آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود

در پی شهادت رئیس جمهور، رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت ایشان و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

در پی شهادت رئیس جمهور، رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت ایشان و هیئت همراه را تسلیت گفت. متن پیام آیت الله جنتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت رئیس جمهور جهادی و انقلابی؛ خادم الرضا (ع) آیت الله آقای حاج سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج «علیه آلاف التحیة و الثناء» اگر چه پاداش خدمات و تلاش‌های شبانه روزی ایشان نزد پروردگار متعال بود، ولی موجبات تأثر و تألم مردم ایران و آزادگان جهان که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند را فراهم آورد. این رئیس جمهور خدوم و خستگی ناپذیر در تمام عرصه‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به خدمتگزاری مشغول بود نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود و در امور محوله از هیچ کوششی دریغ نورزید و با شهادت در راه خدمت رسانی به این مرز و بوم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مصداق آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» گردید.

اینجانب ضمن ابراز ناراحتی و همدردی با ملت شریف ایران، شهادت خادم ملت مرحوم آیت الله رئیسی؛ نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم؛ منتخب مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، مرحوم دکتر امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه و مجموعه هیئت همراه را محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مد ظله العالی» و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت و تعزیت می گویم و از درگاه خداوند منان، علو درجات و حشر با اهل بیت «علیهم السلام» را برای این شهدای عزیز مسئلت می‌نمایم.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس