پرسپولیس - شمس آذر - گولسیانی

نگاهی به مصاف دور رفت تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر مشخص می‌کند دو تن از بازیکنان تیم تهرانی در خط دفاعی این تیم به تنهایی عامل شکست شاگردان سعید دقیقی و البته دلهره شدید هواداران پرسپولیس بودند.

سرویس ورزش مشرق - دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر قزوین در تاریخ سوم دی ماه سال گذشته و از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار شد.

شب شیرین مدافع گرجستانی پرسپولیس

این مسابقه در چارچوب هفته چهاردهم دور رفت مسابقات جاری لیگ برتر در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. این در حالی بود که شاگردان یحیی گل محمدی بعد از ورود به زمین و پس از ۴۵ دقیقه بازی پایاپای در آخرین دقایق نیمه اول روی ارسال دانیال از نقطه کرنر، توسط گئورگی گولسیانی که با ضربه سر توپ را تبدیل به گل کرد توانستند با خیال راحت راهی رختکن شوند.

اما در شروع نیمه دوم و با خطای علی نعمتی روی بازیکن تیم شمس آذر یک پنالتی نصیب تیم شمس آذر شد که بعد از مهار پنالتی توسط بیرانوند، حسین گودرزی روی ریباند گل مساوی را در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند، اما این پایان ماجرا نبود.

خاطرات تلخ و شیرین مدافعان پرسپولیس از شمس‌آذر قزوین
لحظه خطای پنالتی روی نبیل باهویی

علی نعمتی که یک پنالتی بی ‌دلیل به بازیکنان تیم شمس آذر تقدیم کرده بود در دقیقه ۶۲ با یک خطای بی‌مورد کارت زرد دوم را دریافت و از بازی اخراج شد. حالا پرسپولیس ۱۰ نفره در خانه شرایط سختی پیش رو داشت اما سرانجام روی پاس سعید صادقی و خطا روی نبیل باهویی، پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد.

خاطرات تلخ و شیرین مدافعان پرسپولیس از شمس‌آذر قزوین

آن ضربه پنالتی به دست آمده در دقیقه ۸۱ می‌توانست نجات دهنده شاگردان یحیی گل محمدی باشد که بار دیگر گولسیانی پشت ضربه ایستاد و آن را در دقیقه ۸۱ به گل تبدیل کرد تا یک تنه هر دو گل برتری تیمش را به ثمر رسانده و در پایان پرسپولیس هر سه امتیاز این بازی را ۱۰ نفره از آن خود کند.

حالا و در حالی که گولسیانی در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس دور بود گفته می‌شود او با قدرت در تمرینات روزهای اخیر شرکت کرده و عامل شکست شمس آذر قزوین در بازی رفت به احتمال زیاد در مصاف سه‌شنبه هفته جاری می‌تواند از ابتدا در ترکیب شاگردان اوسمار ویرا به میدان برود.

خاطرات تلخ و شیرین مدافعان پرسپولیس از شمس‌آذر قزوین

شب تلخ مدافع نیشابوری پرسپولیس

اما یکی از خاطرات تلخ به یاد ماندنی برای علی نعمتی در فصل جاری اتفاقات مصاف دور رفت مقابل شمس آذر قزوین بود. شبی که مدافع تیم پرسپولیس در دیدار مقابل شمس آذر قزوین به چهره منفور هواداران تبدیل شد.

در شروع نیمه دوم خطای بی مورد علی نعمتی و تصمیم کوپال ناظمی، یک پنالتی را به تیم سعید دقیقی هدیه کرد. در این صحنه گودرزی روی ریباند پنالتی موفق شد دروازه را باز کند و بازی را به تساوی بکشد. اما این پایان ماجرا نبود و در ادامه علی نعمتی باز هم با یک خطای سهل انگارانه از زمین اخراج شد تا پرسپولیس ده نفره به کار خود ادامه دهد.

خاطرات تلخ و شیرین مدافعان پرسپولیس از شمس‌آذر قزوین
لحظه اخراج علی نعمتی از زمین پس از دریافت کارت زرد دوم

همین دو اتفاق و دقایق سختی که بر هوادارن گذشت تا تیم ۱۰ نفره شان برنده از زمین بیرون برود باعث شد تا پس از پایان دیدار علی نعمتی به شدت مورد انتقاد طرفداران پرسپولیس قرار گرفته و خواستار اخراجش از تیم شوند. اما نعمتی نیز پس از مسابقه صحبت با خبرنگاران از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی وقت تیم پرسپولیس نیز پس از این حواشی و مشاهده حجم حملات به علی نعمتی از این مدافع تیمش حمایت کرد و شرایطی به وجود آورد تا او در بازی‌های آینده به یکی از مهره‌های موثر در تیم پرسپولیس تبدیل شود.

نکته حائز اهمیت درباره این بازیکن و رویارویی احتمالی دوباره با شمس آذر قزوین اینکه، نعمتی در دیدار آخر پرسپولیس در مصاف با استقلال خوزستان از دقیقه ۴۶ به جای فرشاد فرجی به میدان آمد و در نیمه دوم شرایطی ایجاد کرد که تیم‌اش همراه با دیگر تعویضی‌ها بازی سه بر صفر باخته را با نتیجه ۴ بر ۳ با پیروزی به پایان برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    1 0
    وقتی پرسپولیس به یک قدمی قهرمانی رسیده دیگه نامردی است اگه از دست بدهد!!!
  • علی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 1
    تو می توانی تیم پرسپولیس رو زمین گیر کنی ودر تاریخ ماندگار شوی به امید پیروزی شمس اذر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس