کد خبر 162063
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

سفرهای دوره ای نمایندگان ویژه رهبرانقلاب به شهرستانهای مختلف خراسان شمالی از صبح پنجشنبه با سفر به شهرستان جاجرم آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، در سفر هشت روزه رهبر انقلاب به خراسان شمالی ایشان علاوه بر حضور در بجنورد، با مردم شهرستان های اسفراین و شیروان نیز دیدار می کنند.

رهبر انقلاب اسلامی، برای بازدید از چهار شهرستان دیگر خراسان شمالی نمایندگان ویژه ای را انتخاب کردند که این نمایندگان سفرهای دوره ای خود را از صبح پنجشنبه با عزیمت به شهرستان جاجرم و بخش مرزی راز و جرگلان بجنورد آغاز کردند.

بر این اساس صبح امروز پنجشنبه حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به نمایندگی از رهبری انقلاب به شهرستان جاجرم سفر کرد و در این سفر در بخش های سه گانه این شهرستان( جاجرم، شوقان و سنخواست) حضور می یابد.

حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز صبح امروز به نمایندگی از رهبر انقلاب به بخش مرزی راز و جرگلان شهرستان بجنورد سفر کرد.

این دو نماینده ویژه صبح  جمعه 21 مهر ماه، به دیگر شهرستان های خراسان شمالی سفر می کنند و بر اساس حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی با مردم شهرستان گرمه ( در سه شهر گرمه، ایور و درق) دیدار می کند.

همچنین حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان نیز صبح جمعه به شهرستان مانه و سملقان سفر می کند و در جمع مردم آشخانه و روستای شهید پرور چخماقلو در بخش مرکزی این شهرستان حضور می یابند.

حجت الاسلام رحیمیان صبح شنبه 22 مهر ماه و در زمانی که رهبر انقلاب در شهرستان اسفراین حضور دارند، به دیگر بخش های شهرستان مانه و سملقان سفر و با مردم شهر پیش قلعه در بخش مانه و مردم شهر جدید قاضی در بخش سملقان این شهرستان دیدار و گفتگو می کند.

همچنین حجت الاسلام سیدرضا تقوی نیز در روز یکشنبه 23 مهر ماه به نمایندگی از رهبری به شهرستان فاروج سفر می کند و در شهرهای فاروج و تیتکانلو این شهرستان با مردم دیدار خواهد کرد.

علاوه بر نمایندگانی که به شهرستان های خراسان شمالی سفر می کنند، رهبر انقلاب برای سرکشی به امور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان خراسان شمالی و نیز مددجویان آسایشگاه بهزیستی استان نماینده دیگری تعیین کرده اند.

بر پایه این خبر حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به عنوان نماینده ویژه ایشان در منزل خانواده های معظم شهدا و نیز جانبازان بالای 70 درصد این استان حضور می یابند و ضمن آشنایی با مسائل این خانواده ها، موارد مورد نیاز را به اطلاع رهبری می رساند.

خراسان شمالی دارای دو هزار و 635 شهید، شش هزار و 613 جانباز، 370 آزاده و 33 هزار رزمنده است که در طول دوران دفاع مقدس در راه دفاع از دین و میهن به بذل جان پرداختند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین به عنوان نماینده رهبری در جمع مددجویان آسایشگاه بهزیستی خراسان شمالی نیز حضور می یابد و به مسائل و مشکلات این افراد نیز رسیدگی خواهند کرد.

از جمعیت 867 هزار نفری خراسان شمالی حدود 50 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان بوده و به نوعی از خدمات مختلف این نهاد بهره مند می‌شوند.

رهبر انقلاب صبح چهارشنبه وارد خراسان شمالی شدند و در مدت حضور هشت روزه خود در این استان علاوه بر حضور در مرکز خراسان شمالی، به شهرستان های اسفراین و شیروان نیز سفر می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس