گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه اسرائیل شد

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه اشغالگران قدس و قطع روابط دیپلماتیک با تل‌آویو شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری ریانوستی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره فلسطین امروز یکشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) ضمن اشاره به افزایش حملات اشغالگران قدس به شهر رفح در غزه خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه این رژیم و قطع روابط دیپلماتیک با تل‌آویو شد.

گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره فلسطین تصریح کرد که از کسانی که در رفح گرفتار شده‌ اند، گزارش‌ های وحشتناکی دریافت کرده است.

آلبانزه افزود: مطمئن باشید اسرائیل تا زمانی که ما جلوی آن را بگیریم، به این دیوانگی پایان نخواهد داد. کشورهای عضو دیوان بین‌ المللی دادگستری تا زمانی که اسرائیل حملات خود را متوقف کند، باید علیه تل آویو تحریم تسلیحاتی اعمال کنند و روابط دیپلماتیک خود با تل‌ آویو را به حالت تعلیق در آورند.

این در حالیست که دیوان بین‌المللی دادگستری در ۲۴ ماه می سال جاری میلادی با صدور حکمی اعلام کرد که اسرائیل حملات خود به رفح را فورا متوقف کند، از ممانعت از ورود کمک‌ های بشردوستانه به غزه دست بردارد و اجازه بازرسی مقامات سازمان ملل از جنایاتش در غزه را بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    هرچقدر تونستید جلوی روسیه رو بگیرید ،جلوی اسراییل رو هم میتونید بگیرید . هیچ کشوری وقتی موجودیتش تهدید بشه یا تصور کنه تهدید داره میشه ، به هیچ کس جواب نمیده و تا آخر میجنگه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس