حزب الله لبنان مقر لشکر اشغالگران را در «ایلییت» درهم کوبید

حزب الله لبنان اعلام کرد که مقر لشکر ۹۱ اشغالگران و محل استقرار نظامیان این رژیم در منطقه اشغالی «ایلییت» در شمال فلسطین اشغالی را با چندین پهپاد مورد اصابت دقیق قرار داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی لبنان حملات جدیدی به مواضع نظامیان صهیونیست انجام داد و مواضع اشغالگران را به آتش کشید.

حزب‌الله لبنان در ادامه حملات خود علیه رژیم صهیونیستی یک مقر صهیونیستی دیگر را هدف قرار داد.

خبرگزاری المیادین جمعه شب به نقل از اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز به وقت محلی مقر با چندین پهپاد مقر تازه تأسیس لشکر ۹۱ ارتش اشغالگر در منطقه اشغالی «ایلییت» و محل استقرار نظامیان و افسران این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی مورد اصابت دقیق قرار داده است.

پیش از این نیز، حزب‌الله لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مقر گردان موشکی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل و محل استقرار نظامیان این رژیم را در پادگان «یوآو» با پهپاد مورد اصابت دقیق قرار داده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس