تداوم بمباران جنون آمیز غزه از سوی رژیم صهیونیستی+فیلم

طی چند روز گذشته،‌ درگیری های شدید و گسترده ای میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت در غزه رخ داده است که منجر به تلفات و خسارات قابل توجهی به صهیونیست‌ها شده است.

سرویس جهان مشرق - نتایج یک تحقیق میدانی روزنامه صهیونیستی هاآرتص که طی دو روز آینده جزئیات آن منتشر می‌شود، تاکید دارد که نیروهای امنیتی حماس موفق شده‌اند تلفن افسران سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی برای ارتباط با شهروندان غزه را رهگیری و هک کنند.

نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که حماس در این عملیات پیچیده امنیتی از تکنولوژی‌های فنی پیشرفته که از خارج از فلسطین وارد شده، استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای امنیتی حماس مکالمات صورت گرفته افسران جاسوسی رژیم صهیونیستی با برخی شهروندان فلسطینی را از طریق اپلیکیشن واتس‌آپ و اپلیکیشن‌های دیگر شنود کرده‌اند.

این گزارش تاکید می‌کند که سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند که معلوم نیست اقدامات پیشگیری جدیدی که برای جلوگیری از این روند در نظر گرفته‌اند، برای جلوگیری از نفوذ و هک مجدد این تلفن‌ها کافی باشد.

با گسترش ابعاد شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از حماس در عملیات هفتم اکتبر چندی پیش آهارون هالیوی رئیس سرویس جاسوسی این نهاد نظامی اعلام کرد به دلیل شکست اطلاعاتی در جریان حمله ۷ اکتبر حماس به اسرائیل از سمت خود کنار می‌رود.

حالیوی اولین و تنها مقام اسرائیلی است که پس از حمله بی‌سابقه حماس به مرزهای رژیم صهیونیستی، مسئولیت شکست را پذیرفت و تاکید کرد که در انجام وظایفش اشتباهاتی صورت گرفته است. قرار است به محض معرفی جانشین او، هالیوی از سمت خود کنار رود. این کناره‌گیری می‌تواند زمینه را برای استعفای بیشتر در میان مقام‌های ارشد امنیتی اسرائیل فراهم سازد که نتوانستند تحرکات و برنامه‌ریزی‌های حماس پیش از حمله بزرگ روز ۷ اکتبر را پیش‌بینی کنند.

بر اساس اعلام مقام‌های اسرائیلی در پی حمله حماس حدود هزار و ۲۰۰ اسرائیلی کشته و ۲۵۰ نفر نیز به گروگان گرفته شدند. در پاسخ ارتش اسرائیل حمله‌ای گسترده را به نوار غزه آغاز کرد که از ۶ ماه پیش تاکنون ادامه دارد و بیش از ۳۵ هزار انسان در این حملات به شهادت رسیده‌اند.


تحولات سرزمین های اشغالی - دویست بیست و دومین روز جنگ در غزه

درگیری های در نوار غزه همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های اسرائیلی خانه‌ای را در خیابان صحابه در شهر غزه بمباران کردند که بر اثر آن ۳ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند. یکی از شهدا کودک است. همچنین در محله الدرج در شرق غزه نیز یک ساختمان هدف بمباران اشغالگران اسرائیلی قرار گرفت. در این حمله هم شماری فلسطینی شهید و مجروح شدند.

خلیل الحیه رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس در گفتگو با شبکه المنار لبنان اظهار داشت: بعد از ۸ ماه از تجاوز به غزه، دشمن در نابودی مقاومت با وجود این همه جنایت و کمک از آمریکا شکست خورده است. مقاومت قادر خواهد بود که برای مدتی طولانی و ماه‌های متوالی به مقابله با اشغالگران صهیونیست و دفاع از ملت خود ادامه دهد.

درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در غزه / خسارات و تلفات قابل توجه ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا/ لاپید: دولت نتانیاهو کنترل اوضاع را از دست داده است + عکس و فیلم

مقاومت آن بخش از توانمندی‌های آسیب دیده خود را بازسازی کرده است و می‌تواند خود با شرایط مختلف حسب امکانات خود وفق دهد. ما به دنبال توافقی هستیم که اسرایمان را در مقابل اسرای صهیونیستی آزاد کند. دشمن صهیونیستی می‌خواهد اسرای خود را با زور نظامی آزاد کند؛ اما در بمباران‌ها باعث کشته شدن ۷۰ درصد آنها شده است.

آخرین تحولات نبردهای میدانی/ زد و خورد شدید نیروهای مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه/ تعداد نیروهای به هلاکت رسیده صهیونیست‌ها در حال افزایش است

نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز به شهر طولکرم در کرانه باختری یورش بردند. در پی یورش صهیونیست‌ها به این منطقه مبارزان مقاومت اقدام به مقابله با آن‌ها کردند. نظامیان اسرائیلی یک صرافی را هم در شهر طولکرم منفجر کردند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در این حمله ۳ جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند بر اثر انفجار ساختمانی در شمال غزه، ۷ نظامی اسرائیلی از یگان چتربازان کشته شده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

منابع عبری زبان اعلام کردند آژیر خطر در برخی مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله شهرک المطله به صدا درآمده است.

درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در غزه / خسارات و تلفات قابل توجه ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا/ لاپید: دولت نتانیاهو کنترل اوضاع را از دست داده است + عکس و فیلم
عکس منتشر شده از نیروهای زخمی صهیونسیت

رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند پهپادی که روز گذشته حزب الله به سمت طبریا شلیک کرده بود، به یک پایگاه حساس نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اصابت کرده است.

لازم به ذکر است که در نبردهای روزهای اخیر در جبالیا تلفات و خسارات بسیار سنگینی به اشغالگران اسرائیلی وارد آمده است. قسام روز گذشته اعلام کرد تنها در یکی از عملیات‌های ترکیبی خود ۱۲ نظامی اسرائیلی را کشته است.

درگیری نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست

رسانه‌های اسرائیلی از حمله ترکیبی حزب الله با موشک و پهپاد به منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. در پی این حمله آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعتراف کرد در انفجار روز گذشته ساختمانی در جبالیا در شمال نوار غزه، ۵ نظامی این رژیم از گردان ۲۰۲ یگان چتربازان کشته شده و ۱۶ نظامی هم زخمی شدند.

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد لشکر ۸۹ ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته برای جنگ در رفح وارد این منطقه شده است.

درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در غزه / خسارات و تلفات قابل توجه ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا/ لاپید: دولت نتانیاهو کنترل اوضاع را از دست داده است + عکس و فیلم
تصاویری از لحظه انهدام ادوات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۵ نظامی اسرائیلی در نزدیکی یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش در حیفا با خودرو زیر گرفته شدند. این ۵ نظامی به بیمارستان رمبام انتقال داده شدند. پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شده که این ۵ نظامی بر اثر یک حادثه تصادف معمولی زیر گرفته شدند! راننده این خودرو بازداشت شده است.

منابع عبری زبان از شلیک موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع همچنین تاکید کردند که پایگاه اسرائیلی "کیلع" در جولان اشغالی هم هدف حمله موشکی قرار گرفته است. خبرنگار الجزیره اعلام کرد حدود ۴۰ موشک از لبنان به سمت منطقه الجلیل و جولان شلیک شده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند از ساعات اولیه صبح امروز تا این لحظه بیش از ۱۲۰ موشک از جنوب لبنان به سمت مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک شده است.

حمله بالگردهای صهیونیست به ماهیگیران فلسطینی

درگیری های شدید در جبالیا،‌ خسارات و تلفات قابل توجهی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده است

پایگاه خبری عبری زبان "ایبوک" اعلام کرد که جنبش حماس توان خود را در اردوگاه جبالیا بازیافته و اکنون طبق گفته مقامات ارتش رژیم صهیونیستی صدها نفر از مبارزان این جنبش در این منطقه حضور دارند.

منابع عبری زبان اعلام کردند پایگاه "میرون" ارتش رژیم صهیونیستی در کوه جرمق در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی سنگین قرار گرفته است.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند "دورون ترجمان" فرمانده تیپ قدس در پلیس رژیم صهیونیستی از سمت خود استعفا داده است.

آتش سوزی گسترده در جولان اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد برخی تجهیزات جنگی نظامیان اسرائیلی در نزدیکی ناحل عوز در اطراف نوار غزه حین حمله توپخانه‌ای به جبالیا منفجر شده است. برخی منابع از کشته و زخمی شدن تعدادی نظامی در این حادثه خبر دادند.

گردان‌های قسام طی بیانیه جدیدی اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها یک نیروی مهندسی ارتش صهیونیستی را به سمت دامی از پیش طراحی شده کشانده و به محض رسیدن این نیرو به مکان مورد نظر با منفجر کردن بمب ضد نفر، آنها را به قتل رسانده و زخمی کرد. این عملیات در خیابان جورج در نزدیکی مسجد تابعین در شرق شهر رفح اتفاق افتاده است.

فایز الدویری، تحلیلگر مشهور الجزیره با اشاره به آمار بالای تلفات و خسارت جنگ‌افزارهای دشمن در نبردهای شدید اخیر در جبالیا در شمال نوار غزه، موفقیت‌های شگفت‌آور مقاومت فلسطینی طی۳روز گذشته را حاصل مدیریت ورزیده اتاق عملیات مشترک میان گروه‌های فلسطینی در غزه دانست.

درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در غزه / خسارات و تلفات قابل توجه ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا/ لاپید: دولت نتانیاهو کنترل اوضاع را از دست داده است + عکس و فیلم
بمباران غزه همچنان ادامه دارد

بیش از ۱۰۰ دانشمند، استاد دانشگاه و پژوهشگر فلسطینی طی نسل کشی در غزه، به شهادت رسیدند

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای از ترور و شهادت بیش از ۱۰۰ دانشمند، استاد دانشگاه و پژوهشگر در جریان جنگ نسل کشی علیه نوار غزه از هشت ماه پیش خبر داد.

این دفتر تاکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان و پژوهشگران نوار غزه در کنار بمباران و تخریب کامل بیش از ۱۰۳ دانشگاه و مدرسه و تخریب جزئی ۳۱۱ دانشگاه و مدرسه دیگر، نابودی کامل بخش آموزش فلسطین است.

درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در غزه / خسارات و تلفات قابل توجه ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا/ لاپید: دولت نتانیاهو کنترل اوضاع را از دست داده است + عکس و فیلم
تظاهرات دانشجویان در سراسر جهان در حمایت از فلسطین ادامه دارد

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه ضمن محکوم کردن جنایت ترور این تعداد از دانشمندان و اساتید فلسطینی و همچنین بمباران هدفمند نهادهای آموزشی، از همه دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی در سطح جهان خواست که این جنایت هولناک را محکوم کنند.

دولت نتانیاهو کنترل اوضاع را از دست داده است و اعضای کابینه هر روز در تلویزیون با هم درگیر می‌شوند

یائیر لاپید رهبر مخالفان دولت نتانیاهو به شدت از آن انتقاد و بیان داشت که «دولت کنترل اوضاع را از دست داده است و در حالی که هر روز نظامیان در غزه کشته می‌شوند، آنها (مقامات رژیم صهیونیستی) در صفحات تلویزیون با هم درگیر می‌شوند».

بمباران جنون آمیز جبالیا

به گزارش شبکه عبری زبان "کان"، لاپید افزود که "دولت خود اخلالگر و مخل امنیت است. وزرا در مقابل اتاق نشست کابینه تظاهرات می‌کنند و بخشی از دولت اجازه ارسال کمک‌ها (به غزه) را می‌دهد و بخشی دیگر آن را به آتش می‌کشد». رهبر جریان اپوزیسیون "اسرائیل" همچنین تاکید کرد که «روابط با آمریکا رو به فروپاشی است و طبقه متوسط نیز در حال فروپاشی است و کنترل اوضاع در شمال (فلسطین اشغالی) را نیز از دست داده‌اند». لاپید خطاب به دولت صهیونیستی بیان داشت: «نمی‌توانید این مسیر را ادامه دهید و ما با این دولت به پیروزی نمی‌رسیم.»

درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در غزه / خسارات و تلفات قابل توجه ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا/ لاپید: دولت نتانیاهو کنترل اوضاع را از دست داده است + عکس و فیلم
تداوم اعتراضات در سرزمین های اشغالی

ارتش صهیونیستی از زخمی شدن ۳ نظامی خود در حمله پهبادی حزب الله به شهرک المطله واقع در فلسطین اشغالی خبر داد و بیان داشت که حال یکی از مجروحان وخیم است. در عین حال نیز، رادیو ارتش "اسرائیل" اعلام کرد که دهها معترض خیابانی اصلی را در تل آویو بسته و خواستار استعفای وزیر جنگ شده‌اند.

به گفته منابع اسرائیلی، معترضان وابسته به طیف راست تندرو و طرفداران بن گویر و اسموتریچ دو وزیر افراطی کابینه نتانیاهو هستند. این منابع همچنین اضافه کردند که نتانیاهو با توسل به هواداران راست افراطی در حال فشار به وزیر جنگ است که دیروز اظهاراتی را در انتقاد از سیاست‌های نتانیاهو بیان داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    13 3
    لعنت بر اسراییل
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      17 2
      لعنت بر اسرائیل و آمریکا
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      بگو لعنت بر ضحاک زمانه همین صهیونیست های کودک کش
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    9 3
    به امید نابودی اسراییل
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      9 0
      ان شاء الله
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    به امید پیروزی فلسطین ونابودی کامل اسرائیل 🤲✌️👊
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    پس چرا برای آتش بس دست و پا میزنید
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      اسرائیل دست و پا میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس