کد خبر 1606080
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
نکونام

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی مازندران اظهاراتی جنجالی را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام،سرمربی استقلال تهران، در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی مازندران گفت: در مورد بازی صحبت نکنیم بهتر است و باید درباره چیزهای دیگری حرف بزنیم. مردم خسته شدند و صحبتم با آنهاست. بازی ما و رقیب ما را نگاه کنید و ببینید چه بلایی سر استقلال آوردند.

او ادامه داد: شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم می‌دانستم و چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که با قضاوت قهرمان شویم.

نکونام با انتقاد از عملکرد داور بازی عنوان کرد: بیژن حیدری برای ما قضاوت کرد. چیزی که هست را می‌گویم که یک بار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم. برادر ایشان به سود تیم رقیب در بازی با ملوان دو امتیاز گرفت و هفته بعد از آن برادر او دیدار با تراکتور را قضاوت می‌کند و امروز پنالتی تیم من را نگرفت. حیدری اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند. خطای پشت سر هم می‌گرفت. من داوری را می‌فهمم چون فوتبال بازی کرده‌ام. ایشان در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر مستقیم از ما گرفت.

سرمربی استقلال درباره اینکه می‌گوید نمی‌خواهند تیمش قهرمان شود، گفت: نمی‌خواهند و هر کاری می‌کنند که تیم من قهرمان نشود. کنار زمین به کمک داور گفتم که بازیکن من را می‌بینید که پیراهنش را گرفتند ولی می‌گوید نمی‌بینم. به او گفتم آیا وجدان داری؟ خدای بالای سر را می‌بینی؟ قضاوت بازی ما یک طرف و قضاوت بازی رقیبمان طرف دیگر. اینکه چطور گل زدند، چطور اخراج کردند و چطور پنالتی گرفتند. یک روز یک نفر حرف درستی زد؛ یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر. ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی زحمت می کشیم و در لیگی که ما می‌جنگیم برنده هستیم و آن یکی جام، مبارک آن تیم دیگر باشد!

نکونام در ادامه ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت: به اتاق یکی از مسئولان سازمان لیگ رفتیم و دیدیم عکس پرسپولیس را جلوی کمدش گذاشته است. اینها را به چه کسی بگوییم؟ از فردا همه چیز در فوتبال ما درست می‌شود و انگار اتفاقی نیفتاده است. تمام اتفاقات را رقم زدند که ما را زمین بزنند و پایین بکشند. دوستان از روز اول فکر نمی‌کردند که ما رقیبشان باشیم و لقمه گلوگیری باشیم و شروع به اذیت کردنمان کردند. آخر فصل دیدند که این تیم شخصیت قهرمانی دارد ولی نگذاشتند و نمی‌خواهند قهرمان شویم.

او گفت: این حرف‌ها به خاطر اشتباهات داوری و فوتبالی است و حرفی خارج از چارچوب نمی‌زنیم. اتفاقات داوری را می‌بینید که چطور پنالتی ما را نگرفتند. آن بازی را هم بروید نگاه کنید. برادران حیدری دو قضاوت برای ما انجام دادند و سوت زدن مشخص می‌کند چطور قضاوت کردند. روی یک اوت و کرنر که مرگ و زندگی است داور باید با شهامت قضاوت کند. هرکس حق دارد برنده شود و هرکس حقش نیست برنده نشود. من گفتم با توجه به قضاوتش در بازی با مس رفسنجان اعتراض کنیم که داور بازی امروز نباشد. متأسفم، واقعا متاسفم برای فوتبالی که سال‌ها برای تیم ملی کشورم بازی کردم. ناراحتم که این کارها را می‌کنند. تلاش کردیم که به حقمان برسیم و ناراحتیم. در استقلال این را فهمیدم که از ۱۰ جام ۹ جام به دوستان می‌دهند و شاید یکی به ما استقلالی‌ها بدهند.

او در ادامه با کنایه به پرسپولیس عنوان کرد: به هر شهری می‌روند، با این تیم مشکل دارند، چرا؟ به خاطر اتفاقاتی که می‌افتد. سپاهان، تراکتور، استقلال و... ناراحتیم. چه اتفاقاتی می‌افتد؟ چرا اشتباهات به سود ما رقم نمی‌خورد؟

خبرنگاری در این لحظه سعی داشت سوالی از نکونام بپرسد که او پاسخ داد: من با شما صحبت نکردم، بگذارید صحبت کنم.

سپس سرمربی استقلال ادامه داد: اتفاقاتی که افتاده و می‌افتد، داستان‌هایی بود که برنامه‌ریزی شده بود. تمام این برنامه‌ها را رقم زدند تا به هدفشان برسند. تلاش و جنگ و دعوا را کردیم و بازیکنان غیرت گذاشتند. با همه چیز جنگیدیم اما یک ولی دارد که آن ولی هم دست ما نیست. خوشحالم که به قائمشهر آمدم و امیدوارم نساجی در ادامه راه موفق باشد.

سرمربی استقلال منتظر سوال خبرنگاران نماند و با وجود اعتراض آنها محل نشست خبری را ترک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • احمد IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    9 8
    نکو من یه استقلالیم فقط برو گم شو
    • مصر60 IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      3 3
      وقتی بجای بازی کردن دنبال حاشیه و فشار روانی روی داورها و فدراسیون هستی همین میشه! تو کجا و مربی گری تیم ملی کجا؟!!
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      4 0
      تو برو گم شو
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      من یه پرسپولیسی ام نکونام حق داره هرچی میگه حقیقته
  • کیسه کش IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    12 3
    وقتی چشم و گوشت به بازی حریفت باشه همین میشه ...
  • هوادار IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    11 2
    بس است بخدا وقتی می‌برید خودتان برده آید اما اگر مساوی کنید یا ببازید نگذاشته اند ببرید همین فدراسیون تاج است که گذاشت تا این هفته صدر جدول باشید وگرنه استقلال لیاقت صدر جدول را ندارد و تیمی بدون تاکتیک است.
  • محمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    10 0
    میخواستی بیشتر تلاش کنی و بازیتو ببری و صدر بمونی، از باخت پرسپولیس خیالتون راحت بود و بازیتون رو شل گرفتین، درنتیجه مجازات شدین.
  • طرفدار فوتبال IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    8 1
    واقعا داوران عزیزماباشرافت کامل قضاوت میکنندمن نمیدانم یه مربی چطوروقتیکه تیمش نتیجه نمیگیردبخودش اجازه میدهدچنین حرفهای بی ربطی به داوران باشرافت مابگوید.
  • NL ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    11 0
    علی خطیر که شوت شد و رفت دیگه چیه ؟همه و همه چیز ایراد داره فقط تو خوبی ، عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه . لالیگایی پوچ ، هنوز دو بازی باقی مونده
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    15 1
    بزرگترین جر زن
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    8 1
    بابا عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه رقیبت که سالم برو اصلا ناسالم تو اگر قدرت داشتی امتیازتون که بالاتر بود بدون حرف و حدیث میبردی
  • مهدی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 2
    خوب هوچی گری شروع شد. امیدوارم کمیته اتوماتی خاصیت خودش را نشان دهد. او که می داند جام را از دست داده است چاره را در ابن می اندیشد که حرفی هایی بزند تا محروم شود. و کنار زمین هم نباشد. چاره ای ندارد. وقتی هاشمی نسب هرچه می اواهد می گوید و دو جلسه محروم می شود و استیناف هم یک جلسه را تعلیق می کند نتیجه همین است.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    11 1
    خودت گند زدی..... این چه وضعه بازی کردنه؟ یه بازی دو بازی سه بازی هر بازی داری بد بازی میکنی
  • اﻳﺮاﻥ IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    9 1
    ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﻣﻴﺸﻮﻳﺪ ﻛﺎﺭ ﺗﻴﻤﻲ ﻗﻮﻱ ﺑﻮﺩ اﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺗﻴﻢ ﻫﺴﺖ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺎﺯﻧﺪﻩ ﻣﻴﺸﻮﻳﺪ ﻣﻴﺮﻭﻳﺪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻧﻤﻴﺨﻮاﻫﻨﺪ اﺳﺘﻘﻼﻝ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺷﻮﺩ ﻫﻤﺶ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﻱ ﻣﻴﺰﻧﻴﺪ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭا اﺯ ﺯﻳﺮ ﻓﺸﺎﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﻛﻨﻴﺪ ﺩﻳﮕﻪ ﻳﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻴﺪ ﻧﻤﻴﺨﻮاﻫﻨﺪ اﺳﺘﻘﻼﻝ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺷﻮﺩ
  • سعید IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 1
    آقای سر مربی حرفه‌ای چاه میدانی حرف میزنی حرف از مسابقه پاک نزن خودت با فولاد توی آسیا چکار کردی زود فراموش کردی فکر نکن برو قرصهایت را بخور
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 1
    دقیقا کمیته انضباطی الان کجا ایستاده است که با یک جمله عالیشاه را فوری محروم و جریمه نقدی میکند ولی نکونام به بالاترین مقام فدراسیون فوتبال حمله میکند داوران را مقصر بی عرضه گری خودش میداند حداقل میبایست شش جلسه محروم شود عین دوسال پیش که گلمحمدی را محروم کردند
  • ارین IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 1
    آقای کیروشنام همش نمیشه که اوهمه بازیها کنار زمین تشنج ایجاد کنی وبا پنالتی ببری بابا حمله کن یکی دوتا گل بزنن عمش جارو جنجال این روش همیشه که جواب تمیده
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    7 1
    اوس چکش. فقط حقارت خودتو نشون میدی.البته هنوز دو هفته دیگه مونده و مثل ای ۲۷ هفته گذشته که با غوغا سالاری و ترساندن داو رها بازیکنت توی یک بازی دوبار بایستی اخراج می‌شود نشد.۱۶ امتیاز همینجوری با هوچی گری گرفتی.اصلن مربی نیستی.تیم قوی استقلال رو به برده‌ای ناپلئونی و دفاع اتوبوسی عادت دادی.بخدا همین تیم اگه دست یحیی و نه...ساکت الهامی بود الان حداقل با ۷ یا۸ امتیاز اختلاف درصدربود.تو مردش نبودی اوس چکش.حتی اگه استوره واقعی این تیم یعنی فرهاد هم بود ۳ هفته به پایان جشن قهرمانی می‌گرفت.بس کن بابا از این روش نخ نما.تو و اون نقاشی کش بی قصد و عصب
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 22
    درود بر شرفت جواد لالیگایی که بدون ترس داری با فساد ورزش ایران و مافیای کثیف لنگ مبارزه میکنی. اخه مگه میشه هر بازی داورا بازیو برای این تیم کثیف دربیاره؟
    • دلبر سرخ IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      1 1
      جواد چکش خودش جرثومه
  • بی نام IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    10 1
    هنوز هم نفهمیدم توی که نماینده ایران و تو کوران مسابقات ول کردی با تمام بی اخلاقی،چطور همچین کسی و بالای سر تاج میزارند اگه مدیر مدیر بود تا مدتها ممنوع الورودت میکردم به خاک وطن،متاسفانه غیر از بداخلاقی این فوتبال هیچی نداره
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 12
    حق استقلال اهواز خورده شد.. اخراج اخراج نبود.. واقعا داور ظلم کرد.. یک اخراج و یک پنالتی..... حقوق داوران کم است اما همه داوران وضع مالی‌شان عالی و یک نفر نمی پرسه داوران از کجا پولدار شده اند
  • امیر IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    14 1
    رقاصه بلد نبود برقصه می گفت زمین کجه ، تیمت یک گل نمی تواند بزند از زمین و زمان ایراد بگیر
    • با افتخار استقلالی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 10
      سوال: مهندسی لیگ چجور میشه؟ 1. اینطور که بهترین مدافع خارجی استقلال خوزستان رو هفته قبل اخراج میکنن!!! 2. بعد اینهفته جلوی لنگ بازیکنی که سُر خورده را اخراج میکنن تا لنگ به بازی و صدر برگرده!!! 3. اینورم حیدری ح ر تو بازی نساجی میشه شمر ذالجوشن پنالتی صد در صد نمیگیره، موقعیت های 60 به 40 رو به نفع نساجی سوت میزنه!!! آخ مُردیم از اینهمه تناقض جالب تر اینکه کارشناسا تو پخش زنده تلویزیون دروغ میگن و تمام قد از داور حمایت میکنن و میگن پنالتی نبوده و داوری عالی بوده!!!! جمع کنید این حجم از بیشرمی و بیشرفی رو، استقلال بی کس و کاره اینهمه هزینه برای تیم میکنن و اینهمه هوادار غصه برای تیمش میخوره آخرش سر تیم رو اینطوری بِبُرید.... ما نمیگیم به نفع استقلال بگیرید لامصباااا همون که هست رو بگیرید واقعیتووو سَر نبرید، رسانه ملی جانب دارانه کارشناسی نکنید، ببندید در این فوتبال کثیف ایران رو که میلیاردها تومن توش هزینه میشه !!!!
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    15 0
    مربی های درپیتی! همیشه زمین و زمان و ابر و ماه و خورشید همه مقصرند جز شازده پسر! فتوکپی علی دایی!
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    5 0
    خجالت
  • علی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 1
    اون از طرفداری آقای نکونام از ( زن زندگی ازادی) اینهم از تخریب همه عوامل ؛ چه اول نمی‌شود.از بزرگی16 شهید ملی مان یاد بگیریم ،با آنهمه ،تخریب ، فقط ب فکر خدمت بود.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      2 1
      و بستن دستبند سبز در بازی های ملی در سال ۱۳۸۸
  • محمد IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    11 2
    به نظرم جواد آقا همه کار کرد، فقط گاز نگرفت!
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      6 2
      بزودی دندون دربیاره گاز هم میگیره!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • هوشنگ IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      2 8
      جواد خان فوتبال رو با افسانه های اساطیری فیلم سریال اشتباه گرفته حق گرفتنی هست برو بجنگ حقتو بگیر حق دادنی نیست کسی حقتو نمی ده حقتو می خورن وگرنه نه جنگ جهانی اول دوم بود نه بمباران اتمی هیروشیما ناکازاکی نه جنگ اوکراین نه اشغال فلسطین نه جنگ ۸ ساله برای گرفتن حقت مجبور شدی ۸ سال با عراق بجنگی بله همه برای گرفتن حقشون می جنگند حتی لنگی سوراخ حتی من حتی مشرق همه ما در حال جنگیدن برای گرفتن حقمون هستیم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • محمد قُلی IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    9 1
    با سلام بنده ۶۶سال هوادار استقلال هستم آقای نکو نام نساجی بهتر ما بازیکرد اگه شما نبودید ۱۰ امتیاز بالاتر جدول بودیم
    • هوشنگ IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      2 2
      کیسه کش چطوری ؟ یادت میاد دربی ۷۴ رو ؟ ایمون زاید رو می شناسی ؟ از ده دقیقه ده نفره چی می دونی ؟ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    12 2
    بجای اینکه، زمین و زمان و کائنات و ... مقصر بدونید، حریف را شکست میدادید، اینقدر بهانه هم نمیگرفتید!
    • هوشنگ IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      4 1
      👍💪✌️
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      ما داور نداریم بازیا رو برامون دربیاره.بازیایی که داورا برای لنگ دراوردنو امتیازشو از لنگ کم کنید ببینید چند هفته قبل استقلال قهرمان شده بود.فقط 8تا گل افساید و 10 تا سهمیه پنالتی معیشتی و ناحق رو از لنگ کم کنید ببینید میرن کجای جدول
  • حمید IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    9 1
    مربی که فکر می‌کنه که سه امتیاز جلو قهرمانی مال اونه به درد لای جرز دیوار می خوره فقط بلده نق بزنه
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    7 1
    چقدر آدم کوچیکی هست
  • حیف وقت و ... IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    7 4
    فساد کل باشگاهها !! ،.،، فساد فراگیر فوتبال ،.،.،. خسته نباشید !!! ........... فوتبال سراپا فساد است !! ........ معجزه ای نخواهد شد !!!
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      5 2
      کیسه جماعت توهم توطعه را بجای پذیرش ناتوانی خود در زمین بازی پیشه کرده اند
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    6 3
    کلا همه مقصر هستن غیر از خود نکونام.یه روز مدیرعامل،یه روز رئیس فدراسیون و ....
  • داوود IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 4
    این آقا فقط فرافکنی و حرف های نامربوط می‌زند، عامل بدبختی استقلال شک نکنید نوع رفتار ایشان و کادر همراهش هستند ،که از اول لیگ به جای تمرکز بر مسائل فنی فقط دنبال بحث وحاشیه بودند
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 2
    جای فدراسیون فوتبال بودم، var رو با چندتا داور مخصوص می‌آوردم ، ولی بعد از اون اگر فردی مزخرفاتی مثل سر تیم مارو بریدن و داوری فلانه و بیسانه رو به زبون آورد، مادام‌العمر از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم میکردم. برخی از این استقلالی‌ها فکر کردند پرسپولیس تیم جمهوری اسلامیه و استقلال تیم اسرائیل و براندازاست؛ ببندید دهنتون رو که جفتتون سر تو آخور بیت المال دارید.
    • هوشنگ IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 1
      کیسه کش و اسرائیل ؟ زززززررررت حتما به خاطر رنگ آبیه درسته ؟ خوبه من سرخ شمری هستم از آبی متنفرم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    5 7
    مافیای پرسپولیس در سالهای اخیر همه جا نفوذ کرده است و کسی هم توان جمع کردن آن را ندارد. به نظرم اول فصل جام را بدهند به لنگی ها اینقدر وقت ملت را هم نگیرند
  • علی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 10
    خدایی من ادم فوتبالی نیستم.اما دیروز داور نیمه دوم استقلال خوزستان رو از بارسلونا تبدیل کرد به تشتک سازی کابل.کاملا تابلو بود
  • کشورایران صومعه سرا IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 3
    وقتی بلدنیستی درفوتبال موقعیت بسازی آن روز.روزمرگی.حالاهی بنشین به داورگیربده صدرجدول بودی نتوانستی نگهداری به دیگران چه ارتباطی داری
  • م.ب.ر.ح. IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 0
    آقا جواد! تمایل و گرایش آن دو داور مد نظر شما به رنگ خاص را همه همشهری های ما (همدانی ها و...‌) می دانند.‌
  • شیش در چهار IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 4
    این فرد معلوم الحال دلیل اصلی نتیجه نگرفتن کیسه است. بازی های دفاعی با این همه مهره و چون کلا سواد مربی گری و شخصیت مربی است که در بازی های سخت و بزرگ به بازیکنان راه نشون میده فاکتور اصلی اما خوب مدام دنبال حرفهای بی منطق هست اگر فقط یک گل می‌زدند الان خبری از این حرفا نبود بازی تهران و همه دیدیم و واقعا داوری خوب بود یعنی داور نباید وظیفه خودشو انجام میداد. هفته های قبل از پرسپولیس دو بار کاپیتان اخراج شد پس اون موقع که می بردن چطور بود. این فرد می خواهد اشتباهات و به گردن دیگران بیاندازد وقتی می گوییم شخصیت یعنی اینکه بپزیری حریفت قویتر و بهش احترام بزاریم و خودتو تقویت کنی مثل اوسمار و نهایت حق به مقدار می‌رسد.
  • رضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 4
    به شخصه من برای آقای نکونام احترام ویژه ائی قائل هستم بواسطه رفتار و سلوک ورزشی ایشان در دورانی که بعنوان بازیکن فعالیت میکرد، اما متاسفانه در فوتبال کشور ما مرسوم گردیده تا خصوصا مربیان شکست و عدم نتیجه گیری خود را به اشکال مختلف برعهده نگیرند و بردوش هرکس و چیزی غیر از خود بدانند! جناب نکونام، تمامی تیمهای لیگ برتر بلا استثنا خود را قربانی داور و...! میدانند!! آیا تیم شما وقتی در بازیهای اخیر از اشتباهات داوری سود بردید بجای این افشا گریها! با غرور به مدح خود، فوتبال و داوران نپرداختید؟! تیم شما از نیم فصل شخصیت قهرمانی خود را از دست داد، زیرا با یک ترکیب و ریتمی ثابت که برای هر کس شناخته شده بود، پای به میدان گذاشتید، فوتبالی با تفکرات محافظه کارانه و دائم در استرس سایر حریفان،! زیبائی فوتبال به شجاعت و ایجاد شرایط انتحاری است، پرسپولیس در بازی دیروز مزد خود را با چنین نمایشی گرفت، تیمی که به جرات از حیث داوری بیش از شما ضرر کرده، اما ای کاش شما مربی جوان نظری به رفتار و اعمال مربی آن داشتید، به جای آسمان و ریسمان بافتن و تزریق یاس و ترس به بازیکنانش ، روحیه جنگندگی و تغییر روش را القا کرد. من نه قرمز هستم و نه آبی اما فوتبال را میفهمم، و صادقانه میگویم که ۶۰٪ علت رسیدن شما به چنین وضعیتی، خود شما و کمبود تفکرات و تجربه حرفه ائی مربیگری هستید.
  • SE ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 4
    تو غلط کردی با داور حرف زدی
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 3
    یه ترانه ای هست که توش تناقض عجیبی داره! میگه: ازم نخواه با تو بمونم( یعنی باید جدا بشیم) بعدش میگه: تو هیچی ازمن نمیدونی! اگه بگم راز دلم رو، تو هم کنارم نمیمونی!!! یعنی طرف هم میخواد بره هم میخواد یارش کنارش باشه!! طفلک نکونام دیگه اسباب خنده شده ! اونهم تو اینروزا که حال مردم زیاد خوب نیست.
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 3
    اشکالی نداره گاهی مردها گریه کنن! گاهی مثل مرد شکست را بپذیرند! خدا شاهده شرف داره به این مزخرفات مهد کودکی! چه پولهایی تو حیب چه آدمایی میره!
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    6 0
    عالیجنابان سرخ پوش افشاریان و برادران حیدری متخصص قهرمانی پرسپولیس در سالهای اخیرند نمی دونم چه اصراری ست برادران حیدری قضاوت‌های حساس استقلال را برعهده می‌گیرند
  • مهدی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    7 2
    به عنوان یک استقلالی؛ بر خلاف تصور نکونام تیم استقلال با این بازی کردنش هیچ شخصیت قهرمانی نداره ، هفته هاست با این سبک بازیِ ضعیف و بی برنامه رو اعصابِ هواداره مساوی یک صفر مساوی یک صفر، تیمی که میخواد قهرمان بشه نگاهش به خودش باید باشه نه رقیب که ببازه یا متوقف بشه... ضمن اینکه این نوع بهانه آوردن توهین به هواداره ! تا دیروز مدیریت باشگاه مشکل داشت اون حل شد حالا دیگه مدیریت فوتبال مشکل داره آقا جواد قرار نیست که ابر و باد و مه و خورشید و فلک همه در کار بشن که تو قهرمان بشی ... باید بجنگی باید زحمت بکشی باید شهامت داشته باشی ... مزد آن گرفت که جانِ برادر کار کرد ... شما کاری نکردید که
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 1
    تاسفت را برای شخصیت خام و حرفای ابلهانه ات نگه دار نه برای تیم ملی! در کمال وقاحت داره میگه متاسفم که برای فوتبال ملی این کشور بازی کردم!!! چنین افرادی باید از فوتبال کشور خط بخورن. البته بعد از تنبیه انضباطی سنگین.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    6 2
    حالا دیگه همه مقصرند غیراز خودش و بازیکنانش!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • هوشنگ IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 7
    برای تو هیچ شغلی بهتر از دکتر جراح کاپیتان خلبان بوئینگ ۷۴۷ مهندس برق کامپیوتر سخت افزار نرم افزار و رئیس بانک نیست راهی که رفتی از بیخ اشتباه هست اسم جواد محبوبیت ندارد محبوب ترین اسم در ایران: محمد علی حسین باقر رضا هست نه جواد
  • هوشنگ IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 1
    من تو را دوست دارم اما با تفکرات و اخلاقت مخالفم من برای تو بهترین ها را می خواهم تو باید می رفتی اسپانیا پول پارو می کردی کیسه کش بدردت نمی خوره رنگ آبی اصلا بهت نمیاد فقط سرخ آتشین بهت میاد سرخ پر رنگ مثل خون
  • NL ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 2
    نکونام غلط کرد مردک هر وقت شرایط برای گندکاری هاش محیا باشه همه چی گل و بلبله ولی وای به روزی که خلاف خواسته هاش اتفاقی بیفته شاگرد دلال موزامبیکی بهتر از این نمیشه
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    5 2
    نکونام برای تبرئه خودش حتی خدا را هم پرسپولیسی کرد!!!
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 1
    بازی برگشت دربی. اتوبوسی دفاع میکردی پس معلوم پرسپولیس بهتر بازی میکنه جنابعالی میترسیدی
  • هوشنگ IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 1
    این روزها تیم های لیگ برتر انگلیس از سیتی الگو می گیرن با زیر توپ زدن سانتر کردن دنبال پنالتی گرفتن اوت دستی کرنر خطا اعتراض به داور نمی توان برنده شد باید برای به دست آوردن حقت بجنگی شرط برنده شدن مالکیت بالای توپ پاسکاری دقت و مدام فریب دادن حریف کارهای ترکیبی دواندن حریف دنبال توپ برای خسته کردن حریف و در آخر منتظر ضد حمله ماندن و شلیک تیر خلاصه
  • هوشنگ IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 2
    حق گرفتنی هست نه دادنی برای گرفتن حقت باید بجنگی زحمت بکشی عرق بریزی همین لنگی سوخته رو ببین برای گرفتن حقش می جنگن سخت زحمت می کشن عرق می ریزن چون هیچ کس حاضر نیست حقشو بهش بده همه به فکر خودشونن تو فکر می کنی راه باز می کنن تا گل بزنی حقتو بهت بدن ؟ اشتباه می کنی در سیاست جنگ اقتصاد فرهنگ هنر کار هم همینطوره باید برای گرفتن حقت بجنگی حق گرفتنی هست نه دادنی من همه چیز دارم چون مثل تو نیستم برای گرفتن حقم جنگیدم منم همینطورم هرگز به کسی حق نمی دم یا حقش رو نمی دم تا برای گرفتنش تا دم مرگ بجنگه منم حق این و اون رو می خورم در میان گرگان باید شیر باشی در میان شیران باید گودزیلا باشی هر چه درنده تر قوی تر بزرگتر از آنها باشی بهتر
    • مسیحا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 0
      آبو بریز اونجا که میسوزه عزیزم داری اچتباه میزنی ...!!!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 5
    20 امیتاز مفت رو تیم لنگ از داورهای ... گرفتند حرامشون باشه صد تا از این قهرمانی ها ناپاک به اندازه پشیزی نمی ارزد. این ناداورها فردای قیامت چطور باید جواب بدن از جمله برادران حیدری و کوپال ناظمی و ...
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    قسم میخورم مافیای واقعی در خود باشگاه استقلال است، تیمی با آن اقتدار و خوشنامی جطور اسیر چند تا آدم هوچی و پولکی و بی لیاقت شده که هرچه پیشکسوت با تجربه و فهمیده داشت را منزوی کرده اند.
  • امیر کرمی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    مردک احمق چرا از پنالتی واضح دربی برگشت حرف نمی زنی که مدافع بیشعور استقلال روی الکثیر مرتکب شد وداور کثافت استقلالی چشمای کورشو رو این صحنه بست به گواه صحبتهای داور بین المللی انگلیسی اون صحنه خطای پنالتی بود ومدافع باید اخراج می شد احمق در بازی با نساجی شما بهترس خودت باختی نه به داوری به گواه تمامی داوران مطرح فوتبال استقلال تا الان 18 امتیاز از اشتباه عمدی داوران تماما" استقلالی گرفته پس کمتر زر بزن وآن چاله حمام پراز کثافتت تو ببند
  • احسان IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    چکش توبا چهار تا سانتر جلالی اومدی بالا همچنین با کمک همین داوران که الان داری از آنها بدگویی می‌کنی همه میدانند کنار زمین چه هوچیگرایی می‌کنی پرسپولیس هیچ وقت دنبال توهین عوامب فریبی نبوده
  • هوادار IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 0
    تا دیروز افتادی دنبال خطیر الان هم میگی داوران و تاج موقعی که می بری همه چیز گل و بلبله آخه چکش به تو هم میگن مربی ضد فوتبال با اون سیستم بکش زیرش علی اصغری
  • ایمون IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    اگر شرافت داشتی اینقدر دروغ به هم نمیبافتی . اسم خودتو هم از نکونام به چیز دیگری غیر از نکو عوض کن.
  • همایون IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    دیگه هوچی گر بودن ایشون برای همه اثبات شده. امیدوارم فصل بعد استقلال یه مربی فهیم استخدام کنه.
  • بچه ها دعوا کنید!! IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 0
    هواداران باحال >>>> دوستون داریم >>>> درامد نجومی برای ما >>>> دعوا و ... برای شما >>>> >>>>>شما نبودید واقعا ما لنگ بودیم !!! >>>> آورین >>>> تو سر و کله هم بزنید !! >>>> دوستون داریم !!! >>>>> راستی شما آی کیوتون چنده که این قدر ما رو دوست دارید ؟!! >>> تا حالا فوتبال هم بازی کردید ؟!! >>>>>>خیلی با حالید !! >>>> خیللللللللیییی
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    شگرد این نکونال همش فرافکنی و هوچی گری و مقصر جلوه دادن دیگران. تاج باعث شد شما دو تا حمله درست حسابی رو دروازه نساجی نداشته باشید. هوچی گری رو از استادش کیروش خوب یاد گرفته. اقلآ بار فنی ت هم به اندازه یک دهم کیروش برسون
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    جواد چکش وقتی ظرفیت نداری همین می شه . هفته قبل که داور رو داشتی ماچ می کردی و ملی ازش تعریف کردی. دیگه حمایت داورها رو ندارین با اتفاقی که برا افشاریان افتاد.خخخخ چکش جان ما هنوز خودمون قهرمان نمی دونیم و دو هفته دیگه به تیم اول جدول کاپ میدن ولی نشون دادی تو و اون هاشمی نسب با اصل و نصب خیلی بی جنبه هستید
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    ول کن بابا تو رو خدا تا می بردن همه چی اوکی بود حالا یه بازی نبردن شروع شد
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    اب که سر بالا میره قورباغه شروع میکنه ابوعطا خوندن ، مثل این مربی که به زمین و زمان داره ایراد میگیره
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    “عروس نمی توانست برقصد، می گفت زمین کج است”
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    مش جواد تو به هوای اینکه ارتش سرخ 3گل از کیسه خوزستان خورده بازی رو برا مساوی گرفتن ادامه دادی غافل از اینکه ارتش سرخ تو 15دقیقه 4گل به اون تیم زد ولی تو هنوز در خواب ان 3گل بودی الان هم تو فقط همه گیر دادی به زمین داوری به فدراسیون به همه گیر دادی ولی حیف تو رفقات شجاعت حرف حق رو ندارین
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    حق دارد .فرض کنیم داور برابر نساجی تیم نساجی را ۱۰نفره می کرد.خب احتمال گل زدن استقلال زیاد میشد.حالا داور بازی استقلال خوزستان نه تنها پنالتی بی دلیل گرفت که باید به امیری کارت زرد می داد بلکه تیم خوزستانی را ۱۰نفره هم کرد!
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    حق دارد .فرض کنیم داور برابر نساجی تیم نساجی را ۱۰نفره می کرد.خب احتمال گل زدن استقلال زیاد میشد.حالا داور بازی استقلال خوزستان نه تنها پنالتی بی دلیل گرفت که باید به امیری کارت زرد می داد بلکه تیم خوزستانی را ۱۰نفره هم کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس