از سراسر دنيا به أين مكان مي ايند ، روزي پارسيان باعث شگفتي جهان ميشوند و.......... خوب از اين جور پيش بيني ها كه منم متونم بكنم تازه هرصد سال يه بار يكي ش با واقعيت جور در مياد
  • امی محمد ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 3
    که چی بشه خوابت دیر شده بو بخواب بلکه اورانوس رو هم فتح کنی جیش یادت نره
  • هادی ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 3
    بابا این مردک حالش خوش نبوده ی چیزایی نوشته اگه قرار بود از ستاره ها چیزی فهمید این همه نوابغ علم نجوم توی ایران خودمون بودن که قبل از نوستر آداموس تا آدرس خونه ی همه بزرگان تاریخ رو پیشگویی میکردن اینا همش مزخرفه ی صهیونیست غیر از مادیات نمیتونه چیز دیگه ای ببینه شما هم برین راحت لالا کنین ایران تا 2100 هم همین شکلی میمونه :))
  • محسن ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    3 1
    این چه نوع پیش گوییها که اتفاقات آن قابل برنامه ریزی هست به نظر من پیش گویی نیست یک نوع راه برد هدف هست .
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    2 1
    راجب به ابران و خاورمیانه و جهان ، پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین ، احادیث زیادی بیان کردند و روایات هم زیاد است . ما مسلمانان به منابع اسلامی خودمان باید تکیه کنیم
  • ناشناس ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    5 6
    پیشگویی های نوسترا داموس درست است واتفاق خواهد افتاد
  • سمیه ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    2 1
    بااین وضع دنیاوآدماش بالاخره یاآدمازمین وخودشون رونابودمیکنن یااونایی که ماروبوجودآوردن میان سراغمون البته اگه رهامون نکرده باشن به حال خودمون.این که دیگه پیشگویی نداره همه میدونن.
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    2 1
    فكر كنم پيشگويي اخرالزمانه نوستراداموس استباه تابير شده بود ، يعني نويتراداموس يه چيز ديگه پيشگويي كرد و مردم يه جور ديگه تفسير كردن وگرنه هيچكس نميتونه اخارلزمان رو پيشگويي كنه
  • MATIN YAKOZA ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    5 1
    هه هرکی میخاد هرچی بگه ما پیرو محمد ص و از نسل کوروش اریایی هستیم و هر قدرتی که بهمون دست درازی کنه رو به زانو در میاریم
  • علی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    3 1
    اصل پیشگویی ها اینا نیست و تغییر داده شده اند ظاهرا ایشان به امپراطوری بزرگ شرق اشاره میکند که نهایتا با غلبه بر بقیه دنیا پس از گذر از جنگ های سخت و فروپاشی بسیاری از کشورهای قدرتمند کنونی به سوی دنیای واحد و پر از عدالت خواهد رفت ولی متاسفانه چون یهودیت و حاکمان حال از اینکه قدرت خود را از دست خواهند داد اسناد را جعل نموده و به چنین حرف های روی اوردند تا از زوال خود و از دست دادن قدرت خود جلوگیری به عمل اورند .
  • رضا ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    1 1
    خخخخخخخخ....خدا همتون را شفا بده
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    1 2
    من یه تحقیقی در مورد پیش گویی های نوستراداموس کردم دیدم گفته در سال 2016 مرد سیاهپوست که رئیس جمهور امریکاست برکنار می شود و در سال 2016 جهان نابود می شود
  • سعید ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    1 1
    الان دیگه همه کارشناسان و صاحب نظر!!!!
  • امیر ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    7 3
    ایران جهان را تصرف می کند او این را گفته و به واقعیت تبدیل می شود
    • عبدلله IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
      2 0
      تسخیر می کند خصوصا از نظر اقتصاد و تکنولوژی
  • حمید ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    2 0
    نستراداموس مردی بودکه ازوهمیات اینده رامی گفت که بعضی درست و بعضی نادرست بودندوازاینکه انقدردرباره اینده ایران که به کشوری قدرتمند تبدیل می شوند درست است یا نادرست کسی نمی داند
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    3 0
    هیچ پیشگویی نمیتواند تمامی وقایع را درست پیش بینی نماید وناگفته نماند که آقای نوستراداموس یهودی هستند و امروزه یهودیان بخوبی از سانتوریهای وی بهره برداریهای لازم را میکنند
  • علیرضا ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    7 1
    نوستاراداموس تا حالا پیشگوهی ای را اشتباه نکرده حتی انقلاب ایران هم پیشبینی کرده منبع غیر ایرانی می خواهید همین ویکیپیدیا که بدون منبع سالم هیچ چیزی قرار نمی ده.اون داداشمون که گفت سال2000 جهان نابود می شه اون تقویم مایا ها بود!!!منابع نوستاراداموس هم ربطی به ایرانی خارجی نداره.زمان خودش کتاب داشته صد شعر که مجموع رباعی هاش راجب دنیا بوده.پس یکی ترجمه کرده بستگی داره کی ترجمه کرده که بدونیم صحت داره یا نه؟؟
  • جواد ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    2 1
    در كتابش هفت ماه بعد از 1999 اتفاقات وحشتناكي پيشگويي كرده بوده كه نشد ايشان ابتدا پزشكي ميخوانده كه اخراج شده است و در خيلي منابع از ايشان به عنوان شارلاتان ياد شده است كلا از آن پيشگوهايي است كه اتفاقات افتاده را پيشگويي ميكند!
  • علی ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    9 5
    خداوند ایشالله همه ما را ادم کند
  • هانی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    3 3
    حالا چرا تمام پیش بینیهاش جنبه سیاسی داره جالبه که از مرگ زن و بچه های اولش که بر اثر طاعون بود رو نتوسته ببینه ولی آخر دنیارو دیده ....
  • رهگذر ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    11 0
    دوستان فکر میکنید اگر جنگی اتفاق بیفته برای ما چی میمونه جز اینکه یه عالمه ادم بیگناه که ارزوی یه زندگی اروم و ارامش خودشونو خانوادشونو دارن بدون اینکه دلیلشو حتی بدونن تو یه لحضه نیست و نابود میشن.متاسفانه انسان بجای اینکه دست همدیگرو بگیرن دارن به سمتی میرن که به همدیگه پا میدن،بهترین اینده برای انسان زندگی با ارامش و صلح در کنار همدیگست.
  • ناشناس ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    5 3
    من شنیده ام که نوستر اداموس مرگ خودش را پیشگویی کرده. بعد ایشون پدرش یهودی بوده. خودش دینش را تغییر می دهد. ظاهرا کاتولیک می شود ولی به آیین محمدی اعتقاد دارد. معتقد است که از آخر دین حضرت محمد ( ص ) پیروز می شود. نوستر بسیار قیافه ی نجیبی دارد. پزشکی بوده که سالها بدون گرفتن پول طبابت می کرده. در کارهای خیر هم دست داشته و یک پل ( نامش را نمی دانم ) با پول او درست شده است. نوستر در حالت بیخودی این اشعار را می سروده. خیلی هاش هم واقعی شده. اون به عمد بعضی جاها کلمات را جور دیگر می گفته چون اگر می فهمیدند که کتابش یک پیشگویی است براش گران تمام می شده
  • بیگانه ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
    5 5
    به واقعیت درآوردن پیشگوئی های این آقا کاریست که ماسونها دارن انجام میدن وگرنه دراصل اینها تراوشات ذهن یک دیوانه است تمام
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    12 4
    «وَ إِنْ تُطِعْ أَكْثَرَ مَنْ فِى اَلْأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَنْ سَبِيلِ اَللَّهِ إِنْ يَتَّبِعُونَ إِلاَّ اَلظَّنَّ وَ إِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ»؛ «اگر از بيشتر مردم روى زمين پيروى كنى، تو را از راه خدا گمراه مى‏كنند؛ زيرا آنها تنها از گمان پيروى مى‏كنند و تخمين و حدس واهى مى‏زنند».
  • مریم ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
    15 3
    بعضی از دوستان از کمبود اطلاع متاسفانه میگن نوستراداموس گفته که در سال2012قرار بوده پایان دنیا باشه دوستان در مورد مایا ها تحقیق کنید در تقویم مایاها همچین چیزی اومده که نوشته شروع یک دوره جدید در سال2013خست اول فکر کردند اخر دنیا هست ولی بعد متوجه شدند یعنی شروع یک دوره ی جدید
  • سعید IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
    5 0
    به امید رهایی همه مردم دنیا از جهل و خرافات.....
  • فرامرز IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    1 0
    نوسترا بیناموس زر زیادی زد،نترسین بابا
  • ممد خراته ها IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    2 0
    پیکان مدل 78 دو رنگ سقف و ستون بی رنگ
  • طاهر IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 1
    شنیدم پنج میلیون ساله بعد خورشید خاموش خواهد شد ،حال من دیگر دلم بکار نمیتوانم بدهم ، خوب چرا وبه چه انگیزه فعالیت کنم
  • علیرضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    1 0
    شاید اتفاق بیفته خدا میدونه
  • علي ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    اينها را آمريكاهي ها واسرائيل ها ساخته اند تا ايران هراسي كنند
  • امیر۱۵ IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    دری وری میگه
  • محمد IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    خیلی از پیشگویی هاش اشتباه دراومده ولی من شنیدوم که خیلیاش درست بوده البته شنیدم ولی نمیدونم...
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    یک ادم دیوانه برای خودش دکان باز کرده یک مشت چرت وپرت گفته
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    کلا چرت و پرت ترجمه کردن.
  • US ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    پیش گویی زرتشت بیشتر به ایران میخورد
  • امیرعلی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    پیشگویی های نوسترآداموس‌تا‌سال ۲۰۰۰میلادی اعتبار داشت و‌بعد ‌از‌این‌سال فاقد‌اعتبار است.
  • احسان IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    به غیر از خدا هیچکس نمی‌داند و بس
  • مهدی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    تمام که ته ولی قسمتی را عوض کردن و برای خودشون پیشگویی کردن .🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس