کد خبر 172423
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: شاید تصور می‌شود که کار هیئت نظارت تذکر و توقیف است ولی در 2 سال گذشته 1500 مجوز نشریه توسط هیئت نظارت صادر شده است و آمار توقیفی‌ها سرجمع به انگشتان دست نمی‌رسد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد‌زاده در مراسم انتخابات نماینده مدیران مسئول در چهاردهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: در تاریخ مطبوعات کشور رکوردی دیگر به ثبت می‌رسد و آن نیز حضور پرشور اصحاب رسانه در این مراسم است.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم مطبوعات را یک قدم به جلو پیش ببریم. توسعه کیفی مطبوعات در رأس شعارهای سال در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد است.

محمد‌زاده بیان داشت: این وزارتخانه‌ تمام تلاش را برای حضور گسترده تمامی اهالی مطبوعات انجام داده و امید است با سلامت برگزار شود.

وی ضمن تبریک به تمام نامزدهایی که در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت کرده‌اند، گفت: مدیران مسئول در هیئت نظارت نقش اساسی و حیاتی دارند. بیش از صد سال از قانون مطبوعات می‌گذرد و هیئت نظارت مسائل مربوط به خبرگزاری‌ها و مطبوعات را نظارت می‌کند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: هیئت نظارت 7 عضو دارد که رأی این اعضا برابر با رأی وزارت ارشاد است.

وی بیان داشت: امید است با انتخاب نماینده مسئول در هیئت نظارت جایگاه آن مستحکم‌تر و در راستای پیشبرد توسعه کیفی و شعارهای داده شده موثر باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه‌ای جز ارتقاء مطبوعات کشور نداشته و نداریم، بیان داشت: شاید تصور می‌شود که کار هیئت نظارت تذکر و توقیف است ولی در 2 سال گذشته 1500 مجوز نشریه توسط هیئت نظارت صادر شده است و آمار توقیفی‌ها سرجمع به انگشتان دست نمی‌رسد.

محمدزاده خاطر نشان کرد: نظارت و تذکرات برای اصلاح است و هیئت نظارت در بحث توسعه کیفی بسیار تأثیرگذار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس