کد خبر 161039
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵

هفته گذشته در دنیای فناوری دستاوردهایی مانند آخرین مدل خودروی هوشمند تویوتا و همچنین تبلت جدید امازون وجود داشت و البته یک مجله سرگرمی به مخاطبانش تلفن هموشمند هدیه کرد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

تبلت جدید آمازون:
تبلت های کتاب خوان آمازون همیشه معروف بوده اند و حتی افرادی که خیلی در بحث تکنولوژی نیستند برای یکبار هم که شده اسم "Kindle" را شنیده اند. به تازگی این شرکت جدیدترین محصولش را روانه بازار کرده است. این تبلت دارای یک صفحه 6.7 اینچی است و از نظر منتقدان بهترین وسیله برای کتاب خواندن الکترونیکی است.



خودروی جدید تویوتا: این کارخانه خودروسازی آسیایی به تازگی وارد عرصه تولید خودروها کوچک شده است و مدل "INSECT" را وارد بازار کرده است. این خودرو دارای خصوصیت های بسیاری از قبیل فرمان صوتی و یا تشخیص چهره است و کسی توانایی دزدین آن را ندارد وهمچنین این خودرو دارای یک موتور الکتریکی است.



قفل های هوشمند: به تازگی یکی از شرکت های فناوری در آمریکا قفل جدید را تولید کرده است ک می توانید آن را از هر کجای دنیا باز کنید و ببندید. این قفل ها بالای در منزل شما نصب می شود و به کمک تلفن همراه می توانید آن را باز و بسته کنید. همچنین این قفل ها با خارج شدن آخرین عضو از خانواده درب را به صورت خودکار می بندد.



+HTC One X: شرکت اچ تی سی به تازگی آخرین مدل از تلفن های همراهش را وارد بازار کرده است. این مدل که "One X+" نام دارد دارای پردازنده 4 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی است و همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد.



تلفن هوشمند داخل مجله: هفته پیش مجله "Entertainment Weekly" دست به کار جالبی زد و داخل مجله چاپ شده یک تلفن همراه قرار داد. این تلفن که دارای سیستم عامل اندرویید بود به درستی کار می کرد. این تلفن همراه قرار بود تا یک کلیپ تبلیغاتی را در به نمایش بگذارد.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس