کد خبر 171327
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری رزمایش «میثاق با ولایت» در اصفهان گفت: قرآن، عترت و مردم و هر کسی قلبش برای اسلام بتپد، بسیجی است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش 20هزار نفری میثاق با ولایت ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس و یاد آوری حماسه 25آبان سال 1360 مردم اصفهان، با اشاره به برگزاری این رزمایش گفت: از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی سه پایه اساسی دارد: قرآن، عترت و مردم که امروز تجلی مردم نیروی مستحکم بسیج است و هر کسی قلبش برای اسلام بتپد بسیجی است.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: همین مردم با تبعیت از امام خامنه ای(زیده العزه) در مقابل مشکلات مختلف سیاسی اقتصادی و امنیتی سینه سپرکردند و هنوز هم می توان استمرار این خط را در نفس گرم این بسیجیان مشاهده کرد.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین در خصوص برگزاری رزمایش 20نفری میثاق با ولایت گفت: این رزمایش باحضور خانواده محترم شهدا و اقشار مختلف بسیج به ویژه گردان های الی بیت المقدس، گردان های امام علی و امام حسین(علیها السلام) برگزار می گردد.

 فضلی خاطر نشان کرد: سلسله رزمایش های محرم به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای برنامه های رزمی بسیج در استان های مختلف آغاز شده است.

 وی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان در سال گذشته افزود: امروز یاران خمینی (ره) الگویی برای جهانیان شده اند و اثبات کرده اند در دفاع از قرآن و عترت، در کنار ولایت تا آخرین نفس ایستاده اند.

 وی افزود: بسیج برای مقابله در عرصه های مختلف سخت، نیمه سخت و نرم باید آمادگی لازم را داشته باشد و به همین دلیل است که در کنار گروههای بصیرتی صالحین، گردانهای واکنش سریع بسیج قرار دارد.

 فضلی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بسیجی را فردی می داند که قلبش برای اسلام می تپد، ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس به گونه ای حاضر شد که در مقایسه با سایر نیروهای مسلح کفه ترازوی او سنگین تر است.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز نیز بسیج در عرصه های جدید از جمله تامین امنیت، سازندگی، حضور در عرصه های فرهنگی و تشکیل حلقه های صالحین حضور فعال دارد.

 وی افزود: در عرصه سازندگی یک هزار و 700 خانه و هفت هزار واحد دامی در مناطق زلزله زده آذربایجان توسط بسیج سازندگی ساخته شده است.

 ایشان اردوهای راهیان نور را حج بصیرتی دانست و گفت: سال گذشته صدها هزار دانش آموز در این برنامه شرکت داشتند که 88 درصد آنها برای بار اول در این اردو شرکت می کردند.

 وی افزود: این رزمایش در سراسر کشور در قالب قرارگاه های امام هادی(ع) که به دستور فرماندهی معظم کل قوا ایجاد گردیده با هدف بالابردن توان رزمی بسیجیان به صورت متناوب درحال برگزاریست و امروز در اصفهان شاهد شانزدهمین اجتماع بسیجیان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس