کد خبر 172732
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰

یک طراح هندی با الهام از سنت‌های هند نوعی محصول جدید را ابداع کرده که می‌تواند میوه‌ها را دو تا چهار برابر معمول تازه نگه دارد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، پوشش «FreshPaper» محصول ابداعی کاویتا شوکلا از ترکیبی از ادویه‌جات آلی ساخته شده است که از سنت خانوادگی خود برای طولانی‌کردن عمر میوه‌ها و سبزیجات با استفاده از ادویه و فلفل الهام گرفته است.

اگرچه اجزای دقیق این محصول بصورت سری باقیمانده اما نام شرکت شوگلا موسوم به « Fenugreen» نشانگر وجود شنبلیه در این مواد است.

این ورقه‌ها می‌تواند در انتهای یک ظرف میوه،‌ جامیوه‌ای یخچال یا هر جایی که سبزیجات و میوه تازه ذخیره شده، قرار داده شود. خود این محصول سپس مستقیما درون این ورقه قرار داده شده که از رشد باکتری و انگل جلوگیری می‌کند.

تا زمانی که این برگه از خود بوی شبیه به افرا ساطع می‌کند نشانگر فعال بودن آن است. پس از حدود دو تا سه هفته، این بو از بین رفته و این ورق تجزیه‌پذیر را می‌توان تعویض کرد.

FreshPaper اکنون با قیمت حدود پنج دلار برای یک بسته هشت تایی در بازار وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس