کد خبر 165777
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲

یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد که یکی از میلیاردرهای آمریکای ادعا کرده امروز چهارشنبه خبری را منتشر می کند که این خبر کمبته انتخاباتی "باراک اوباما" را به زانو درمی آورد.

به گزارش مشرق، مهر به نقل از دیلی تلگراف نوشت: "دونالد ترامپ" اعلام کرده که امروز چهارشنبه یک خبر جنجالی را درباره زندگی خصوصی اوباما منتشر می کند، خبری که می تواند نتیجه انتخابات ششم نوامبر را به نفع جمهوریخواهان تغییر بدهد.

ترامپ اعلام کرده که این خبر را در شبکه های اجتماعی فیسبوک و تویتر منتشر می کند.

این میلیاردر و مجری  آمریکایی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: من مطلبی دارم که رئیس جمهور خیلی خیلی نگران آن است. این موضوع خیلی بزرگی است و نکته ای را می دانم و شما آن را به طور خیلی گسترده پوشش خواهید داد.


دونالد ترامپ

ترامپ توضیح بیشتری درباره خبری که قصد منتشر کردن آن را دارد نداده است.

اما "داگلاس کاس" از دیگر سرمایه داران معروف آمریکا و از نزدیکان ترامپ در این رابطه گفت: ترامپ خواهد گفت مدارکی محرمانه را در دست دارد که نشان می دهد "باراک اوباما" و "میشل" از هم جدا شده اند.

وی در ادامه گفت: شنیده ام که ترامپ قصد دارد این مطلب را امروز چهارشنبه اعلام کند.

کاس این مطلب را در تویتر  با 48 هزار نفر از کسانی که با وی در این شبکه در ارتباط هستند در میان گذاشته است.

موضوع جدایی اوباما از همسرش در حالی مطرح می شود که در سالهای قبل نیز کاخ سفید مجبور به واکنش در این رابطه شده و آن را تکذیب کرده بود.



به نوشته دیلی تلگراف، در کتاب "آماتور" نوشته "اد کین" اشاره شده که اوباما از همسرش جدا شده است. این کتاب در سال 2000 منتشر شده و در آن سال "اریک شولتز" به عنوان سخنگوی اوباما اعلام کرد که اد کین برای فروش کتابش از تاریخچه ای بی اساس و غیر واقعی استفاده کرده و هیچ کس این موضوع را قبول نمی کند.

این در حالی است که ترامپ پیشتر نیز اوباما را به چالش کشیده بود.

دونالد ترامپ کیست؟

ترامپ متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در امریکا است .ترامپ تاجر، نویسنده، سرمایه ‌گذار و مجری تلویزیون است. البته او در اصل مجری نیست و به‌ خاطر شهرتش وارد تلویزیون شده است.

گفته می شود که موضوع اصالت مدرک تولد اوباما که سروصدای زیادی در آمریکا به پا کرد نیز از سوی ترامپ مطرح شده بود. البته چالش های میان ترامپ و اوباما فقط محدود به این دو مورد نمی شود و چندی پیش وی مدرک تحصیلی اوباما را نیز زیر سوال برده بود.

دونالد ترامپ، مجری تلویزیونی شبکه "سی ان ان" در برنامه ای که به بررسی مسائل شخصی افراد مشهور پرداخته می شود، پس از این که گم شدن مدارک تولد "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در ایالت هاوایی این کشور را زیر سوال برد و موجب برپا شدن جنجالی بر سر اصالت اوباما در رسانه های آمریکا شد، این بار با توجه به نمرات ضعیف اوباما در مدرسه، تحصیلات وی را هم زیر سوال برد.



این مجری تلویزیونی مدعی شد که مدارک تحصیلی اوباما را به دست آورده و در صورت نیاز حاضر به ارائه آنها می باشد. ترامپ گفت که بر اساس شواهد تحصیلی اوباما، وی که در مدرسه شاگردی تنبل به شمار می آمد، چطور توانسته وارد دانشگاه های معروف هاروارد و کلمبیا شده و از آنجا فارغ التحصیل شود.
 
وی همچنین مطبوعات و رسانه های آمریکایی را محکوم به چشم پوشی از مسائلی به این مهمی و عدم پایبندی به رسالت مطبوعاتی خود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس