کد خبر 163611
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷

رئیس حزب نیروهای لبنان از موفقیت حزب الله لبنان در نفوذ پهپاد شناسایی به سرزمین‌های اشغالی ابراز خشم کرد و مدعی شد که این اقدام به علت‌های دیگری غیر از موارد اعلام شده حزب الله انجام شده است.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از  وزارت اطلاع رسانی لبنان نوشت: سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی در اظهاراتی در معراب با انتقاد از پهپاد نفوذ کرده حزب الله به سرزمین‌های اشغالی مدعی شد که تجاوزهای اسرائیل اقدامات یک جانبه حزب الله لبنان را توجیه نمی‌کند.

این در حالی است که جعجع تاکنون موضعی در قبال 20 هزار تجاوز زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان از زمان امضای قطعنامه 1701 اتخاذ نکرده است.

وی مدعی شد که ارسال این هواپیمای ایرانی ارتباطی به شعارهای مطرح شده از سوی حزب الله ندارد و هر حزبی هر قدر هم که جایگاه خوبی داشته باشد، نمی‌تواند این تصمیمات را به صورت یک‌جانبه بگیرد.

جعجع که ید طولایی در مزدوری برای رژیم صهیونیستی از جمله در ماجرای ربودن دیپلمات‌های ایرانی در لبنان دارد، مدعی شد که راه جلوگیری از تجاوزهای رژیم صهیونیستی به لبنان اجرای راهکاری است که وزارت دفاع کشور آن را به کار گیرد.

این مقام 14 مارس خواستار وحدت مواضع این جریان نسبت به انتخابات شده و تاکید کرد که انتخابات باید در زمان مقرر خود برگزار شود. او قانون بخش های انتخاباتی کوچک را بهترین روش برای برگزاری انتخابات در لبنان خواند.

وی تاکید کرد که در مورد راهبرد جریان 14 مارس در زمینه حمایت از قانون حوزه‌های کوچک انتخاباتی با سعد حریری به توافق رسیده و جزئیات این توافق بعدا خود را نشان خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    الموت لإسرائيل
  • کریم ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    مرگ بر سمیر جعجع ، جغجغه جنایتکار
  • سروش ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    آخه یکی به این جغجغه بگه تو برو آدم ربایی تو بکن. اگر هم خیلی بهت بر خورده و عصبانی هستی بیا ایران یکی از همین پهپاد هارو بهت قرض می دیم تو هم ببر باهاش از رژیم صهیونیستی عکس برداری کن بشو رقیب حزب الله بهت گفتم قرض می دهیم نبری نابودش کنی حزب الله حزب خداست اگر هم پهپادی بهش دادیم با خدا معامله کردیم ولی با تو پولش رو هم تا قران آخر حساب می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس