شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار و ۳۰۳ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۵ هزار و ۳۰۳ نفر رسیده است.

به گزارش مشرق و به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۵ هزار و ۳۰۳ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۷۹ هزار و ۲۶۱ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۴جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت ۳۱ و زخمی‌شدن ۵۶ نفر را در پی داشته است.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

این در حالی است که جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست و بیست و چهارمین روز خود شده است که حملات ددمنشانه ارتش این رژیم به مناطق مختلف غزه ادامه دارد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز نیز مناطق مختلف اردوگاه جبالیا در شمال غزه را بمباران کردند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین جنوب النصیرات در مرکز غزه را نیز به شدت بمباران کردند. منابع فلسطینی از حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به حومه بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه خبر دادند.

همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی منطقه فالوجا در غرب اردوگاه جبالیا در شمال غزه را نیز گلوله باران کرد. کوی القصاصیب در اردوگاه جبالیا نیز هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت. ساحل شهر رفح نیز از سوی قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین قرار گرفت. نظامیان صهیونیست به شکل گسترده شرق اردوگاه جبالیا را زیر آتش گرفتند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که بر اثر بمباران اردوگاه جبالیا از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شمار زیادی به شهادت رسیده اند و پیکرهای دهها شهید در خیابان‌های این اردوگاه روی زمین افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    بر بانی وباعثانش لعنت
  • رضاهاشمزهی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اگرمحورمقاومت حملاتش راتشدید نکند تعداد جان باخته های غزه به ۶۰۰۰۰ نفر و مجروحین به ۲۰۰۰۰۰ نظرخواهی رسید.محورمقاومت باید همزمان به اهداف مهم > تل آویو،حیفا عکا، ایلام و جولان اشغال< حمله کنند تا اسرائیل مجبور به آتش بس شود و امارات متحده و عربستان تهدید شوندبابت ارسال کالا از زمین اینها
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    فقط وقتی از ریزش نترسید می تونید رویش داشته باشید ....
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      کسی که نمیترسه پس تونل برای چی ساخته و توش قایم شده؟
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    هنیه نطرش در مورد تلفات زن و کودکها در جنگ چیه؟
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    مشعل کجاس؟
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    انگار سنگر گوشتی موثر تر از سنگر بنتی هست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس