کد خبر 1667
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۳

يک پايگاه خبري صهيونيستي اعلام کرد: پيشرفت هاي هسته اي ايران ادامه دارد و اين کشور با موفقيت سازمان هاي جاسوسي و اطلاعاتي غرب را مهار کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از کيهان، دبکا فايل نوشت: ايران توانسته سازمان هاي اطلاعاتي غرب و موساد را شکست داده و در موارد گوناگون اوضاع را به نفع خود تغيير دهد. در حالي که دستگاه هاي جاسوسي آمريکا و اسرائيل دل خود را به اطلاعات اين طرف و آن طرف و نيز مسئله شهرام اميري خوش کرده بودند، پيشرفت هاي هسته اي ايران ادامه داشته و جمهوري اسلامي برنامه هاي خود در اين زمينه را با سرعت و دقت به پيش برده است.
در ادامه اين گزارش آمده است: دستگاه اطلاعاتي ايران توانسته است تلاش مأموران اطلاعاتي غرب و اسرائيل را خنثي کند. جمهوري اسلامي به راحتي پيشرفت هاي سريع هسته اي خود را ادامه دهد. پيشرفت بالاي هسته اي ايران به حدي رسيده است که يک مقام عالي رتبه آمريکايي اخيراً اذعان داشت «اين که روزي صبح از خواب بلند شويم و موفقيت هاي آتي ايران هسته اي را از راديو بشنويم تعجبي ندارد».
ابراز تأسف اين پايگاه اينترنتي نزديک به محافل اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در حالي است که محافل رسانه اي معتقدند تحريم ها عليه ايران نيز به اعتبار بي توجهي به آنها نخواهند توانست مانع از شتاب حرکت ايران شوند.
خبرگزاري رويتر در اين باره نوشت: با وجود تلاش هاي غرب در اعمال تحريم هاي بيشتر عليه ايران، خيلي از شرکت هاي خارجي هرگز زيربار قبول قطع همکاري با ايران نمي روند. آنها همچنان در صدد حفظ روابط اقتصادي خود با ايران هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس