به گزارش مشرق به نقل از مهر، سامانه 2020 با هدف همسان سازی کدهای خدماتی در سطح کشور و در راستای احترام به حقوق مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران راه اندازی شده است.
این سامانه در کنار سامانه 2828 به عنوان مرکز فروش، پاسخگویی، دایری و پشتیبانی اینترنت پرسرعت (adsl) است که 24 ساعته در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به متقاضیان خواهد بود.
متقاضیان و مشترکین پس از تماس با شماره 2020 به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچگونه مراجعه ای نسبت به خرید و یا رفع خرابی اینترنت پرسرعت می توانند اقدام کنند؛ پس از تماس، درخواست مشترکین در سیستم ثبت شده و کارشناسان در اسرع وقت به صورت مکانیزه درخواست ها را پیگیری می کنند.
- سامانه پایش شبکه های اجتماعی
- بلیط هواپیما
- عطاری آنلاین
- قیمت امروز آهن
- سیگنال ارز دیجیتال
- آپ آهنگ
- موزیک شاه
- دانلود آهنگ جدید
- سایت تاریخ ایران
- رزرو هتل های استانبول
- رزرو هتل استانبول
- قیمت هبلکس
- دانلود مداحی و نوحه
- خرید زعفران
- تخفیف یلدا
- اخبار میلیگلد
- وکیل کرج
- رزرو هتل
- کولر ایرومکس
- خرید هاست
- مزایده خودرو