کد خبر 1612217
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

بهترین عطرهای زنانه و مردانه برای هدیه

یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن، عطر و ادکلن است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که از شخصیت طرف مقابل خود اطلاع داشته باشید. عطرها به‌دلیل خاصیت نزدیکی که به‌لحاظ بویایی با افراد برقرار می‌کنند خیلی ساده می‌توانند در شخصیت‌شان نفوذ کرده و آن را به‌بهترین شکل جلوه دهند. تنها با توجه به برند، رایحه، گرمی و سری آن می‌توانید برای دوست، والدین و همسر خود بهترین عطرها را هدیه بگیرید.

یکی دیگر از مزیت‌های خریدن عطر به‌عنوان هدیه این است که در قیمت‌های عالی و اقتصادی تهیه می‌شوند و دارای بسته‌بندی و بطری‌هایی شیک و تزئینی هستند. تنوع بالای این محصولات به شما اجازه می‌دهد تا گزینه‌های خوبی برای انتخاب پیش ‌رو داشته باشید.

معرفی عطرهای مناسب برای هدیه

بهترین عطرهای زنانه و مردانه برای هدیه

اگر انتخاب کرده‌اید که یک عطر عالی برای طرف مقابل‌تان تهیه کنید در مرحله اول باید به طبع و شخصیت او توجه داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را با هماهنگی بهتر تهیه کنید. در مرحله بعدی کافی‌است عطرهایی را انتخاب کنید که دارای دستریز یا همان دکانت عطر باشند.

خرید دکانت عطر به شما این امکان را می‌دهد تا با کم‌ترین قیمت ادکلن اصل این محصولات را خریداری کنید. این عطرها در اندازه‌های 2 میل، 5 میل و 10 میل به شما عرضه می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ابتدا رایحه را امتحان کرده و بعداز اطمینان از انتخاب خود آن را خریداری کنید. اما بهترین عطرهای زنانه و مردانه مناسب برای هدیه دادن شامل موارد زیر می‌شوند.

  • دیوید یورمن
  • ایفوریا زنانه
  • لانوین اکلت
  • Nautica Voyage
  • پاکورابان مدل Invictus
  • پگاسوس

معرفی عطر دیوید یورمن طلایی (David Yurman Fragrance)

اگر به‌دنبال یک عطر با طبع گرم و رایحه چایپرگلی هستید که برای فصل سرما مناسب باشد این محصول می‌تواند بهترین انتخاب واقع شود. هدیه این عطر به طرف مقابل از وی تصویر بانویی باوقار و جذاب خواهد ساخت که می‌تواند هرکسی را مجذوب خود کند.

نحوه چیدمان این عطر به‌صورت هرمی طراحی نشده و به همین دلیل می‌توانید تمام نت‌ها را به‌صورت هماهنگ و یک‌جا استشمام کنید. این عطر بهترین انتخاب برای هدیه است چراکه قدرت پخش‌شوندگی در کنار ماندگاری بالا دارد و می‌توانید این محصول را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

نت‌های اول شامل لاله مردابی، نارنگی ماندارین، مشک، رز، نعناع هندی، انگور فرنگی سیاه و گل صدتومانی هستند که باهم درآمیخته و رایحه‌ای اغواگر و لوکس توانسته به‌عنوان یک ادکلن زنانه برای هدیه بسیار مناسب باشد.

معرفی عطر لانوین اکلت زنانه Lanvin Eclat D’Arpege

نت این عطر شگفت‌انگیز را رایه‌های مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش تشکیل داده است که حس خنکی را به فرد منتقل می‌کنند. اگر فرد مورد نظرتان از آن دسته از افراد است که به طبع سرد و خنک علاقه دارد قطعا این عطر می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد.

لانوین اکلت رایحه‌ای ملایم و خوشبو دارد و با طبع خنکی که برای آن درنظر گرفته‌اند، گزینه‌ای مناسب برای تابستان است. این محصول در سال 2006 توسط کارین دوبریویل سرنی ساخته شد و برند فرانسوی لانوین آن را روانه بازار کرد. لانوین اکلت با رایحه‌ای گل‌فام و میوه‌ای که در گروه بویایی گلی گیاهی قرار گرفته است و در نوع ادو پرفیوم جای می‌گیرد.

معرفی عطر کلوین کلاین ایفوریا زنانه (Calvin klein Euphoria for women)

بهترین عطرهای زنانه و مردانه برای هدیه

این عطر یک محصول بسیار شیک با ظاهری زیبا همراه با طبعی گرم ساخته شده است. با ماندگاری بالا و رایحه‌ دل‌پذیری که دارد آن را به بهترین ادکلن زنانه برای هدیه با غلظت ادوپرفیوم از گروه بویایی شرقی گلی تبدیل کرده است.

اولین رایحه‌ای که پس‌از پخش بو به مشام‌تان می‌رسد رایحه انار است که در ادامه به لاله مردابی و ارکیده در نت میانی و در آخر، ترکیب مشک، کهربا، بنفشه و چوب ماهون می‌رسد. سازنده‌های این عطر با نام‌های دومنیک روپیون، کارلوس بنایم و لاک دانگ شناخته می‌شوند که در سال 2005 توسط برند آمریکایی کلوین کلاین به بازار عطرها عرضه شده است.

معرفی عطر مردانه Nautica Voyage

اگر به‌دنبال یک هدیه خاص برای همسر یا استاد خود هستید این عطر می‌تواند با رایحه‌ عطر شیک، باکلاس، مناسب برای مردان خودساخته، قوی و مردان قانون‌دار است که می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب و خرید باشد.

در نت‌های اولیه این محصول رایحه‌ای طبیعت بکر و تازه از انواع میوه‌ها و سیب به مشام می‌رسد که بعداز گذشت چند دقیقه جای خود را به نت میانی رایحه نیلوفر آبی می‌دهد. این عطر با طبع سردی که دارد می‌تواند برای استفاده در فصل‌های گرم و استایل‌های نیمه‌رسمی و روزانه مناسب باشد. در نت‌های پایانی به رایحه ماندگار یعنی رایحه عنبر، بلوط، مشک می‌رسید. مایع آبی‌رنگ این عطر یادآور دریا در ذهن‌تان خواهد بود.

معرفی عطر پاکورابان مدل Invictus

یک عطر اسپانیایی مردانه که بسیار احساسی و جذاب است و می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب برای فردی خاص در زندگی باشد. نت‌های اولیه با رایحه پرتقال ماندارین رو شروع می‌شود که بعداز 10 دقیقه اسپری‌کردن عطر بوی نت میانی رایحه گل یاس را به خود می‌گیرد، نت پایانی عطر بسیار ماندگار حدود 24 ساعت بوی گل سنگ، نعنا هندی خواهد داد.

معرفی عطر پگاسوس

عطر ادکلن پگاسوس از برندی فرانسوی بوده که دارای طبع گرمی است که می‌تواند هدیه‌ای جذاب برای فرد مورد علاقه‌تان باشد. عطر پگاسوس با ظاهری بسیار شیک، لاکچری توانسته طرفداران بسیاری برای خود جذب کند.

عطر پگاسوس به‌علت طبع گرمی که دارد بیشتر مناسب فصل پاییز، زمستان است. استفاده از این عطر به افراد اعتماد به‌نفس بالایی خواهد بخشید. نت نخست این عطر از گل گاوزبان تشکیل شده که بعداز چند دقیقه خواهید توانست رایحه گل یاس، اسطوخودوس را حس کنید. نت پایانی عطر پگاسوس به بوی چوب صندل، کهربا ختم می‌شود.

جمع‌بندی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به هدیه دادن و هدیه گرفتن دارند چرا عطر را در بین گزینه‌های خود قرار نمی‌دهید؟ عطرها می‌توانند صمیمیت بالایی در روابط افراد ایجاد کنند. شما می‌توانید از این مزیت استفاده کنید و عطر دلخواه و مناسب با شخصیت طرف مقابل خود را تهیه کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که عطرها می‌توانند به صاحبان خود بدهند ایجاد خاطره‌های زیبا از خودشان در ذهن افراد است. برای تهیه یا خرید انواع عطرهای اورجینال می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه دیجی‌کالا سر بزنید و از تنوع بی‌نظیر محصولاتش بهره‌مند شوید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس